Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni jäi kiinni pettämisestä työmatkalla

Vierailija
18.11.2016 |

Sain aamulla puhelun miehen naispuoliselta kollegalta, jonka olen tavannut pari kertaa, että mieheni oli lähtenyt jonkun naisen kanssa huoneeseensa illalla.

En tiedä mitä tästä ajatella, hän sanoi että mielestään minulla on oikeus tietää. Tietenkin arvostan että kertoi, mutta en tiedä yhtään miten toimia. Normaali tilanteessa olisin pakannut kansani ennenkun mies edes saapuu kotiin mutta ystäväni sanoi että en voi luottaa vieraan naisen sanaan tässä asiassa? Miksi en, miksi hän valehtelisi?
Mieheni pitäisi palata huomenna illala kotiin. Pahoittelut viestin sekavuudesta!

Ja niin, olen 26v ja mieheni 34v, meillä on seksiä monesti viikossa ja olemme asuneet yhdessä pari vuotta, vauva 6kk.

Kommentit (653)

Vierailija
161/653 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokos ap:n puoliso tuli kotiin? Miten tämä tarina jatkui?

Ap kertoili tuolla aiemmin, että mies palaa kotiin tänä iltana, eli ehkä myöhemmin saamme selkoa asiaan :)

Ap on hyvä, ja kertoo miten homma etenee!

Harvalla kestää koto Suomen työmatkat lauantai-iltaan. Kotona kun ollaan jo muutmasa tunnissa.

Soo soo :) Eipäs nyt siellä ennakkoluuloisen skeptisenä epäillä tarinan todenpitävyyttä. Ap:llä on ihan varmasti selitys tähänkin. Voi olla tosin aika huonovointinen, eikä jaksa kovinkaan pitkään seurassamme aikaa viettää. Pettämisepäily vie voimat.

Ja lentoja peruuntuu, junat seisahtelevat, kuumailmapallo voi puhjeta, liftaaminen on hidasta touhua, linja-autosta voi mennä kardaaniakseli jne.

Kaikesta av:lla jaksetaan sitten vängätä. Minulla ne harvat työmatkat kestää aina lauantai-iltaan saakka. Koska ovat kongressi- tai messumatkoja, puhun työmatkoista jos olen siellä puhumassa tai messuständillä tms työnantajan pyynnöstä tutustumassa messuihin. Kongressit ja messut on yleensä to-la tai pe-la, ja kotiin lähden lauantai-iltapäivänä junalla tai lentokoneella, silloin olen kotona Helsingissä vasta iltaa vasten. Tottakai osa pettämistarinoista on täällä provoja, osa taas sellaisia missä on pari yksityiskohtaa muutettu, ettei kukaan tunnistaisi (parisuhteen kesto, lapsen ikä tms). Mutta osa ikävä kyllä tosiakin. Kirjoitin itse tänne kerran tosi ikävästä ja ahdistavasta tilanteesta, joka oli aivan tosi tilanne, ja tuntui kovin pahalta, kun ihmiset tulivat huutelemaan provoa siihen ketjuun.

Vierailija
162/653 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap jos eroat lapsi menee viikko-viikko systeemille ja vaikka mies suostuisikin etä isäksi lapselle tulee äitipuoli, et ole tainnut tätä ajatella. Lisäksi yh.na et tule enää lapsetonta miestä välttämättä saamaan ja uusperhe kuviot on monesti vaikeita. Voi olla että tuleva isäpuoli hylkii lastasi tms. Sun kannattaisi katsoa miehesi tekoa läpi sormien. Jos teillä ei olisi lasta tilanne olisi eri ja voisit erota. Jää nyt liittoosi.

Voi höpö höpö puolivuotiasta millekkään viikko-viikko -systeemille. Ehkä vuoden iässä yön yli isällään ylipäätään. Toivottavasti sulla ei ole lapsia, et ymmärrä vauvan tarpeista ja kiintymyssuhteesta mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/653 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne on kai turha kirjoittaa mitään kun automaattisesti olet valehtelija.

Meille Jämsästä ajaa noin kolme tuntia, en tiedä monelta lähtevät ajamaan mutta varmaan klo 12 viimeistään kun huoneet pitää, ainakin yleensä, luovuttaa. En ole kysynyt. Lähtiessään sanoi että tulee iltapäivällä.

