Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni jäi kiinni pettämisestä työmatkalla

Vierailija
18.11.2016 |

Sain aamulla puhelun miehen naispuoliselta kollegalta, jonka olen tavannut pari kertaa, että mieheni oli lähtenyt jonkun naisen kanssa huoneeseensa illalla.

En tiedä mitä tästä ajatella, hän sanoi että mielestään minulla on oikeus tietää. Tietenkin arvostan että kertoi, mutta en tiedä yhtään miten toimia. Normaali tilanteessa olisin pakannut kansani ennenkun mies edes saapuu kotiin mutta ystäväni sanoi että en voi luottaa vieraan naisen sanaan tässä asiassa? Miksi en, miksi hän valehtelisi?
Mieheni pitäisi palata huomenna illala kotiin. Pahoittelut viestin sekavuudesta!

Ja niin, olen 26v ja mieheni 34v, meillä on seksiä monesti viikossa ja olemme asuneet yhdessä pari vuotta, vauva 6kk.

Kommentit (653)

Vierailija
141/653 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokos ap:n puoliso tuli kotiin? Miten tämä tarina jatkui?

Ap kertoili tuolla aiemmin, että mies palaa kotiin tänä iltana, eli ehkä myöhemmin saamme selkoa asiaan :)

Ap on hyvä, ja kertoo miten homma etenee!

Vierailija
142/653 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap kertoili tuolla aiemmin, että mies palaa kotiin tänä iltana, eli ehkä myöhemmin saamme selkoa asiaan :)

Harvalla kestää koto Suomen työmatkat lauantai-iltaan. Kotona kun ollaan jo muutmasa tunnissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/653 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiin on siis tulossa tänään iltapäivästä/alkuillasta.

En vastannut hänen viestiinsä eilen mitään, mikä johti siihen että soitti aamusta kahdesti. En vastannut, kuvotti ajatus puhumisesta enkä olisi pystynyt olemaan normaalisti.

Lapsen vain äidilleni jo hoitoon, en halua että on paikalla jos tilanne äityy mihinkään suuntaan. Todennäköisesti menen myös itse sinne yöksi.

Ap

Vierailija
144/653 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoa fakta: Joku nähnyt naisen menevän miespuolisen työkaverinsa huoneeseen. Ei ole kuullut, eikä nähnyt mitään yhdyntään liittyvää todistusaineistoa, eikä mitään muutakaan. Soittaa vaimolle :D

Nainen on voinut mennä huoneeseen esim. kysymään jotain työhön liittyvää ja mielensä tullutta asiaa tai ideaa, sellaista mitä on hankalampi selittää puhelimessa.

Nainen on voinut mennä kysymään miehen mielipidettä jostain toisesta työntekijästä, joka on vaikka saattanut tehdä jotain vilppiä, jonka nainen on vahingossa saanut tietoonsa. (Mulla omakohtaista kokemusta. Eräs mieskollega pyysi treffeille, mutta onneksi kieltäydyin. Myöhemmin selvisi, että mies oli tehnyt suurehkon kavalluksen firmassamme. Satavarmaa, että olisin myös ollut epäiltynä!).

Nainen voi olla vaikka laiminlyönyt tehtäviänsä tai työteho ei ole ollut pomon mieleen, joten nyt hakee työkaverista puolestapuhujaa tm kannustinta, kuuntelijaa tai neuvoja..

Nainen on itse tullut petetyksi ja saanut tietää jotain tai epäilee, eikä pysty olemaan yksin. Mies on ollut kiva ja miellyttävä työkaveri, jolle voi ehkä uskoutua ja kuulla miehen mielipiteen jne.

Mielenkiintoista, mua on itseä petetty monta kertaa, mutta silti pystyn ajattelemaan realistisesti. Nainen ja mies kahden samassa huoneessa ei välttämättä tarkoita  eläimellistä naimista. Mun kohdalla ei ainakaan. Ja tavannut olen useita miehiä, jotka ei ole mitään ehdotelleet, vaikka on ollut otolliset mahdollisuudet pettää. En ole ruma, vaan ihan pantavan näköinen.

Kuinka olet joutunut petetyksi monta kertaa? Huono ihmistuntija?

