Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni jäi kiinni pettämisestä työmatkalla

Vierailija
18.11.2016 |

Sain aamulla puhelun miehen naispuoliselta kollegalta, jonka olen tavannut pari kertaa, että mieheni oli lähtenyt jonkun naisen kanssa huoneeseensa illalla.

En tiedä mitä tästä ajatella, hän sanoi että mielestään minulla on oikeus tietää. Tietenkin arvostan että kertoi, mutta en tiedä yhtään miten toimia. Normaali tilanteessa olisin pakannut kansani ennenkun mies edes saapuu kotiin mutta ystäväni sanoi että en voi luottaa vieraan naisen sanaan tässä asiassa? Miksi en, miksi hän valehtelisi?
Mieheni pitäisi palata huomenna illala kotiin. Pahoittelut viestin sekavuudesta!

Ja niin, olen 26v ja mieheni 34v, meillä on seksiä monesti viikossa ja olemme asuneet yhdessä pari vuotta, vauva 6kk.

Kommentit (653)

Vierailija
541/653 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei o totta kirjoitti:

"Mutta milläs tutustut paremmin niiden 5 viikon, 5 kuukauden, 5 vuoden tai 50 vuoden aikana kumppaniin, joka elää hyvin piilotettua kaksoiselämää eikä tietenkään kerro siitä, vaan rakentaa kulissit viimeisen päälle eikä kerro mitään, ei yhtikäs mitään siitä, kuka, mikä ja millainen hän todellisuudessa on???"

No voi pyhä jysäys jos ei sen vertaa ole yhteiselämää ettei tiedä kenen kanssa on elämäänsä viettänyt. Onko joku noin sumutettavissa?

Juuri tämän takia jätän mieheni heti jos jää kiinni pettämisestä.

Kun käytöksestä ei näy niin selvää on että touhuttu on pitkään tai ainakaan ei voi millään tietää kuinka kauan.

Vierailija
542/653 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes tiedä mitä kohtaa lähtisin kommentoimaan ja "selittämään" monennettako kertaa samaa asiaa...

Mies vastasi kysymykseeni pettämisestä että hänellä oikeus haluta nuorempaa, tämän tulkitsen niin että sitä nuorempaa on saatu.

Miehen riehuminen/haukkuminen/solvaus/uhkailu ovat syyt siihen miksi lähdin yhteisestä kodistamme. Olen pienen lapsen äiti enkä todelakkanaa jää tilanteeseen jossa joudun pelkäämään, ja miksi pitäisi jäädä muutenkaan? Mies on itse myöntänyt toimineensa näin ja riehuu päälle? Kyllä yhteisessä kodissa pitäisi pystyä kunnioittamaan toista ja käyttäytymään niin ettei toinen joudu pelkäämään.

Ja tuhannen kerran, olen kertonut tasan tarkkaan millä lauseilla olen asiasta häneltä kysynyt. Pysyin rauhallisena ja asiallisena, hän on tehnyt valinnan, ei siinä minun huutamiseni auta.

Ja mitä tähän käsilaukkuun tulee niin mainitsin sen lähinnä siksi että koin sen ehkä viimeisenä vittuiluna häneltä. Isäni otin mukaan ihan turvallisuussyistä, en ole koskaan ollut mikään "isinprinsessa".

Ja ei, kotia ei oöe tyhjennetty kaikista huonekaluista jne vaan hain omat vaatteeni/ihonhoitotuotteita/lapsen tavaroita joita tarvitsemme jokapäiväisessä elämässä.

Täytyy sanoa että nämä hyökkäykset ja sanomisieni väänteleminen ovat mielestäni aika uskomattomia.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/653 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En edes tiedä mitä kohtaa lähtisin kommentoimaan ja "selittämään" monennettako kertaa samaa asiaa...

Mies vastasi kysymykseeni pettämisestä että hänellä oikeus haluta nuorempaa, tämän tulkitsen niin että sitä nuorempaa on saatu.

Miehen riehuminen/haukkuminen/solvaus/uhkailu ovat syyt siihen miksi lähdin yhteisestä kodistamme. Olen pienen lapsen äiti enkä todelakkanaa jää tilanteeseen jossa joudun pelkäämään, ja miksi pitäisi jäädä muutenkaan? Mies on itse myöntänyt toimineensa näin ja riehuu päälle? Kyllä yhteisessä kodissa pitäisi pystyä kunnioittamaan toista ja käyttäytymään niin ettei toinen joudu pelkäämään.