Ja palaten tuohon ylempään kommenttiin, olen kokoajan sanonut ja aikonut keskustella asiasta ja kysyä.

Pointti itselle oli se etttä jos kyseessä olisi vanha tuttu tms niin siitä varmaan olisi voinut kertoa. Toisekseen sen vanhan tutun kanssa olisi ( minä ainakin olisin) voinut jäädä hotellin baariin ottamaan drinkit tms, ei raahata naista huoneeseen, koska mitä siellä on?!

Tarkoitin itse sitä, että minun on vaikea luottaa vaikka kuinka toinen kieltäisi, jos tiedän hänen olleen vieraan naisen kanssa tuollaisessa tilanteessa.

Ap

Vierailija
164/653 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystäväpiirissäni on todella paljon perheellisiä ihan tavallisia miehiä, johtuen siitä, että olen ollut aina töissä miesvoittoisella alalla. He käyvät töissä, ovat ihan tavallisia miehiä, perheenisiä, puolisoita. Tiedän heistä jokaisen pettäneen ja useimman olen myös nähnyt illanvietoissa tehneen sen. Pointti on siinä, että he eivät todellakaan voi kotona kertoa, että haluaisivat ainakin osittain avoimen suhteen, koska niin äärimmäisen harva nainen edes miettii sitä vaihtoehtoa. Se on surullista. Ja on myös täysin epäinhimillistä on olettaa, että heidän sitten tulisi elää perheettöminä sinkkuina lopunelämääkään - ei kukaan sellaistakaan tietä valitse. Monelle on kuitenkin siellä kotona luotu sellainen hirmuilmapiiri, ettei suurin osa todellakaan uskalla kertoa sisäisistä haluistaan ja toiveistaan, sillä kotona olevat puolisot ovat täysin tietämättömiä siitä, mikä monelle miehelle olisi todellisia haluja. Sanon vielä, että monelle näistä miehistä olisi sama ok myös toisinpäin. He ovat siksi olosuhteisen pakosta joutuneet elämään ns. kaksoiselämää. Se on hyvin sallittua ja yleistä miesten kesken eikä sitä kukaan ihmettele, kotona joutuvat sitten perherauhan ylläpitämiseksi kauhistelemaan sitä pettämistä ja "tuomitsemaan" pettäjät. Pahimmat tapaukset ovat jopa suuttuneet, kun mies on halunnut puhua osittain avoimesta suhteesta tai ovat ehdottaneet edes kolmenkimppaa. Sanoisin, että hyvin hyvin ahtaalle on miehetkin ajettu parisuhteissaan. Tuntuu, että moni nainen elää taas ns. prinsessaunelmissa, eivätkä ymmärrä ollenkaan ihmisen perusluontoon kuuluvia juttuja. Ei yksiavoinen suhde tarkoita sitä, ettei toinen kiihotu muista ihan niinkuin ennenkin ja jos tilaisuus tulee eteen, olen nähnyt alle 10% miehistä siitä kieltäytyneen (sekä naisista myös, ettei nyt erotella pelkkiä sukupuolia). jostain syystä Suomessa on jyrkin suhtautuminen yksiavoisuuteen (ihan tutkitusti) koko Euroopassa. En voi ymmärtää tällaista ehdottomuutta elämässä aluunkaan, kyllä elämästä pitää olla oikeus nauttia myös suhteessa ollessa eikä olettaa, että kukaan jaksaa harrastaa seksiä vuosikausia vain yhden ihmisen kanssa. Se on epäinhimillistä jopa. Ne kenellä seksielämä loistaa vielä yli 10 vuoden jälkeen, on toinen puolisoista - tai molemmat - yleensä poikkeuksetta olleet myös muiden kanssa. Se virkistää todella paljon sen parisuhteenkin seksiä. 

APnkin olisi syytä katsoa peiliin, koska muuten elämä voi koitua sinulle itsellesi melko surulliseksi ja ankeaksi tuolla asenteella ja ymmärtämättömyydellä. Ei sun miehesi edes voi puhua sulle, mitä todella haluaa. Et voi silloin myöskään itse väittää rakastavasi. Rakastat kiiltokuvaa ja mielikuvaa, et sitä oikeaa ihmistä. 