Kysytkö ihan tosissasi? :D Ei, en ole huono ihmistuntija, mutta petetyksi tulemista ei tietääkseni voi estää mitenkään.

Jos jokainen mies vuorollaan sen ensimmäisen kerran pettää ja siitä saan tiedon, en mielestäni ole huono ihmistuntija. Luotan ihmiseen siihen asti kunnes se pettäminen toteutuu. Siihen loppuu suhde. Jos seuraava tekee samoin, ei se ole mun ihmistuntemuksesta kiinni. Ihan yhtä lailla  voi pettää se hiljaisin nössykkä, kuin hurmaavin pelimieskin. Löysin kuitenkin aikoinaan helmen, lopultakin.

Esitä tämä sama kysymyksesi kaikille muillekin ketjun petetyille, ole hyvä :)

Itse aiheeseen et sitten tarttunut ollenkaan :D

Eikö aihe olekaan mahdollinen pettäminen ja petetyksi tuleminen?

Petetyksi tulemista ei ehkä voi estää, mutta sitä voi minimoida. Entinen avopuolisoni oli niin sanottua pettäjä-tyyppiä ja kun suhde alkoi olla jo lopuillaan, hän petti ja jäi heti kiinni omituisen puhelinkäytöksen takia. Minulle niin sanotusti yksi kerta riitti.

Ihmisillä on erilaisia arvoja ja erilainen moraali. Olen tämän yhden tapauksen jälkeen seurustellut sellaisten miesten kanssa, joilla moraali ja arvot ovat yhtenevät omieni kanssa. Luottamus on kaikista tärkein. Ihmisen käytöksestä, puheista ja lähipiiristä voi aika helposti tehdä päätelmiä mitä tulee henkilön moraaliin ja arvoihin.

Olen ollut melkein kymmenen vuotta yhdessä mieheni kanssa. Meillä ei kännykät, lompakot tai läppärit ole toiselta suojeltuja. Tiedämme missä toinen liikkuu tai mitä hän tekee. Helpoksi tämän kaiken tekee se, että kommunikoimme "koko ajan" ja otamme toisen huomioon.

Minä en ikinä haluaisi loukata miestäni, eikä hän minua. Me teemme joka päivä valinnan olla yhdessä ja sitoudumme toisiimme sekä lapsiimme. Ajattelemme molemmat luottamuksen koskemaan koko perhettä. Jos toinen meistä pettäisi, hän tietäisi pettävänsä myös lapset. Aikuinen ihminen on kykenevä näkemään tekojensa seuraukset ja vanhempana ihminen on vastuussa myös alaikäisille lapsilleen. On surullista lukea etenkin kun perheelliset pettävät. Mikä saa ihmisen pettämään oman perheensä, oman peruskallionsa?

Vierailija
145/653 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännää että näissä tarinoissa on aina sillä petetyllä osapuolella paikka mihin mennä esim äiti tai sukulaiset yms. Entä kun ei ole vanhempia, sukulaisia eikä ystäviä?

Vierailija
146/653 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännää että näissä tarinoissa on aina sillä petetyllä osapuolella paikka mihin mennä esim äiti tai sukulaiset yms. Entä kun ei ole vanhempia, sukulaisia eikä ystäviä?

No, suuret pahoittelut että minulla on äiti joka sattuu vielä asumaan samassa kaupungissakin.

Ap

Vierailija
147/653 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siihen en itse usko että tämä nainen olisi ollut itse huoneessa, hän on huomattavasti iäkkäämpi ja perheellinen, toki kaikki on mahdollista.

Enkä tietenkään todellisuudessa tiedä sitäkään kuka nainen on ja mitä huoneessa tapahtunut, mutta soittajan puheesta sain käsityksen että oli suunnilleen ikäiseni nainen, ei heidän työkuvioihin liittyvä henkilö.

Paljon jäi itseltä kysymättä varmasti oleellista sillä menin niin jäihin hetkeksi. Numeroni hän varmasti sai ihan numeropalvelusta.

En jatka suhdetta, itselle epäilys on jo liikaa enkä pystyisi enää luottamaan.

Mutta sitä tässä mietin että miten asian saa hoidettua asiallisesti ja mahdollisimman nopeasti. Pienen vauvan kanssa en jaksa alkaa riitelemään kaikesta.