Ja tuhannen kerran, olen kertonut tasan tarkkaan millä lauseilla olen asiasta häneltä kysynyt. Pysyin rauhallisena ja asiallisena, hän on tehnyt valinnan, ei siinä minun huutamiseni auta.

Ja mitä tähän käsilaukkuun tulee niin mainitsin sen lähinnä siksi että koin sen ehkä viimeisenä vittuiluna häneltä. Isäni otin mukaan ihan turvallisuussyistä, en ole koskaan ollut mikään "isinprinsessa".

Ja ei, kotia ei oöe tyhjennetty kaikista huonekaluista jne vaan hain omat vaatteeni/ihonhoitotuotteita/lapsen tavaroita joita tarvitsemme jokapäiväisessä elämässä.

Täytyy sanoa että nämä hyökkäykset ja sanomisieni väänteleminen ovat mielestäni aika uskomattomia.

Ap

Älä välitä noista vänkääjistä, huomaahan sen heidän kirjoituksistaan ettei mielenterveys ole ihan kunnossa. Varmasti jokainen itseään kunnioittava ja täysipäinen ihminen ymmärtää oikeasti että mies on toiminut väärin ja syyt miksi lähdit eivät olleet millään lailla kepoisia. Osalla täällä on selvästi tarve vängätä aina vastaan, ei väliä asiasta vaan halutaan vaan kiusata. En itsekään ymmärrä lainkaan näitä pettäjien puolustajia, aivan sairas ajatusmalli että luottamuksen pettäjää pitäisi paapoa ihan loputtomiin.

Vaikutat todella vahvalta naiselta ja lapsestakin tulee varmasti hyvä tyyppi kun näytät esimerkkiä että kaikkea ei pidä sietää. Olen itse todella kiitollinen äidilleni että hän otti eron isästäni vaikka isäni ei pettänyt eikä varsinaisesti ollut uhkaava tai väkivaltainen, vaan hän käytti jatkuvasti henkistä väkivaltaa. Tajusin jo pienenä että meidän olisi helpompi olla jos isä ei olisi kotona. Se on myös lapsesi parhaaksi että kotonasi ei asu ihmistä joka ei kunnioita sinua.

Vierailija
544/653 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeitä kommentteja täällä, kyllä pettäjiä hyysätään!

Vierailija
545/653 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Summa summarum: Tässä suhteessa ei ole ollut sitä oikeaa rakkautta kun noin helposti luovutettiin.

Vierailija
546/653 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä yhdestä pettämisEPÄILYSTÄ ja sen takia yhden illan rageemiststa voi tulla tällanen sota?

Eikö ihmisillä ole yhtään joustoa ja harkintakykyä?

Vähän malttia ukot ja akat!

Vierailija
547/653 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos perheessä on vauva niin kyllä miehen pitää skarpata eikä juosta vieraissa.

Vierailija
548/653 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista reissutyöntekijämiestä en ole vielä nähnyt, joka olisi ollut uskollinen naiselleen.

Vierailija
549/653 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaista reissutyöntekijämiestä en ole vielä nähnyt, joka olisi ollut uskollinen naiselleen.

Kuinka monesta uskottomasta on kokemusta. Mä en ole kertaakaan nähnyt kun mies on ollut uskoton naiselleen sen paremmin kuin sitäkään että nainen olisi uskoton miehelleen.

Vierailija
550/653 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos perheessä on vauva niin kyllä miehen pitää skarpata eikä juosta vieraissa.

Tässähän ei ollut kyse mistään vieraissajuoksemisesta vaan käytöksestä kun vaimoke epäili ja mies käyttäytyi huonosti ja epäkunnioittavasti siinä tilanteessa. Siitä on niiiiiiiin monta selitystä täällä jo.

Siis vieraissakäynti tai -käymättömyys ei ollut syy välirikkoon vaan huono käytös

Kyllä sen takia voi lapsen perheen rikkoa.

Vierailija
551/653 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopetetaan jo kirjoitti:

Summa summarum: Tässä suhteessa ei ole ollut sitä oikeaa rakkautta kun noin helposti luovutettiin.

Toi "summa summarum" ei ollenkaan tee huonoista argumenteista hyviä, vaikka te jotka sitä jatkuvasti spämmäätte tunnutte niin kuvittelevankin. Ihan samaa lajia kun tyypit, jotka laittaa argumenttinsa perään "Piste."