Oletko tosissasi tämän kanssa?

Ap:n pitää katsoa peiliin kun ei ymmärrä?

Miksi mies joka haluaa panna muita naisia ei pysy sinkkuna? Mikä siinä on että miehen pitää saada kaikki? Vaimo, lapset ja vieraat naiset? Ja naisen pitää ymmärtää? Se on ok nöyryyttää omaa vaimoa panemaan julkisesti tuolla, siten että omat työkaverit tietää?

Olet sairas, toivottavasti tiedät sen.

Vierailija
165/653 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietitääs mitä minä, avoliitossa oleva nainen, olen tehnyt epäilyttävää(!). Siis sellaista, josta joku saattaisi luulla että olen pettänyt. Minut on nähty pitkällä lounaalla kahden kesken nauramassa ja intensiiviseen keskusteluun syventyneenä minulle epätyypillisessä ravintolassa vieraan miehen kanssa (oli eräs yhteistyökumppani ja ex tempore -lounas liittyi työasioihin, mutta juteltiin myös molempien perheistä ym). Olen noussut työpäivän jälkeen työpaikan viereiseltä sivukadulta vieraaseen autoon, jota kuljetti muu kuin oma mies (eräs yhteistyökumppani oli luvannut minulle kyydin kotiin, koska oli menossa samaan suuntaan). Olen viestitellyt erään miehen kanssa whatsappissa, ja kääntänyt kännykkää pois niin että oma mies ei näe viestejä (kyseessä oli kaverimies, jolla oli sen parisuhteeseen liittyvä huoli, ja ajattelin että ne on hänen yksityisasioita, joita ei halua minun miehen tietävän vaan kertoo luottamuksella minulle, jos oma mies olisi jotain kysynyt olisin tietty näyttänyt kenen kanssa viestittelen, ei ollut mikään salattava asia sinänsä). Olen mennyt yksin puolitutun miehen kotiin ilman että mainitsin asiasta etukäteen omalle miehelle (törmättiin kadulla, ja mies lainasi minulle erään kirjan, josta tuli puhe). Olen harrastanut tabletista selaimen sulkemista aina kun oma mies kotona kulkee ohi, ettei näe mitä teen netissä (en halunnut että se saa selville että googlaan erästä noloa sairausoiretta). Ja ei, en ole pettänyt enkä ole halunnut pettää, en ole edes miettinyt pettämistä. 

Vierailija
166/653 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meille Jämsästä ajaa noin kolme tuntia, en tiedä monelta lähtevät ajamaan mutta varmaan klo 12 viimeistään kun huoneet pitää, ainakin yleensä, luovuttaa. En ole kysynyt. Lähtiessään sanoi että tulee iltapäivällä.

Ja palaten tuohon ylempään kommenttiin, olen kokoajan sanonut ja aikonut keskustella asiasta ja kysyä.

Pointti itselle oli se etttä jos kyseessä olisi vanha tuttu tms niin siitä varmaan olisi voinut kertoa. Toisekseen sen vanhan tutun kanssa olisi ( minä ainakin olisin) voinut jäädä hotellin baariin ottamaan drinkit tms, ei raahata naista huoneeseen, koska mitä siellä on?!

Tarkoitin itse sitä, että minun on vaikea luottaa vaikka kuinka toinen kieltäisi, jos tiedän hänen olleen vieraan naisen kanssa tuollaisessa tilanteessa.

Ap

En tiennyt, että Jämsässä on hotelli. 

Vierailija
167/653 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Niin siis meinaat ettei Jämsässä ole hotelleja? Selvä ; D

Vierailija
168/653 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Joka päivä oppii jotain uutta!

http://lmgtfy.com/?q=J%C3%A4ms%C3%A4+hotelli

Vierailija
169/653 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Niin siis meinaat ettei Jämsässä ole hotelleja? Selvä ; D

En minä mitään meinaa. En vain tiennyt.

Vierailija
170/653 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan näin kyseisellä paikkakunnalla asuvana, täällä on aika reilusti majoitusvaihtoehtoja.