Ap

Älkää nyt herran tähden tehkö lapsia sellaisiin parisuhteisiin, joissa pelkkä epäilys pettämisestä riittää eron syyksi. Siis pelkkä epäilys, varsinaisen pettämisen kyllä ymmärrän aiheuttavan kohtuutonta epäluottamusta parisuhteeseen. Kaksi aikuista ihmistä saavat minun puolestani jättää toisensa vaikka vessanpöntön kannen takia, mutta jos menee lapsia jonkun kanssa tekemään, täytyy kantaa jonkinlainen vastuu siitä, kenet on valinnut lapsensa vanhemmaksi.  

Näinpä. Ap ja miehensä vaikuttavat olevansa aika impulsiivista porukkaa jo senkin perusteella, että ovat päättäneet hankkia lapsen vain 9 kk yhdessäasumisen jälkeen. Ja sitten vielä julistetaan, että pelkkä epäily pettämisestä riittää syyksi jättää oman lapsen vanhempi. Jos suhde on jo tuossa vaiheessa veitsenterällä, noin vähästä kiinni, niin ehkä on tosiaan helpompaa erota jo nyt, ei tuollainen voi enää montaa vuotta millään kestää. Ja en todellakaan puolustele pettämistä, tai pidä pettämistä huonona syynä erota, mutta eihän tuo ole mitään rakkautta, jos pelkkä epäilys saa hylkäämään toisen suoralta kädeltä. Ap julisti tehneensä päätöksen jo erosta edes kuulematta miestä. Mielestäni ap kuulostaa aika kypsymättömänä ja hänenä harkitsisin todella tarkkaan, kun seuraavan miehen kanssa lapsenteko tulee ajankohtaiseksi, että ovatko he yhdessä valmiita vanhemmiksi.

Vierailija
148/653 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siihen en itse usko että tämä nainen olisi ollut itse huoneessa, hän on huomattavasti iäkkäämpi ja perheellinen, toki kaikki on mahdollista.

Enkä tietenkään todellisuudessa tiedä sitäkään kuka nainen on ja mitä huoneessa tapahtunut, mutta soittajan puheesta sain käsityksen että oli suunnilleen ikäiseni nainen, ei heidän työkuvioihin liittyvä henkilö.

Paljon jäi itseltä kysymättä varmasti oleellista sillä menin niin jäihin hetkeksi. Numeroni hän varmasti sai ihan numeropalvelusta.

Mutta sitä tässä mietin että miten asian saa hoidettua asiallisesti ja mahdollisimman nopeasti. Pienen vauvan kanssa en jaksa alkaa riitelemään kaikesta.

Ap

Älkää nyt herran tähden tehkö lapsia sellaisiin parisuhteisiin, joissa pelkkä epäilys pettämisestä riittää eron syyksi. Siis pelkkä epäilys, varsinaisen pettämisen kyllä ymmärrän aiheuttavan kohtuutonta epäluottamusta parisuhteeseen. Kaksi aikuista ihmistä saavat minun puolestani jättää toisensa vaikka vessanpöntön kannen takia, mutta jos menee lapsia jonkun kanssa tekemään, täytyy kantaa jonkinlainen vastuu siitä, kenet on valinnut lapsensa vanhemmaksi.  

Näinpä. Ap ja miehensä vaikuttavat olevansa aika impulsiivista porukkaa jo senkin perusteella, että ovat päättäneet hankkia lapsen vain 9 kk yhdessäasumisen jälkeen. Ja sitten vielä julistetaan, että pelkkä epäily pettämisestä riittää syyksi jättää oman lapsen vanhempi. Jos suhde on jo tuossa vaiheessa veitsenterällä, noin vähästä kiinni, niin ehkä on tosiaan helpompaa erota jo nyt, ei tuollainen voi enää montaa vuotta millään kestää. Ja en todellakaan puolustele pettämistä, tai pidä pettämistä huonona syynä erota, mutta eihän tuo ole mitään rakkautta, jos pelkkä epäilys saa hylkäämään toisen suoralta kädeltä. Ap julisti tehneensä päätöksen jo erosta edes kuulematta miestä. Mielestäni ap kuulostaa aika kypsymättömänä ja hänenä harkitsisin todella tarkkaan, kun seuraavan miehen kanssa lapsenteko tulee ajankohtaiseksi, että ovatko he yhdessä valmiita vanhemmiksi.

