Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni jäi kiinni pettämisestä työmatkalla

Vierailija
18.11.2016 |

Sain aamulla puhelun miehen naispuoliselta kollegalta, jonka olen tavannut pari kertaa, että mieheni oli lähtenyt jonkun naisen kanssa huoneeseensa illalla.

En tiedä mitä tästä ajatella, hän sanoi että mielestään minulla on oikeus tietää. Tietenkin arvostan että kertoi, mutta en tiedä yhtään miten toimia. Normaali tilanteessa olisin pakannut kansani ennenkun mies edes saapuu kotiin mutta ystäväni sanoi että en voi luottaa vieraan naisen sanaan tässä asiassa? Miksi en, miksi hän valehtelisi?
Mieheni pitäisi palata huomenna illala kotiin. Pahoittelut viestin sekavuudesta!

Ja niin, olen 26v ja mieheni 34v, meillä on seksiä monesti viikossa ja olemme asuneet yhdessä pari vuotta, vauva 6kk.

Kommentit (653)

Vierailija
21/653 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autramisen= auttamisen

Vierailija
22/653 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä on sinulta pois? Mies runkkasi itsensä johonkin naiseen.

Eli sinua ei vastaavasti haittaa, jos ja kun oma vaimosi viettää työmatkoilla iltoja jonkun salarakkaan kanssa? Eihän se ole sinulta pois, niinhän?

Tiedätkö itse missä puolisosi on 24/7? Puolisoni on ihan aikuinen ihminen ja jos hän itsemääräämisoikeuttaan haluaa käytää niin mitä siihen sitten sanomaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/653 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et pakkaa vielä, voit pakata varmuuden vuoksi miehen kamoja hiukan kassiin.

Odotat että tulee kotiin, käyttäydyt normaalisti ekan 5 min kun mies tulee kotiin ja sitten ihan puskan takaa kysyt asiasta suoraan.

Reaktiosta saat kaikki vastaukset mitä tarvitset. Jos selitys on aivan liian pitkä, yksityskohtainen ja valmisteltu niin tiedät että valehtelee. 

Luotat itseesi, osaat kyllä lukea miestäsi. 

Keskity nyt ensin selvittämään se totuus ja kun se on selvillä, on aika miettiä sitä jatkoa.

P.s. mies lähtee kotoa, et sinä pienen lapsen kanssa!

P.s miehen ei tarvitse lähteä kotoaan mihinkään, eikä äidlillä ole mitään diktuurimaista rajatonta valtaa omia lasta itselleen ja lähteä tämän kanssa.

Vierailija
24/653 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotat että tulee kotiin, käyttäydyt normaalisti ekan 5 min kun mies tulee kotiin ja sitten ihan puskan takaa kysyt asiasta suoraan.

Reaktiosta saat kaikki vastaukset mitä tarvitset. Jos selitys on aivan liian pitkä, yksityskohtainen ja valmisteltu niin tiedät että valehtelee. 

Keskity nyt ensin selvittämään se totuus ja kun se on selvillä, on aika miettiä sitä jatkoa.

Milläköhän oikeudella sinä kuvittelet, että toinen voi toisen ajaa pois kodistaan?

Vierailija
25/653 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin jo, että tällä viikolla ei tule yhtään "velvollisuuteni on kertoa jos jotakuta petetään" ketjua, mutta tulihan sellainen. Uskottavuus tosin puuttuu. En todellakaan usko, että yksikään työkaveri alkaisi selvittää puolison puhelinnumeroa jos näkisi kollegansa menevän vieraan naisen huoneeseen. Vain kotiäideillä on aikaa keksiä tällaisia draamoja.

Te, jotka yllytätte näissä kuvitelluissa tai joskus todellisissa tapauksissa tutkimaan miehen puhelimen muistakaa, että työnantajan puhelinta ei ole lupa tutkia. Ei edes puhelu- ja viestilokia.

Vierailija
26/653 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se lähtee kumpi tilanteesta eroon haluaa. Ketään ei voi ajaa pois omasta kodistaan. Pettäminen ei ole rikos ja esim. poliisi ei puutu asiaan millään tavalla.

Lapsella kun oikeus molempiin vanhempiinsa äiti ei voi lapsen kanssa noin vaan lähteä. Tässäkään tapauksessa pettäminen ei ole rikos, jonka verukkeella huoltajuus vietäisi.

Vierailija
27/653 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lähti illalla ja kollega soitti vasta aamulla? Taisi olla kiireinen miehesi kanssa, kun ei heti illalla soittanut.

Vierailija
28/653 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen en itse usko että tämä nainen olisi ollut itse huoneessa, hän on huomattavasti iäkkäämpi ja perheellinen, toki kaikki on mahdollista.

Enkä tietenkään todellisuudessa tiedä sitäkään kuka nainen on ja mitä huoneessa tapahtunut, mutta soittajan puheesta sain käsityksen että oli suunnilleen ikäiseni nainen, ei heidän työkuvioihin liittyvä henkilö.

Paljon jäi itseltä kysymättä varmasti oleellista sillä menin niin jäihin hetkeksi. Numeroni hän varmasti sai ihan numeropalvelusta.

En jatka suhdetta, itselle epäilys on jo liikaa enkä pystyisi enää luottamaan.

Mutta sitä tässä mietin että miten asian saa hoidettua asiallisesti ja mahdollisimman nopeasti. Pienen vauvan kanssa en jaksa alkaa riitelemään kaikesta.

Ap

Vierailija
29/653 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP siis tunsi tämä kollegan? Olikohan niin, että mies on useamman kerran jo pettänyt vaimoaan ja tämän vuoksi kollega halusi vaimolle kertoa... Kysyitkö AP että onko tapahtunut ennenkin?