Vierailija
171/653 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ystäväpiirissäni on todella paljon perheellisiä ihan tavallisia miehiä, johtuen siitä, että olen ollut aina töissä miesvoittoisella alalla. He käyvät töissä, ovat ihan tavallisia miehiä, perheenisiä, puolisoita. Tiedän heistä jokaisen pettäneen ja useimman olen myös nähnyt illanvietoissa tehneen sen. Pointti on siinä, että he eivät todellakaan voi kotona kertoa, että haluaisivat ainakin osittain avoimen suhteen, koska niin äärimmäisen harva nainen edes miettii sitä vaihtoehtoa. Se on surullista. Ja on myös täysin epäinhimillistä on olettaa, että heidän sitten tulisi elää perheettöminä sinkkuina lopunelämääkään - ei kukaan sellaistakaan tietä valitse. Monelle on kuitenkin siellä kotona luotu sellainen hirmuilmapiiri, ettei suurin osa todellakaan uskalla kertoa sisäisistä haluistaan ja toiveistaan, sillä kotona olevat puolisot ovat täysin tietämättömiä siitä, mikä monelle miehelle olisi todellisia haluja. Sanon vielä, että monelle näistä miehistä olisi sama ok myös toisinpäin. He ovat siksi olosuhteisen pakosta joutuneet elämään ns. kaksoiselämää. Se on hyvin sallittua ja yleistä miesten kesken eikä sitä kukaan ihmettele, kotona joutuvat sitten perherauhan ylläpitämiseksi kauhistelemaan sitä pettämistä ja "tuomitsemaan" pettäjät. Pahimmat tapaukset ovat jopa suuttuneet, kun mies on halunnut puhua osittain avoimesta suhteesta tai ovat ehdottaneet edes kolmenkimppaa. Sanoisin, että hyvin hyvin ahtaalle on miehetkin ajettu parisuhteissaan. Tuntuu, että moni nainen elää taas ns. prinsessaunelmissa, eivätkä ymmärrä ollenkaan ihmisen perusluontoon kuuluvia juttuja. Ei yksiavoinen suhde tarkoita sitä, ettei toinen kiihotu muista ihan niinkuin ennenkin ja jos tilaisuus tulee eteen, olen nähnyt alle 10% miehistä siitä kieltäytyneen (sekä naisista myös, ettei nyt erotella pelkkiä sukupuolia). jostain syystä Suomessa on jyrkin suhtautuminen yksiavoisuuteen (ihan tutkitusti) koko Euroopassa. En voi ymmärtää tällaista ehdottomuutta elämässä aluunkaan, kyllä elämästä pitää olla oikeus nauttia myös suhteessa ollessa eikä olettaa, että kukaan jaksaa harrastaa seksiä vuosikausia vain yhden ihmisen kanssa. Se on epäinhimillistä jopa. Ne kenellä seksielämä loistaa vielä yli 10 vuoden jälkeen, on toinen puolisoista - tai molemmat - yleensä poikkeuksetta olleet myös muiden kanssa. Se virkistää todella paljon sen parisuhteenkin seksiä. 

APnkin olisi syytä katsoa peiliin, koska muuten elämä voi koitua sinulle itsellesi melko surulliseksi ja ankeaksi tuolla asenteella ja ymmärtämättömyydellä. Ei sun miehesi edes voi puhua sulle, mitä todella haluaa. Et voi silloin myöskään itse väittää rakastavasi. Rakastat kiiltokuvaa ja mielikuvaa, et sitä oikeaa ihmistä. 

Oletko tosissasi tämän kanssa?

Ap:n pitää katsoa peiliin kun ei ymmärrä?

Miksi mies joka haluaa panna muita naisia ei pysy sinkkuna? Mikä siinä on että miehen pitää saada kaikki? Vaimo, lapset ja vieraat naiset? Ja naisen pitää ymmärtää? Se on ok nöyryyttää omaa vaimoa panemaan julkisesti tuolla, siten että omat työkaverit tietää?

Olet sairas, toivottavasti tiedät sen.

Tämä!

Aika sairasta ajatella, että toista voi nöyryyttää, loukata, rikkoa usko ihmisiin, itsetunto, turvallisuudentunne vain koska "minä nyt haluan panna muitakin, tämä nyt vain on ihmisluonto".

Kuinka itsekäs voi oikein olla?

Minä en ikinä pettäisi kunnioituksesta puolisoa kohtaan, en todellakaan halua loukata toista tahallaan ja rikkoa luottamusta ja kaikkea rakentamaamme.