Mielestäni sinun kannattaisi opetella lukemaan? Niin ihmeellisiä asioita kirjoitit, luitko koko ketjun?

Tämä hyökkäys sitä petettyä kohtaan on kyllä aina niin ihmeellistä, aletaan etsimään syitä ihan mistä tahansa.

Se että alat täällä haukkumaan muita käytännössä huonoiksi vanhemmiksi jne on aika pöyristyttävää. Täällä ei ole tullut millään tavoin esiin lapsentekoon liittyneet asiat ja haukut ihmisiä kypsymättömiksi jne? Aika törkeää tekstiä.

Vierailija
149/653 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis oikeesti nyt. Kuka lähtee soittamaan työmatkalla jonkun häntäheikin ? puolisolle, että sun miehesi vei huoneeseensa jonkun naisen?! 

Jos oikeasti noin tekee, silloin pitää olla läheinen ystävä sen petetyn ? kanssa, eikä vaan hyvän päivän tuttu. Siis minä en ainakaan lähtisi soittelemaan, kun en näe seinien läpi, enkä tiedä, mitä siellä huoneessa tehtiin edes. Eihän se minulle edes kuuluisi.

Vain läheinen ystävä tai sitten todellinen juoruämmä tekee tuollaista. ystävän kohdalla sen ymmärtää, juoruämmän kohdalla ei.

Vain todellinen juoruämmä tekee tuollaista? Ei jumalauta. Eihän tuo kerro tuon naisen juoruilutaidoista mitään. Jollain vain on sellainen moraali, että haluaa ilmoittaa vaimolle, kun jotain noin selvää tapahtuu. Itselläkin ottaisi tiukkaa olla ilmoittamatta.

Vierailija
150/653 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mielestäni sinun kannattaisi opetella lukemaan? Niin ihmeellisiä asioita kirjoitit, luitko koko ketjun?

Tämä hyökkäys sitä petettyä kohtaan on kyllä aina niin ihmeellistä, aletaan etsimään syitä ihan mistä tahansa.

Se että alat täällä haukkumaan muita käytännössä huonoiksi vanhemmiksi jne on aika pöyristyttävää. Täällä ei ole tullut millään tavoin esiin lapsentekoon liittyneet asiat ja haukut ihmisiä kypsymättömiksi jne? Aika törkeää tekstiä.

Olen lukenut koko ketjun. Ap on saanut puhelun miehensä työkaverilta, jonka mukaan mies on mennyt hotellihuoneeseen sellaisen naisen kanssa, joka ei kuulu työporukkaan. Tämä voi tarkoittaa pettämistä, mutta ei todista sitä. Nainen voi olla vaikkapa vanha kaveri, johon mies törmäsi sattumalta. Epätodennäköistä, mutta mahdollista. Omasta mielestäni on kuitenkin aikuismaista keskustella miehen kanssa ennen eropäätöksen tekoa. Voi olla, että mies myöntää pettämisen, tai tämän reaktio paljastaa tämän. Tai sitten miehellä on kuulemisen arvoista sanottavaa.

Lapsenteon ajankohta ilmenee aloitusviestistä.

En puhunut huonosta vanhemmuudesta, siksi kirjoitinkin esim. "ovatko yhdessä valmiita vanhemmiksi". Tarkoitin tällä sitä, onko parisuhde valmis vanhemmuuteen. Se ei ole itsestäänselvää, vaikka kaksi ihmistä olisivat sinänsä kelvollisia vanhempia. Mielestäni on vastuutonta tehdä lapsia sellaiseen parisuhteeseen, joka ei ole vakavalla pohjalla.

Vierailija
151/653 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voitko so kertoa missä kaupungissa tämä tapahtui? Kuulostaa kauhean tutulta ja minulla saattaa olla lisätietoa asiasta.

Sanon että asumme pk-seudulla ja työmatka oli Keski-Suomessa.

