Minulla on 22v, 21v, 20v, 19v 18v, 17v, 16v, 15v 14v, 13v, 12v, 11v, 10v, 9v, 8v, 7v, 6v, 5v, 4v, 3v, 2v, 1v ja 1kk vanhat kolmoset.
Haluatko kysyä minulta jotain? Jokainen kaksospari koostuu kahdesta tytöstä ja pojasta.
Kommentit (23)
Haluan. Milloin olet tutkituttanut viimeksi pääsi?? Enkä puhu alapäästä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä yritys. Minulla on kilvetön skootteri, punainen. Olen 33.
Mulla taas on tulpaton mopo ja poljen sitä kaiken päivää sekä yötä (kunnes saavun hampuriin..)
Heti kun kuvan laitat, jatketaan kommentointia. Toki jokaisella suurperheellisellä on ainakin yksi kuva missä kaikki. Nimimerkillä 6 lasta
Jännää, että sinusta ei ole uutisoitu muualla kuin mammapalstalla, eikä Guinnesin ennätyksenkirjakaan ole sinusta kiinnostunut.
Miksi otsikossa lukee kolmoset, ja aloitusviestissä kaksosparit? Trolli paljastui jo alkumetreillä.
Vierailija kirjoitti:
Haluan. Milloin olet tutkituttanut viimeksi pääsi?? Enkä puhu alapäästä.
Luultavasti se alapääkin olisi hyvä tutkituttaa, jos on noin monta lasta.
Nainen 39v kirjoitti:
Haluatko kysyä minulta jotain? Jokainen kaksospari koostuu kahdesta tytöstä ja pojasta.
Juu toki haluan kysyä. Ilmeisesti et erityisemmin pärjännyt matematiikassa kouluaikoina? :DD
Minullakin on 10 lasta ja niistä 3 on Trumpin kanssa tehtyjä, 2 Putinin , 3 Cheekin ja loput naapurin kanssa, haluatko kysyä jotain?
No tässä olisi sille perunan salakuljettajalle toosa, johon mahtuu 6 kg suikulaa heittämällä.
et voi olla aito, koska jos olisit lesta, niillä olisi lapsia myös useammin kuin vain kerran vuodessa, nimitäin 9 kk välein, eli 0v, 9 kk, 1,v, 2v, 2v. 3v. jne.
Hyvä yritys. Minulla on kilvetön skootteri, punainen. Olen 33.