Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muut raskaana olevat tai juuri synnyttäneet. Ipana äitiyskortista

Vierailija
18.11.2016 |

Mitäs tietoja te muut ootte itse tuohon Ipana tietoihin joutunut kirjoittamaan? Itsellä viimeraskaudessa neukkutäti täytti kaikki neuvolakortin tiedot ja itse lisäsin muistaakseni jotain lähisuvun sairauksia ja nimitoiveet ja haluunko hätäkasteen jne. Mutta nyt oonkin ihan hämmentynyt kun lomakkeeseen oli täytetty vaan mun nimi ja mun pitäis Ilmeisesti osata merkata kaikki tiedot sinne! Hermot meni kun yritin täyttää raskaudenaikasia lääkityksiä ja annostuksia ym. Enhän mä niistä mitään ymmärrä! Lisäks jo aiemmin skippasin kaikki valkuaiset virtsassa jutut kun en niitäkään ymmärrä. Onko tää tosiaan nykyään näin että jokaisen pitäisi itse osata täyttää näitä tietoja? Mitäköhän järkeä mun ois siellä neuvolassa käydä jos itse osaisin ja ymmärtäisin kaikki raskaudenaikaset terveysjutut niin eikö neuvola ois aika turha. Vai onko neuvolatätsy nyt mennyt sieltä missä aita matalin ja jättänyt täyttämättä oman osuutensa? Oli sijainen ja muutenkin sillä asenteella että ulos ja äkkiä. Soitti perään kun oli unohtanut mainita koko lomakkeen täytöstä ja lähetti s.postilla tunnukset perästä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan

Vierailija
2/3 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä täytettiin kotona itse (mistä neuvolan terkkari esim suvun sairauksia tai synnytystoiveita tietäisi) ja katsottiin sitten epäselvät kohdat yhdessä neuvolakäynnillä.