Palaten ylempään kommenttiin, se oli vaan yksi pano? En näe asiaa niin enkä ole sellaisen miehen kanssa joka ei kunnioita minua sen vertaa että edes sanoisi haluavansa avoimen suhteen vaan panee tuolla työreissullaan ja asettaa minut naurunalaiseksi. Mielummin olen yksin enkä olisi sellaisen miehen kanssa yhteen mennyt jos olisin tiennyt,

Ap

Minusta surullisinta on, että tässä tunnemyrskyssä ei ajatella lapsen elämää ollenkaan. Nyt on esitetty epäily ja syytös ja vaikka se osoittautuisi todeksi, niin todellako ratkaisu on hajottaa lapsen perhe? Lapsen perhe hajoitetaan ulkopuolisen esittämän epäilyn perusteella tai koska ap kokee mielipahaa. Ajattele ap nyt vähän pidemmälle. Millaista lapsen elämä on 10-15 vuoden kuluttua.

Varmasti parempaa kuin jos mies pettää ja pettää ja ap vittuuntuu kokonaan ja perhe- elämä on sitten yhtä helvettiä.

Siitä ne traumat syntyy.

Vierailija
152/653 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelitko tämän tilanteen vai onko vaan provo. Tuntuu vaan epätodelliselta jutulta. Itse kyllä kysyisin mieheltä , ennen kuin täältä :)

Vierailija
153/653 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista kuitenkin että vauva on sinulle tärkein, häntä se ei sinulta vie!

Jotkut miehet kelpaa vain siittäjiksi. On hyviäkin miehiä, mutta jos totuus on toinen, ei saa valehdella itselle.

Vierailija
154/653 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvalla kestää koto Suomen työmatkat lauantai-iltaan. Kotona kun ollaan jo muutmasa tunnissa.

Soo soo :) Eipäs nyt siellä ennakkoluuloisen skeptisenä epäillä tarinan todenpitävyyttä. Ap:llä on ihan varmasti selitys tähänkin. Voi olla tosin aika huonovointinen, eikä jaksa kovinkaan pitkään seurassamme aikaa viettää. Pettämisepäily vie voimat.

Ja lentoja peruuntuu, junat seisahtelevat, kuumailmapallo voi puhjeta, liftaaminen on hidasta touhua, linja-autosta voi mennä kardaaniakseli jne.

Vierailija
155/653 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan Täällä useinkin aloituksia, joissa ei ole paikkaa mihin mennä. Eiköhän suurin osa ihmisistä asu niin, että max. 20 km päässä asuu vanhempi, sisarus tai läheinen ystävä. Minulle ja lapsilleni ainakin löytyisi useampikin paikka kotikaupungin sisällä.

Vierailija
156/653 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväpiirissäni on todella paljon perheellisiä ihan tavallisia miehiä, johtuen siitä, että olen ollut aina töissä miesvoittoisella alalla. He käyvät töissä, ovat ihan tavallisia miehiä, perheenisiä, puolisoita. Tiedän heistä jokaisen pettäneen ja useimman olen myös nähnyt illanvietoissa tehneen sen. Pointti on siinä, että he eivät todellakaan voi kotona kertoa, että haluaisivat ainakin osittain avoimen suhteen, koska niin äärimmäisen harva nainen edes miettii sitä vaihtoehtoa. Se on surullista. Ja on myös täysin epäinhimillistä on olettaa, että heidän sitten tulisi elää perheettöminä sinkkuina lopunelämääkään - ei kukaan sellaistakaan tietä valitse. Monelle on kuitenkin siellä kotona luotu sellainen hirmuilmapiiri, ettei suurin osa todellakaan uskalla kertoa sisäisistä haluistaan ja toiveistaan, sillä kotona olevat puolisot ovat täysin tietämättömiä siitä, mikä monelle miehelle olisi todellisia haluja. Sanon vielä, että monelle näistä miehistä olisi sama ok myös toisinpäin. He ovat siksi olosuhteisen pakosta joutuneet elämään ns. kaksoiselämää. Se on hyvin sallittua ja yleistä miesten kesken eikä sitä kukaan ihmettele, kotona joutuvat sitten perherauhan ylläpitämiseksi kauhistelemaan sitä pettämistä ja "tuomitsemaan" pettäjät. Pahimmat tapaukset ovat jopa suuttuneet, kun mies on halunnut puhua osittain avoimesta suhteesta tai ovat ehdottaneet edes kolmenkimppaa. Sanoisin, että hyvin hyvin ahtaalle on miehetkin ajettu parisuhteissaan. Tuntuu, että moni nainen elää taas ns. prinsessaunelmissa, eivätkä ymmärrä ollenkaan ihmisen perusluontoon kuuluvia juttuja. Ei yksiavoinen suhde tarkoita sitä, ettei toinen kiihotu muista ihan niinkuin ennenkin ja jos tilaisuus tulee eteen, olen nähnyt alle 10% miehistä siitä kieltäytyneen (sekä naisista myös, ettei nyt erotella pelkkiä sukupuolia). jostain syystä Suomessa on jyrkin suhtautuminen yksiavoisuuteen (ihan tutkitusti) koko Euroopassa. En voi ymmärtää tällaista ehdottomuutta elämässä aluunkaan, kyllä elämästä pitää olla oikeus nauttia myös suhteessa ollessa eikä olettaa, että kukaan jaksaa harrastaa seksiä vuosikausia vain yhden ihmisen kanssa. Se on epäinhimillistä jopa. Ne kenellä seksielämä loistaa vielä yli 10 vuoden jälkeen, on toinen puolisoista - tai molemmat - yleensä poikkeuksetta olleet myös muiden kanssa. Se virkistää todella paljon sen parisuhteenkin seksiä. 

