Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni jäi kiinni pettämisestä työmatkalla

Vierailija
18.11.2016 |

Sain aamulla puhelun miehen naispuoliselta kollegalta, jonka olen tavannut pari kertaa, että mieheni oli lähtenyt jonkun naisen kanssa huoneeseensa illalla.

En tiedä mitä tästä ajatella, hän sanoi että mielestään minulla on oikeus tietää. Tietenkin arvostan että kertoi, mutta en tiedä yhtään miten toimia. Normaali tilanteessa olisin pakannut kansani ennenkun mies edes saapuu kotiin mutta ystäväni sanoi että en voi luottaa vieraan naisen sanaan tässä asiassa? Miksi en, miksi hän valehtelisi?
Mieheni pitäisi palata huomenna illala kotiin. Pahoittelut viestin sekavuudesta!

Ja niin, olen 26v ja mieheni 34v, meillä on seksiä monesti viikossa ja olemme asuneet yhdessä pari vuotta, vauva 6kk.

Kommentit (653)

Vierailija
561/653 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työmatka Porvoossa. 0/5.

Muuten hyvä mutta vauva 6kk paljasti.

Vierailija
562/653 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ap, mun käy sua oikeasti sääliksi kun tähän keskusteluun rantautuu näitä kaikkia syyllistäviä hörhöjä! Mistä lie kolosta kaivautuneet... Kovasti tsemppiä tulevaan! Sinä pärjäät <3 

Ei kaija k olis nii montaa levyy myyny jos niiden tarinat ei ois ollu taas niin monille ja monille samaistuttavia :)

Ihan oikeeesti. Mää veikkaan että syrjähyppy on vähön niinkun lihominen. Nuorena ei uskois että joku päivä se maha kasvaa. Kasvaa vähä niinku huolet ja murheet vuosien myötä. Ei syrjähyppy mitään paholaisen toimintaa tekijänsä mielestä ole. Se on vähän niinkuin salatupakka aamulla kun lähdet töihin. Iltapäivällä et enää haise kun tulet kotiin. Ei hyppääjä halua läheisiään satuttaa. Haluaa vain päästä itsensä uhraamisen tunteesta jotta voi taas kohta huolehtia velvollisuuksistaan ilman kaipuuta vapauteen.

JUST NÄIN.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/653 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

luin näitä juttuja ja olen ihan kauhuissani. Kysyin aamulla mieheltäni ( 6 v naimisissa, 2 lasta) onko hän pettänyt minua matkoillaan. Mies suuttui moisesta ja sanoi epämääräisesti että että kyllähän hänellä mahdollisuus on ollut kaikilla kuulemma on jos haluaa mutta älä kysele tyhmiä.

Nyt jäi epäilys että hän pettää. Mitä teen? Soitin äidille ja hän pyysi tuomaan lapset mummolaan jotta voimme keskustella rauhassa. Pelkään että mies suuttuu jos kaivelen asiaa. Täällä joku sanoi että jos mies suuttuu niin hän pettää. Meillä on paljon velkaa enkä tiedä miten selviän veloista jos lähden lasten kanssa.

En suostu petettäväksi ja pelkään riitaa. mutta jos mies alkaa huutaa onko varma etttä hän pettää minua. Pliis auttakaa. Täällä on niin monella kokemusta ja tietoa näistä asioista. Olen ihan paniikissa. Sori jos sekava teksti.

Vierailija
564/653 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastatkaa joku pls. miksi vaan alapeukkua.

Vierailija
565/653 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

apuaapua kirjoitti:

luin näitä juttuja ja olen ihan kauhuissani. Kysyin aamulla mieheltäni ( 6 v naimisissa, 2 lasta) onko hän pettänyt minua matkoillaan. Mies suuttui moisesta ja sanoi epämääräisesti että että kyllähän hänellä mahdollisuus on ollut kaikilla kuulemma on jos haluaa mutta älä kysele tyhmiä.

Nyt jäi epäilys että hän pettää. Mitä teen? Soitin äidille ja hän pyysi tuomaan lapset mummolaan jotta voimme keskustella rauhassa. Pelkään että mies suuttuu jos kaivelen asiaa. Täällä joku sanoi että jos mies suuttuu niin hän pettää. Meillä on paljon velkaa enkä tiedä miten selviän veloista jos lähden lasten kanssa.

En suostu petettäväksi ja pelkään riitaa. mutta jos mies alkaa huutaa onko varma etttä hän pettää minua. Pliis auttakaa. Täällä on niin monella kokemusta ja tietoa näistä asioista. Olen ihan paniikissa. Sori jos sekava teksti.

Onko miehellä useinkin tapana suuttua jos keskustelette asioista?