Vierailija
172/653 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan näin kyseisellä paikkakunnalla asuvana, täällä on aika reilusti majoitusvaihtoehtoja.

Kuten vaikka vieraan naisen syli.

Vierailija
173/653 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä juttu, että sinun ystäväpiiriisi on sattunut noin iso joukko pettäjiä. Itselläni ei sellaisia ole.

t. DI nainen

Näin juristinaisena täytyy sanoa, että on ihan tavallista eksyä vieraisiin huoneisiin.

Vierailija
174/653 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sun ystäväpiirisi miehet jotenkin alhaisen ymmärryksen omaavia?

A) miksi on otettu vääränlainen kumppani? Jos sitä yksiavioista suhdetta ei ole näille miehille tarkoitettu, niin miksi sellaiseen on pitänyt lähteä ja vielä tehdä ne lapsetkin kärsimään isän seikkailunhalusta?

B) onko suhteeseen lähdetty vääristä syistä? Onko suhteeseen on lähdetty vain pillun vaiko yksinäisyyden pelon vuoksi?

C) miksi ollaan suhteessa, jossa on "hirmuilmapiiri" ja puoliso tai jopa molemmat tukahduttavat omat toiveensa?

Mä tiedän omasta ystäväpiiristäni yhden pariskunnan, joka kokeili kolmen kimppaa ja parinvaihtoa. Kumpikaan ei ollut kokeiluun tyytyväinen ja olen valitettavasti kerran joutunut todistamaan yhden alkoholin huuruisen riidan asiasta. Muuten toisiinsa kunnioittavasti suhtautuvat ihmiset käyttivät kauheaa kieltä. Arvaa kumpi heistä oli kokeilua ehdottanut? Sama henkilö sitten kännissä haukkui vaimoonsa maailman vanhimman ammattin edustajaksi.

Vierailija
175/653 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoa fakta: Joku nähnyt naisen menevän miespuolisen työkaverinsa huoneeseen. Ei ole kuullut, eikä nähnyt mitään yhdyntään liittyvää todistusaineistoa, eikä mitään muutakaan. Soittaa vaimolle :D

Nainen on voinut mennä huoneeseen esim. kysymään jotain työhön liittyvää ja mielensä tullutta asiaa tai ideaa, sellaista mitä on hankalampi selittää puhelimessa.

Nainen on voinut mennä kysymään miehen mielipidettä jostain toisesta työntekijästä, joka on vaikka saattanut tehdä jotain vilppiä, jonka nainen on vahingossa saanut tietoonsa. (Mulla omakohtaista kokemusta. Eräs mieskollega pyysi treffeille, mutta onneksi kieltäydyin. Myöhemmin selvisi, että mies oli tehnyt suurehkon kavalluksen firmassamme. Satavarmaa, että olisin myös ollut epäiltynä!).

Nainen voi olla vaikka laiminlyönyt tehtäviänsä tai työteho ei ole ollut pomon mieleen, joten nyt hakee työkaverista puolestapuhujaa tm kannustinta, kuuntelijaa tai neuvoja..

Nainen on itse tullut petetyksi ja saanut tietää jotain tai epäilee, eikä pysty olemaan yksin. Mies on ollut kiva ja miellyttävä työkaveri, jolle voi ehkä uskoutua ja kuulla miehen mielipiteen jne.

Mielenkiintoista, mua on itseä petetty monta kertaa, mutta silti pystyn ajattelemaan realistisesti. Nainen ja mies kahden samassa huoneessa ei välttämättä tarkoita  eläimellistä naimista. Mun kohdalla ei ainakaan. Ja tavannut olen useita miehiä, jotka ei ole mitään ehdotelleet, vaikka on ollut otolliset mahdollisuudet pettää. En ole ruma, vaan ihan pantavan näköinen.

Kuinka olet joutunut petetyksi monta kertaa? Huono ihmistuntija?

Kysytkö ihan tosissasi? :D Ei, en ole huono ihmistuntija, mutta petetyksi tulemista ei tietääkseni voi estää mitenkään.