APnkin olisi syytä katsoa peiliin, koska muuten elämä voi koitua sinulle itsellesi melko surulliseksi ja ankeaksi tuolla asenteella ja ymmärtämättömyydellä. Ei sun miehesi edes voi puhua sulle, mitä todella haluaa. Et voi silloin myöskään itse väittää rakastavasi. Rakastat kiiltokuvaa ja mielikuvaa, et sitä oikeaa ihmistä. 

Vierailija
157/653 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Soo soo :) Eipäs nyt siellä ennakkoluuloisen skeptisenä epäillä tarinan todenpitävyyttä. Ap:llä on ihan varmasti selitys tähänkin. Voi olla tosin aika huonovointinen, eikä jaksa kovinkaan pitkään seurassamme aikaa viettää. Pettämisepäily vie voimat.

Ja lentoja peruuntuu, junat seisahtelevat, kuumailmapallo voi puhjeta, liftaaminen on hidasta touhua, linja-autosta voi mennä kardaaniakseli jne.

;)

Vierailija
158/653 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystäväpiirissäni on todella paljon perheellisiä ihan tavallisia miehiä, johtuen siitä, että olen ollut aina töissä miesvoittoisella alalla. He käyvät töissä, ovat ihan tavallisia miehiä, perheenisiä, puolisoita. Tiedän heistä jokaisen pettäneen ja useimman olen myös nähnyt illanvietoissa tehneen sen. Pointti on siinä, että he eivät todellakaan voi kotona kertoa, että haluaisivat ainakin osittain avoimen suhteen, koska niin äärimmäisen harva nainen edes miettii sitä vaihtoehtoa. Se on surullista. Ja on myös täysin epäinhimillistä on olettaa, että heidän sitten tulisi elää perheettöminä sinkkuina lopunelämääkään - ei kukaan sellaistakaan tietä valitse. Monelle on kuitenkin siellä kotona luotu sellainen hirmuilmapiiri, ettei suurin osa todellakaan uskalla kertoa sisäisistä haluistaan ja toiveistaan, sillä kotona olevat puolisot ovat täysin tietämättömiä siitä, mikä monelle miehelle olisi todellisia haluja. Sanon vielä, että monelle näistä miehistä olisi sama ok myös toisinpäin. He ovat siksi olosuhteisen pakosta joutuneet elämään ns. kaksoiselämää. Se on hyvin sallittua ja yleistä miesten kesken eikä sitä kukaan ihmettele, kotona joutuvat sitten perherauhan ylläpitämiseksi kauhistelemaan sitä pettämistä ja "tuomitsemaan" pettäjät. Pahimmat tapaukset ovat jopa suuttuneet, kun mies on halunnut puhua osittain avoimesta suhteesta tai ovat ehdottaneet edes kolmenkimppaa. Sanoisin, että hyvin hyvin ahtaalle on miehetkin ajettu parisuhteissaan. Tuntuu, että moni nainen elää taas ns. prinsessaunelmissa, eivätkä ymmärrä ollenkaan ihmisen perusluontoon kuuluvia juttuja. Ei yksiavoinen suhde tarkoita sitä, ettei toinen kiihotu muista ihan niinkuin ennenkin ja jos tilaisuus tulee eteen, olen nähnyt alle 10% miehistä siitä kieltäytyneen (sekä naisista myös, ettei nyt erotella pelkkiä sukupuolia). jostain syystä Suomessa on jyrkin suhtautuminen yksiavoisuuteen (ihan tutkitusti) koko Euroopassa. En voi ymmärtää tällaista ehdottomuutta elämässä aluunkaan, kyllä elämästä pitää olla oikeus nauttia myös suhteessa ollessa eikä olettaa, että kukaan jaksaa harrastaa seksiä vuosikausia vain yhden ihmisen kanssa. Se on epäinhimillistä jopa. Ne kenellä seksielämä loistaa vielä yli 10 vuoden jälkeen, on toinen puolisoista - tai molemmat - yleensä poikkeuksetta olleet myös muiden kanssa. Se virkistää todella paljon sen parisuhteenkin seksiä. 