Vierailija
566/653 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylläme keskustellaan totta kai mutta tästä asiasta mies ei halua keskustella sanoo vaan ettei tarvi.

Mua nyt hämää vaan se että niiin moni tietää että jos mies ei halua puhua pettämisestä ja suuttuu jos kyselen niin varmasti silloin pettää. Niin kuin ap.lläkin.

en vienyt lapsia hoitoon kun mies piti mua ihan tyhmänä jos teen sen. Mikä neuvoksi.

Vierailija
567/653 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

apuaapua kirjoitti:

kylläme keskustellaan totta kai mutta tästä asiasta mies ei halua keskustella sanoo vaan ettei tarvi.

Mua nyt hämää vaan se että niiin moni tietää että jos mies ei halua puhua pettämisestä ja suuttuu jos kyselen niin varmasti silloin pettää. Niin kuin ap.lläkin.

en vienyt lapsia hoitoon kun mies piti mua ihan tyhmänä jos teen sen. Mikä neuvoksi.

Jos vaikka lopettaisit tämän typerän provon kirjoittamisen, tai jos olet tosissasi, lopetat tyhjästä miehelle skitsoamisen. Ap:llä oli ihan oikea ongelma.

Vierailija
568/653 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

apuaapua kirjoitti:

Kumpikaan osapuoli parisuhteessa ei voi päättää sitä yksinään mistä ei ole tarpeen keskustella. En jatkaisi parisuhdetta jos puoliso ei kunnioita tai arvosta minua sen vertaa että keskustelisi kanssani asioista jotka koen tärkeiksi.

Vierailija
569/653 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana lueskella kaikkien aivottomien ja kaakattavien kanojen juttuja. :) Kannattaisi olla vähän avarampi mieli, niin ei tällaisistakaan jonninjoutavista jutuista aiheuttaisi itselleen mielipahaa. Ja nimen omaan nää aiheutetaan yleensä ihan itse, kun aletaan omassa mielessä turhaan epäilemään typeryyksiä, ja sitten vakuutetaan itsensä siitä, että kyllä asia on niin. Sen jälkeen panikoidaan, että mitä pitäis tehdä. Ja sitten ajetaankin jo itse se parisuhde päin helvettiä.

Välillä tuntuu, että nää jatkuvat "epäilen pettämistä" -draamat on muijille viihdykettä ja huvia tappavan tylsään arkeen. Ja mitä sillä muutenkaan on väliä, jos mies vähän käy vierasta koloa kokeilemassa? Käykää itsekin kokeilemassa jonkun toisen sauvaa, niin on muutakin tekemistä kuin omien pettämisharhaluulojen lietsominen.

Vierailija
570/653 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mun ei sitten ole oikea ongelma vaikka mies todennäköisesti viettää kaksoiselämää . suuttuminen paljasti kaiken. Soitan huomena miehen kaverin vaimolle ja kysyn tietääkö hän miesten menoista.

Vierailija
571/653 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

apuaapua kirjoitti:

Kumpikaan osapuoli parisuhteessa ei voi päättää sitä yksinään mistä ei ole tarpeen keskustella. En jatkaisi parisuhdetta jos puoliso ei kunnioita tai arvosta minua sen vertaa että keskustelisi kanssani asioista jotka koen tärkeiksi.

Sama täällä. Haluan puhua sinkkuelämän jaksojen sisällöstä eikä mies halua. Siis eroan!!

Vierailija
572/653 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä palsta on kyllä loistava, kerrassaan.

Jos nainen ei siedä pettämistä, henkistä väkivaltaa ja myös ilmeisesti vähintään fyysisen väkivallan uhkaa, niin olet itsekäs ämmä jolla rikkoo lapseltaan kodin etkä ole koskaan miehestäsi välittänytkään saatikka rakastanut.

Parempi jäädä lapsen kanssa asumaan tälläiseen huusholliin ja opettaa myös lapselle milainen on terve ja onnellinen parisuhde!

Vierailija
573/653 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen ei siedä pettämistä, henkistä väkivaltaa ja myös ilmeisesti vähintään fyysisen väkivallan uhkaa, niin olet itsekäs ämmä jolla rikkoo lapseltaan kodin etkä ole koskaan miehestäsi välittänytkään saatikka rakastanut.

Parempi jäädä lapsen kanssa asumaan tälläiseen huusholliin ja opettaa myös lapselle milainen on terve ja onnellinen parisuhde!

Itse et tunnista ap:n tekstistä mehukasta provoa.

Itse olen sivusta seurannut työkaverin pettämisestä johtuvaa eroa, eikä se mennyt noin kepeästi kuin tässä tarinassa.