Jos jokainen mies vuorollaan sen ensimmäisen kerran pettää ja siitä saan tiedon, en mielestäni ole huono ihmistuntija. Luotan ihmiseen siihen asti kunnes se pettäminen toteutuu. Siihen loppuu suhde. Jos seuraava tekee samoin, ei se ole mun ihmistuntemuksesta kiinni. Ihan yhtä lailla  voi pettää se hiljaisin nössykkä, kuin hurmaavin pelimieskin. Löysin kuitenkin aikoinaan helmen, lopultakin.

Esitä tämä sama kysymyksesi kaikille muillekin ketjun petetyille, ole hyvä :)

Itse aiheeseen et sitten tarttunut ollenkaan :D

Eikö aihe olekaan mahdollinen pettäminen ja petetyksi tuleminen?

Petetyksi tulemista ei ehkä voi estää, mutta sitä voi minimoida. Entinen avopuolisoni oli niin sanottua pettäjä-tyyppiä ja kun suhde alkoi olla jo lopuillaan, hän petti ja jäi heti kiinni omituisen puhelinkäytöksen takia. Minulle niin sanotusti yksi kerta riitti.

Ihmisillä on erilaisia arvoja ja erilainen moraali. Olen tämän yhden tapauksen jälkeen seurustellut sellaisten miesten kanssa, joilla moraali ja arvot ovat yhtenevät omieni kanssa. Luottamus on kaikista tärkein. Ihmisen käytöksestä, puheista ja lähipiiristä voi aika helposti tehdä päätelmiä mitä tulee henkilön moraaliin ja arvoihin.

Olen ollut melkein kymmenen vuotta yhdessä mieheni kanssa. Meillä ei kännykät, lompakot tai läppärit ole toiselta suojeltuja. Tiedämme missä toinen liikkuu tai mitä hän tekee. Helpoksi tämän kaiken tekee se, että kommunikoimme "koko ajan" ja otamme toisen huomioon.

Minä en ikinä haluaisi loukata miestäni, eikä hän minua. Me teemme joka päivä valinnan olla yhdessä ja sitoudumme toisiimme sekä lapsiimme. Ajattelemme molemmat luottamuksen koskemaan koko perhettä. Jos toinen meistä pettäisi, hän tietäisi pettävänsä myös lapset. Aikuinen ihminen on kykenevä näkemään tekojensa seuraukset ja vanhempana ihminen on vastuussa myös alaikäisille lapsilleen. On surullista lukea etenkin kun perheelliset pettävät. Mikä saa ihmisen pettämään oman perheensä, oman peruskallionsa?

Älä nyt kehtaa. Tässä mentiin henkilökohtaisuuksiin. En ole tullut selittelemään miksi minua on petetty. Ja vielä alentuvasti kysellään, olenko huono ihmistuntija. Noloa. Mutta sopii av:lle, pysytään ainakin tyylille uskollisena. Pääasiahan on, että päivä on pulkassa, kunhan päästää jollekin kuittailemaan.

Vierailija
176/653 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap kertoili tuolla aiemmin, että mies palaa kotiin tänä iltana, eli ehkä myöhemmin saamme selkoa asiaan :)

Harvalla kestää koto Suomen työmatkat lauantai-iltaan. Kotona kun ollaan jo muutmasa tunnissa.

Soo soo :) Eipäs nyt siellä ennakkoluuloisen skeptisenä epäillä tarinan todenpitävyyttä. Ap:llä on ihan varmasti selitys tähänkin. Voi olla tosin aika huonovointinen, eikä jaksa kovinkaan pitkään seurassamme aikaa viettää. Pettämisepäily vie voimat.

Ja lentoja peruuntuu, junat seisahtelevat, kuumailmapallo voi puhjeta, liftaaminen on hidasta touhua, linja-autosta voi mennä kardaaniakseli jne.

Kaikesta av:lla jaksetaan sitten vängätä. Minulla ne harvat työmatkat kestää aina lauantai-iltaan saakka. Koska ovat kongressi- tai messumatkoja, puhun työmatkoista jos olen siellä puhumassa tai messuständillä tms työnantajan pyynnöstä tutustumassa messuihin. Kongressit ja messut on yleensä to-la tai pe-la, ja kotiin lähden lauantai-iltapäivänä junalla tai lentokoneella, silloin olen kotona Helsingissä vasta iltaa vasten. Tottakai osa pettämistarinoista on täällä provoja, osa taas sellaisia missä on pari yksityiskohtaa muutettu, ettei kukaan tunnistaisi (parisuhteen kesto, lapsen ikä tms). Mutta osa ikävä kyllä tosiakin. Kirjoitin itse tänne kerran tosi ikävästä ja ahdistavasta tilanteesta, joka oli aivan tosi tilanne, ja tuntui kovin pahalta, kun ihmiset tulivat huutelemaan provoa siihen ketjuun.