APnkin olisi syytä katsoa peiliin, koska muuten elämä voi koitua sinulle itsellesi melko surulliseksi ja ankeaksi tuolla asenteella ja ymmärtämättömyydellä. Ei sun miehesi edes voi puhua sulle, mitä todella haluaa. Et voi silloin myöskään itse väittää rakastavasi. Rakastat kiiltokuvaa ja mielikuvaa, et sitä oikeaa ihmistä. 

Jännä juttu, että sinun ystäväpiiriisi on sattunut noin iso joukko pettäjiä. Itselläni ei sellaisia ole.

t. DI nainen

Vierailija
159/653 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:han on kokoajan kirjoittanut että keskustelee miehen kanssa?

Minusta ainakin osoittaa jo kypsyyttä että vie lapsen pois riidan keskeltä.

Vierailija
160/653 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hyvä ihminen vielä pelkän epäilyjen takia ota eroa. Selvittäkää asian todenperäisyys keskustelemalla, ilman raivareita.

Aika hyvin saat tietoa kun kysyt suoraan ilman ennakko varoitusta ja pyydät saada tutkia miehen kännykän sisällön. 

Kysyt vaikka että Miksi työpaikallasi kiertää huhu, että sinut on nähty vieraan naisen kanssa samassa huoneessa ja olisitte harrastaneet seksiä? Jos olisin itse ollut naisen kanssa samassa hotelihuoneessa eikä mitään olisi tapahtunut antaisin sinulle hänen numeron ja saisit itse soittaa ja kysyä mitä illan aikana huoneessa on tapahtunut.

Tässä on huomoita omaltakohdaltani:

Itsellä jäi pari viikkoa takaperin hieman yhdet juhlat päälle ja viestittelin yhden naisen kanssa. Huomasin käyttäytyväni erittäin oudosti kotona, vaikka olin erittäin hyvän tuulinen.Hymyilin ajatuksissani oudoille asioille kun ajattelin samalla viestejä, pidin kännykän taskussa koko ajan vaikka normaalisti aina pöydällä, käytin kännykää melkein koko ajan.

Kotona ei kaikki oo  aina menny ihan niin hienosti kuin elokuvissa ja se pistää aina välillä miettimään, onko tässä avioliitossa mitään järkeä. Se saattaa ajaa pikku hiljaa lähemmäs laittomuuksia. Olen kuitenkin onnistunut välttämään pettämistilanteet jotenkin 10 vuoden ajan, jonka olen nykyisen kanssa ollut. On meillä myös 9-v lapsi. Tällä viikolla näyttää siltä, että outo käytökseni on pistetty merkille ja vaimoni käytös on muuttunut parempaan suuntaan, en keksi muuta syytä muutokselle.

Vielä meidän töistä pettämistapaus:

Yhden miehen toilailut aliurakoitsijoiden ym kanssa on kyllä kaikkien tiedossa, mutta ei niistä kukaan mene sen vaimolle sanomaan. En edes minä vaikka näen vaimoa välillä kasvotusten kun käyn kylässä...

Terveisin, 

33-v mies PK-seutu