Sori ohis, näin ton vaan niin monta kertaa et oli pakko. En oo koskaan kuullu sitä käytettävän muutoin kun sillon kun ihminen horisee ylimielisiä just tuolla tavalla. :D

Vierailija
552/653 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lopetetaan jo kirjoitti:

Toi "summa summarum" ei ollenkaan tee huonoista argumenteista hyviä, vaikka te jotka sitä jatkuvasti spämmäätte tunnutte niin kuvittelevankin. Ihan samaa lajia kun tyypit, jotka laittaa argumenttinsa perään "Piste."

Sori ohis, näin ton vaan niin monta kertaa et oli pakko. En oo koskaan kuullu sitä käytettävän muutoin kun sillon kun ihminen horisee ylimielisiä just tuolla tavalla. :D

Eli loppujen lopuksi rakkautta ei ollut siin paljon että oltaisiin puitu asiaa perin pohjin. Ei ilmeisesti kummankaan puolelta.

Vierailija
553/653 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monesta uskottomasta on kokemusta. Mä en ole kertaakaan nähnyt kun mies on ollut uskoton naiselleen sen paremmin kuin sitäkään että nainen olisi uskoton miehelleen.

Menkää laskettelukeskuksiin missä on työporukoita.

Vierailija
554/653 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten sinulle ei vain ole kerrottu. Olen monta kertaa nähnyt töissä, kuullut tuttavapiirissä ripittäytymistä ja valitettavasti ollut itse myös osapuolena. Yhden taidan tietää, joka ei pettänyt, mutta onkin vähän aseksuaalin oloinen.

Vierailija
555/653 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten sinulle ei vain ole kerrottu. Olen monta kertaa nähnyt töissä, kuullut tuttavapiirissä ripittäytymistä ja valitettavasti ollut itse myös osapuolena. Yhden taidan tietää, joka ei pettänyt, mutta onkin vähän aseksuaalin oloinen.

Joo ei miehet avaudu mulle siitä että pettävät naistaan. Ja miksi he niin tekisivätkään.

Vierailija
556/653 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan olla vakuuttunut siitä että sellaista suhdetta ei ole jossa ei petettäisi enemmän tai vähemmän. Pettäjistä täällä keskustelee miedot seksihalut omaavat mammat jotka vähäisten mielihalujen vuoksi onnistuu välttämään kiusaukset. Ainakin ekat 10-15 vuotta. Kunnes valaistuu ja eroaa, tajuaakin elämän olevan mahtavaa ja miettivät mikseivät tehneet aiemmin kuten halusivat.

Peace and love, yritetään kukin nauttia elämästä: ))

Vierailija
557/653 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap, mun käy sua oikeasti sääliksi kun tähän keskusteluun rantautuu näitä kaikkia syyllistäviä hörhöjä! Mistä lie kolosta kaivautuneet... Kovasti tsemppiä tulevaan! Sinä pärjäät <3 

Vierailija
558/653 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

skimbaaja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menkää laskettelukeskuksiin missä on työporukoita.

Ei minulla mitään tarvetta ole edes kenenkään pettämisiä nähdä.

Itse käyn laskettelukeskuksissa ihan muista syistä kuin pettämässä tai laskemassa kuka pettää tai kuinka moni on reissutyössä.

Vierailija
559/653 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapapettäjät onnistuvat elämään melkoista kaksoiselämään matkatyön ohessa. Osa vaimoista ummistaa silmänsä. Toiset taas ihan oikeasti eivät tiedä, kun kaksoisrooli vedetään niin hyvin läpi valheineen. Kotona kunnon perheenisä, hotellissa odottavat toiset naiset.

Vierailija
560/653 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ap, mun käy sua oikeasti sääliksi kun tähän keskusteluun rantautuu näitä kaikkia syyllistäviä hörhöjä! Mistä lie kolosta kaivautuneet... Kovasti tsemppiä tulevaan! Sinä pärjäät <3 

Ei kaija k olis nii montaa levyy myyny jos niiden tarinat ei ois ollu taas niin monille ja monille samaistuttavia :)

Ihan oikeeesti. Mää veikkaan että syrjähyppy on vähön niinkun lihominen. Nuorena ei uskois että joku päivä se maha kasvaa. Kasvaa vähä niinku huolet ja murheet vuosien myötä. Ei syrjähyppy mitään paholaisen toimintaa tekijänsä mielestä ole. Se on vähän niinkuin salatupakka aamulla kun lähdet töihin. Iltapäivällä et enää haise kun tulet kotiin. Ei hyppääjä halua läheisiään satuttaa. Haluaa vain päästä itsensä uhraamisen tunteesta jotta voi taas kohta huolehtia velvollisuuksistaan ilman kaipuuta vapauteen.