Vierailija
30/653 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin jo, että tällä viikolla ei tule yhtään "velvollisuuteni on kertoa jos jotakuta petetään" ketjua, mutta tulihan sellainen. Uskottavuus tosin puuttuu. En todellakaan usko, että yksikään työkaveri alkaisi selvittää puolison puhelinnumeroa jos näkisi kollegansa menevän vieraan naisen huoneeseen. Vain kotiäideillä on aikaa keksiä tällaisia draamoj

Te, jotka yllytätte näissä kuvitelluissa tai joskus todellisissa tapauksissa tutkimaan miehen puhelimen muistakaa, että työnantajan puhelinta ei ole lupa tutkia. Ei edes puhelu- ja viestilokia.

Se että omalle kohdalle ei ole sattunut ei tarkoita etteikö muille sattuisi.

Näitä tapahtuu niiiin paljon.

Vierailija
31/653 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP siis tunsi tämä kollegan? Olikohan niin, että mies on useamman kerran jo pettänyt vaimoaan ja tämän vuoksi kollega halusi vaimolle kertoa... Kysyitkö AP että onko tapahtunut ennenkin?

En varsinaisesti tunne, olen tavannut muutaman kerran työpaikan tilaisuuksissa jossa on ollut puolisoita mukana.

Ap

Vierailija
32/653 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta sitä tässä mietin että miten asian saa hoidettua asiallisesti ja mahdollisimman nopeasti. Pienen vauvan kanssa en jaksa alkaa riitelemään kaikesta.

Ap

Kuka tahansa voi siis milloin tahansa tuhota ihmissuhteesi vain soittamalla sinulle "ilmiannon". Hälläväliä onko siinä perää va ei.

Onpa aikuista käytöstä.

Vierailija
33/653 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet oikein fiksu, niin jätä asia kokonaan huomioimatta.

Kyllä sinä huomaat miehesi käytöksestä onko hänellä vipinää johonkin suuntaan...

Vierailija
34/653 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kuka tahansa voi siis milloin tahansa tuhota ihmissuhteesi vain soittamalla sinulle "ilmiannon". Hälläväliä onko siinä perää va ei.

Onpa aikuista käytöstä.

Tarkoitin tällä siis että jos miehen huoneessa ramppaa naisia, tottakai olisi epäilys olemassa vaikka mies väittäisi näitä työasioiden hoitamiseksi. Ei työasioita hoideta kenenkään henkilökohtaisessa huoneessa, mielestäni ainakaan.

Ap

Vierailija
35/653 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa naispuolinen kolleega joutuu vaikeuksiin jos mies valittaa toiminnasta työnantajalle. Ei tosiaankaan ole asiallista sekaantua työkavereiden yksityiselämään.

Kuka kehtaisi valittaa tuollaisesta työnantajalle? 😂 "Yhyy, se paljasti mun pettämisen!"

Vierailija
36/653 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain aamulla puhelun miehen naispuoliselta kollegalta, jonka olen tavannut pari kertaa, että mieheni oli lähtenyt jonkun naisen kanssa huoneeseensa illalla.

En tiedä mitä tästä ajatella, hän sanoi että mielestään minulla on oikeus tietää. Tietenkin arvostan että kertoi, mutta en tiedä yhtään miten toimia. Normaali tilanteessa olisin pakannut kansani ennenkun mies edes saapuu kotiin mutta ystäväni sanoi että en voi luottaa vieraan naisen sanaan tässä asiassa? Miksi en, miksi hän valehtelisi?
Mieheni pitäisi palata huomenna illala kotiin. Pahoittelut viestin sekavuudesta!

Ja niin, olen 26v ja mieheni 34v, meillä on seksiä monesti viikossa ja olemme asuneet yhdessä pari vuotta, vauva 6kk.

Tässä pari tummennettua kohtaa jotka olisi kannattanut jäättää pois, että tarina olisi ollut uskottavampi. 

Vierailija
37/653 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin naiseen yhteyttä ja tekisin tarkentavia kysymyksiä. Sellaisia, joista mies tietäisi jääneensä kiinni esim. Tarkempia klo aikoja, naisen ulkonäköä... kysyisin myös onko tämä useinkin tapahtunu. Tämä sen takia, että olisin hyvin valmistautunut kun puhun miehen kanssa.

Vierailija
38/653 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet oikein fiksu, niin jätä asia kokonaan huomioimatta.

Kyllä sinä huomaat miehesi käytöksestä onko hänellä vipinää johonkin suuntaan...

Kun vaan pystyisinkin. Minun ei tarvitse huutaa eikä raivota mutta teeskentelyä en siedä yhtään.

Olen aika tempperamenttinen enkö usko että pystyisin katselemaan toista ilman asian selvittämistä.

Ja tyhmän itsestäni tekeekin juuri se että mielestäni mitään suurempaa muutosta ei ole hänen käytöksestään ollut.

Vierailija
39/653 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä pari tummennettua kohtaa jotka olisi kannattanut jäättää pois, että tarina olisi ollut uskottavampi. 

Olkoon se sinun mielipiteesi.

Iät jne laitoin ihan siksi että tällä palstalla usein takerrutaan niihin ja siihen että nainen ei ole antanut eli siis ansaitsee tulla petetyksi.

Ap

Vierailija
40/653 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä odotit? Kai sinulla sekä vauvalla on miehesi nimet? Voit kertoa vauvalle isona että nimi on muisto pettäjäisistä.

Voi naisia. Kaikki tehdään miehen eteen ja ihmetellään miksi kaikki menee pieleen. Te vaaditte ainoastaan naiselta siveyttä, ette miehiltä. Miksi ette siis vaan anna olla ja jatka ikuista alistumistanne?