AV:n salapoliisit tai ehkä paremminkin provopoliisit keksivät mitä hauskimpia syitä, että kaikki on aina provoja. Itsekin olen ollut toisella puolella Suomea perheestäni rakentamassa firman ständiä messuille jo keskiviikkona ja tätä ennen olen siis kuljettanut tavarat paikan päälle autolla. Kotoota on lähdetty aamuyöstä ajamaan. Ständin kokoomisen jälkeen on usein ollut joku asiakas- tai yhteistyökumppanin tapaaminen iltapäivällä ja illalla. Torstaista lauantai-(ilta)päivään töissä ja lauantaina kotiin paluu esimerkiksi lentäen. Meillä on jaettu messuduunit yleensä kahteen porukkaan ja ykkösporukka laittaa paikat kuntoon ja on itse messuilla osan aikaa töissä ja torstaina tai perjantaina saapuva kakkosporukka tekee duunia loppuun asti sunnuntaille ja hoitavat myös purkujutut ja tavaroiden kuljettamisen takaisin.

Vierailija
177/653 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pahoillani sun puolesta. Ja varmasti ihan aidosti!

Mutta tämä nyt vaan on se yksi ja ainoa AV...

Vierailija
178/653 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työmatka Porvoossa. 0/5.

Miksi tämä olisi provo?

Tuota tapahtuu koko ajan. Itsekin tiedän samasta firmasta monia vastaavia tapauksia. Siis ihan samasta tiimistä.

Miksi kukaan keksisi tuollaista, itsekin aina toivon, että pettäjät jäävät kiinni, usein tehnyt mieli kertoa pettäjän puolisolle, mutta ei ole pokkaa.

Kukaan ei soittele niistä toisten puolisoille kotiin, eikä niitä myöskään läheskään kaikki harrasta. Osa on pukkeja jo syntyessään, niistä kannattaa pysytellä kaukana.

t. DI nainen

Aivan varmasti suuri osa jää pimentoon mutta kyllä niitäkin tapauksia tiedän monta joissa ulkopuolinen on homman paljastanut ihan vaan siksi että on välittänyt petetystä tai pettäjän touhu on niin paljon inhottanut. Ei mitään muuta motiivia.

Vierailija
179/653 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoa fakta: Joku nähnyt naisen menevän miespuolisen työkaverinsa huoneeseen. Ei ole kuullut, eikä nähnyt mitään yhdyntään liittyvää todistusaineistoa, eikä mitään muutakaan. Soittaa vaimolle :D

Nainen on voinut mennä huoneeseen esim. kysymään jotain työhön liittyvää ja mielensä tullutta asiaa tai ideaa, sellaista mitä on hankalampi selittää puhelimessa.

Nainen on voinut mennä kysymään miehen mielipidettä jostain toisesta työntekijästä, joka on vaikka saattanut tehdä jotain vilppiä, jonka nainen on vahingossa saanut tietoonsa. (Mulla omakohtaista kokemusta. Eräs mieskollega pyysi treffeille, mutta onneksi kieltäydyin. Myöhemmin selvisi, että mies oli tehnyt suurehkon kavalluksen firmassamme. Satavarmaa, että olisin myös ollut epäiltynä!).

Nainen voi olla vaikka laiminlyönyt tehtäviänsä tai työteho ei ole ollut pomon mieleen, joten nyt hakee työkaverista puolestapuhujaa tm kannustinta, kuuntelijaa tai neuvoja..

Nainen on itse tullut petetyksi ja saanut tietää jotain tai epäilee, eikä pysty olemaan yksin. Mies on ollut kiva ja miellyttävä työkaveri, jolle voi ehkä uskoutua ja kuulla miehen mielipiteen jne.