Vierailija
574/653 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei vieläkään tunnusta pettäneensä vaan ei suostu puhumaan asiasta. Sanoo vaan että näen harhoja ja kuvittelen. Haukkuu siis mielisaraaksi.  Eikö tää ole jo henkistä väkivaltaa. Mä olen ihan loppu. Äitikin soittelee ja kyselee miten menee. Mies sanoo että toikin vielä.

Mis

Vierailija
575/653 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen sivusta seurannut työkaverin pettämisestä johtuvaa eroa, eikä se mennyt noin kepeästi kuin tässä tarinassa.

Varmasti monella vässykkä ovimattonaisella kestää monessa asiassa!

Vierailija
576/653 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on pakko sanoa että olen hiukan ymmälläni?

Olen Provo koska asiat ovat menneet kepeästi? Kepeästi kenen mielestä?

Kyllä, olen järjestelyt asioita, sen voi jokainen tehdä.

Lastenvalvojalle ajan voi varata puhelimessa/netissä jos on kunnan järjestelmään tunnukset, aika tosin vasta monen viikon päästä.

Pankkiin olen ollut yhteydessä liittyen omiin laina-asioihini sekä kiinteistövälitysfirmaan. Asuntoasiaa olen järjestänyt niin nopeasti kuin voin, kadulla emme voi asua.

Varmasti avioliitossa eroon liittyvät asiat vievät kauemmin aikaa.

Ap

Vierailija
577/653 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyllihame kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

apuaapua kirjoitti:

Sama täällä. Haluan puhua sinkkuelämän jaksojen sisällöstä eikä mies halua. Siis eroan!!

Minusta ihan hyvä päätös jos haluat keskustella sinkkuelämän sisällöstä miehesi kanssa. Minä taas voisin varsin hyvin keskustella siitä jonkun muunkin kanssa, mutta en oikein usko että miehenikään kovin pitäisi ajatuksesta että keskustelisin häneen kohdistuvista epäilyistä ystävien kanssa. Eikä kyllä itsellänikään ole siihen mitään tarvetta.

Vierailija
578/653 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tyllihame kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

apuaapua kirjoitti:

Minusta ihan hyvä päätös jos haluat keskustella sinkkuelämän sisällöstä miehesi kanssa. Minä taas voisin varsin hyvin keskustella siitä jonkun muunkin kanssa, mutta en oikein usko että miehenikään kovin pitäisi ajatuksesta että keskustelisin häneen kohdistuvista epäilyistä ystävien kanssa. Eikä kyllä itsellänikään ole siihen mitään tarvetta.

TÄH? Oliko toi tahallinen väärinymmärrys vai etkö tajunnut että  puhun TV-sarja Sinkkuelämän jaksoista. Olitko se sinä joka kirjoitti että "En jatkaisi parisuhdetta jos puoliso ei kunnioita tai arvosta minua sen vertaa että keskustelisi kanssani asioista jotka koen tärkeiksi."

Ja Sinkkuelämän jaksot on musta tärkeitä kun ei oo muutakaan elämää. Paitsi tää Vauva-palsta. Eikä mies jaksa  näistäkään puhua. En sitten kai jatka parisuhdetta.

Vierailija
579/653 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei vieläkään tunnusta pettäneensä vaan ei suostu puhumaan asiasta. Sanoo vaan että näen harhoja ja kuvittelen. Haukkuu siis mielisaraaksi.  Eikö tää ole jo henkistä väkivaltaa. Mä olen ihan loppu. Äitikin soittelee ja kyselee miten menee. Mies sanoo että toikin vielä.

Mis

Jäi äsken kesken kun mies tuli makuuhuoneeseen vaikka kielsin. Sanoin ettei sinne ole asiaa ennen kuin tunnustaa.

Vierailija
580/653 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on pakko sanoa että olen hiukan ymmälläni?

Olen Provo koska asiat ovat menneet kepeästi? Kepeästi kenen mielestä?

Kyllä, olen järjestelyt asioita, sen voi jokainen tehdä.

Lastenvalvojalle ajan voi varata puhelimessa/netissä jos on kunnan järjestelmään tunnukset, aika tosin vasta monen viikon päästä.

Pankkiin olen ollut yhteydessä liittyen omiin laina-asioihini sekä kiinteistövälitysfirmaan. Asuntoasiaa olen järjestänyt niin nopeasti kuin voin, kadulla emme voi asua.

Varmasti avioliitossa eroon liittyvät asiat vievät kauemmin aikaa.

Ap

Miten siellä Ap nyt menee? onko mies suostunut tapaamaan lastaan vai onko meno entisellään hänen puolelta?