Mielenkiintoista, mua on itseä petetty monta kertaa, mutta silti pystyn ajattelemaan realistisesti. Nainen ja mies kahden samassa huoneessa ei välttämättä tarkoita  eläimellistä naimista. Mun kohdalla ei ainakaan. Ja tavannut olen useita miehiä, jotka ei ole mitään ehdotelleet, vaikka on ollut otolliset mahdollisuudet pettää. En ole ruma, vaan ihan pantavan näköinen.

Kuinka olet joutunut petetyksi monta kertaa? Huono ihmistuntija?

Kysytkö ihan tosissasi? :D Ei, en ole huono ihmistuntija, mutta petetyksi tulemista ei tietääkseni voi estää mitenkään.

Jos jokainen mies vuorollaan sen ensimmäisen kerran pettää ja siitä saan tiedon, en mielestäni ole huono ihmistuntija. Luotan ihmiseen siihen asti kunnes se pettäminen toteutuu. Siihen loppuu suhde. Jos seuraava tekee samoin, ei se ole mun ihmistuntemuksesta kiinni. Ihan yhtä lailla  voi pettää se hiljaisin nössykkä, kuin hurmaavin pelimieskin. Löysin kuitenkin aikoinaan helmen, lopultakin.

Esitä tämä sama kysymyksesi kaikille muillekin ketjun petetyille, ole hyvä :)

Itse aiheeseen et sitten tarttunut ollenkaan :D

Eikö aihe olekaan mahdollinen pettäminen ja petetyksi tuleminen?

Petetyksi tulemista ei ehkä voi estää, mutta sitä voi minimoida. Entinen avopuolisoni oli niin sanottua pettäjä-tyyppiä ja kun suhde alkoi olla jo lopuillaan, hän petti ja jäi heti kiinni omituisen puhelinkäytöksen takia. Minulle niin sanotusti yksi kerta riitti.

Ihmisillä on erilaisia arvoja ja erilainen moraali. Olen tämän yhden tapauksen jälkeen seurustellut sellaisten miesten kanssa, joilla moraali ja arvot ovat yhtenevät omieni kanssa. Luottamus on kaikista tärkein. Ihmisen käytöksestä, puheista ja lähipiiristä voi aika helposti tehdä päätelmiä mitä tulee henkilön moraaliin ja arvoihin.

Olen ollut melkein kymmenen vuotta yhdessä mieheni kanssa. Meillä ei kännykät, lompakot tai läppärit ole toiselta suojeltuja. Tiedämme missä toinen liikkuu tai mitä hän tekee. Helpoksi tämän kaiken tekee se, että kommunikoimme "koko ajan" ja otamme toisen huomioon.

Minä en ikinä haluaisi loukata miestäni, eikä hän minua. Me teemme joka päivä valinnan olla yhdessä ja sitoudumme toisiimme sekä lapsiimme. Ajattelemme molemmat luottamuksen koskemaan koko perhettä. Jos toinen meistä pettäisi, hän tietäisi pettävänsä myös lapset. Aikuinen ihminen on kykenevä näkemään tekojensa seuraukset ja vanhempana ihminen on vastuussa myös alaikäisille lapsilleen. On surullista lukea etenkin kun perheelliset pettävät. Mikä saa ihmisen pettämään oman perheensä, oman peruskallionsa?

Älä nyt kehtaa. Tässä mentiin henkilökohtaisuuksiin. En ole tullut selittelemään miksi minua on petetty. Ja vielä alentuvasti kysellään, olenko huono ihmistuntija. Noloa. Mutta sopii av:lle, pysytään ainakin tyylille uskollisena. Pääasiahan on, että päivä on pulkassa, kunhan päästää jollekin kuittailemaan.

Vastaisin esittämääsi toteamukseen, että pettämistä ei voi estää. Miksi loukkaannut sellaisesta?

Olen siis samaa mieltä, että sitä ei voi estää, mutta minusta sitä voi minimoida. Ja en ihan oikeasti ymmärrä, että jotakin ihmistä voidaan toistuvasti pettää eri ihmisten toimesta.

Vierailija
180/653 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi harrastaa seksiä miehensä kanssa ja silti juosta vieraissa, ei se mitään kerro.

Mies voi olla kauniin nuoren naisen kanssa naimisissa ja silti löytää onnen vanhemman naisen luota.

Miehellä voi olla monta lasta, eikä sekään kerro suhteen laadusta.

Mitään kaavaa ei ole.