Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni jäi kiinni pettämisestä työmatkalla

Vierailija
18.11.2016 |

Sain aamulla puhelun miehen naispuoliselta kollegalta, jonka olen tavannut pari kertaa, että mieheni oli lähtenyt jonkun naisen kanssa huoneeseensa illalla.

En tiedä mitä tästä ajatella, hän sanoi että mielestään minulla on oikeus tietää. Tietenkin arvostan että kertoi, mutta en tiedä yhtään miten toimia. Normaali tilanteessa olisin pakannut kansani ennenkun mies edes saapuu kotiin mutta ystäväni sanoi että en voi luottaa vieraan naisen sanaan tässä asiassa? Miksi en, miksi hän valehtelisi?
Mieheni pitäisi palata huomenna illala kotiin. Pahoittelut viestin sekavuudesta!

Ja niin, olen 26v ja mieheni 34v, meillä on seksiä monesti viikossa ja olemme asuneet yhdessä pari vuotta, vauva 6kk.

Kommentit (653)

Vierailija
401/653 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiti55 kirjoitti:

AP:

"Olen varannut jo ajan lastenvalvojalle liittyen tapaamisiiin ja elatukseen. Lisäksi kysyin että onko hänelle toiveissa lunastaa minut ulos talostamme vai laitammeko myyntiin, minä en sinne palaa enää. Jos myynti niin onko toiveita välitysfirman suhteen jne. Ehdin soitella sinnekinpäin"

Epämääräisen puhelinsoiton ja tämän kirjoituksen välillä on 3 pv.

Olen ollut 30 vuotta naimisisaa ja kaikelaista on sattunut. Eroa emme ole ottaneet. Riidelty kyllä on ja jouduttu muuttamaan toimintatapojamme.  Silti olemme olleet sitoutuneita avioliittoomme ja lapsiimme.

Moni puolustaa AP:ta että hänhän antoi miehelle tilaisuuden selittää ensimmäisenä iltana. Voi kuvitella kuinka hän oli ovella vastassa ja kysymyksiä puhelinhiljaisuuden jälkeen tuli kuin konekivääristä. Mies oli varmasti ihan ulalla.  En kuitenkaan puolustele miestä. Ehkä oli joku kännisekoilu tapahtunut. Olisiko voinut antaa miehen selittää ihan juurtajaksain miksi moinen puh soitto on tapahtunut. JA mitä siellä huoneessa tapahtui. Raivoava nainen on on pelottava.

3:n päivän kuluttua on jo varattu lastenvalvojalle aika...voi jestas.  Todella kypsää.

Mutta voimia valitsemallenne tielle.

Tiedätkö, nyt eletään vuotta 2016, se että sinä olet mennyt naimisiin sillä mentaliteetilla että vaikka ukko hakkais/pettäis/joisi niin yhdessä ollaan kun on luvattu! Ei se ole mitään lasten ajattelua että antaa kasvaa riitaisassa, pahimmillaan väkivaltaisessa kodissa sen takia että voi sanoa meillä olevan ydinperhe! Jos sinä olet sietänyt jotain ei anna sinulle oikeutta arvostella niitä jotka eivät halua sietää! Meillä kaikilla on yksi elämä.

Varsinkin kun AP ei ole missään vaiheessa sanonut heidän olevan naimisissa.

Vierailija
402/653 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä on sinulta pois? Mies runkkasi itsensä johonkin naiseen.

Älä sinä sadisti yule tänne sekoilee. Työnantaja tekee ihan oikein !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/653 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota vaan rauhallisesti, jos ekakerta niin miettikää. Jotkut meistä miehistä käy ns ylikuumana seksiin ja se tuo just nuoremmalla iällä näitä syrjähyppyjä

Mitkä tietenkin on toiselle todella ikävää ja loukkaavaa

Se nainen on voinut hyvinkin houkutella miehesi tähän tekoon

Minulle kävi aikoinaan niin, että vieras nainen muka ihastui minuun, alkoi tietenkin flirttaileen ym ja kun en heränny, niin nainen alkoi näytellä paljasta peppuaan ja sitä itteensä, jolloin minä lankesin

Pari kertaa oltiin silleen ja välittömästi senjälkeen hän ilmoitti miehelleen että hän on pannut minun kaa. Siitätähän tuli sitten selittämistä minulle

Kaduin kaduin ja kadun vieläkin

Vierailija
404/653 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies kans. Sen työmatka on normaalisti vain 10 minuuttia. Nyt meni monta tuntia.

Vierailija
405/653 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikemies69 kirjoitti:

Kirjoittajan pitäisi tässä tilanteessa katso peiliin, koska syy on hänessä jos mies on vähän käynyt naimassa jotain naista. Veikkaan että kirjoittajan vagina on isontunut synnytyksessä valtavaksi holeksi ja ei ole palautunut toivutulla tavalla. Lisäksi voi olla muitakin älöttäviä synnytyksen aiheuttamia asioita. Esim. raskausarpia, lisäkiloja, isot tummat nännipihat, muut muutokset rinnoissa, revennyt väliliha jne. jne.

Älkää aina laittako pikku syrjähyppyjä miehen syyksi, kun syy on todellakin naisissa jotka viettelevät ja siinä omassa naisessa kotona.

Jotenkaan ei ikinä lakkaa yllättämässä miten netissä on näin ikävii ihmisii

Vierailija
406/653 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikemies69 kirjoitti:

Kirjoittajan pitäisi tässä tilanteessa katso peiliin, koska syy on hänessä jos mies on vähän käynyt naimassa jotain naista. Veikkaan että kirjoittajan vagina on isontunut synnytyksessä valtavaksi holeksi ja ei ole palautunut toivutulla tavalla. Lisäksi voi olla muitakin älöttäviä synnytyksen aiheuttamia asioita. Esim. raskausarpia, lisäkiloja, isot tummat nännipihat, muut muutokset rinnoissa, revennyt väliliha jne. jne.

Älkää aina laittako pikku syrjähyppyjä miehen syyksi, kun syy on todellakin naisissa jotka viettelevät ja siinä omassa naisessa kotona.

Jotenkaan ei ikinä lakkaa yllättämässä miten netissä on näin ikävii ihmisii

Niinpä. Avohoidossa olevillakin on omat oikeutensa. Ignore. Mutta ihan fiksu ketju pääosin. Mielipiteitä (trollaustakin) laidasta toiseen.

Vierailija
407/653 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikemies69 kirjoitti:

Monista miehistä saisi samantapaisen lyttäyslistan aikaiseksi, ja ihan ilman synnyttämistäkin!

Ja tiedätkös mulkku, sinäkään et olisi päässyt tänne päätäsi aukomaan ilman että joku aikoinaan sinut ulos pusasi!

Tälläinen teksti kertoo ihmisestä KAIKEN.

Vierailija
408/653 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajamies kirjoitti:

Ota vaan rauhallisesti, jos ekakerta niin miettikää. Jotkut meistä miehistä käy ns ylikuumana seksiin ja se tuo just nuoremmalla iällä näitä syrjähyppyjä

Minulle kävi aikoinaan niin, että vieras nainen muka ihastui minuun, alkoi tietenkin flirttaileen ym ja kun en heränny, niin nainen alkoi näytellä paljasta peppuaan ja sitä itteensä, jolloin minä lankesin

Pari kertaa oltiin silleen ja välittömästi senjälkeen hän ilmoitti miehelleen että hän on pannut minun kaa. Siitätähän tuli sitten selittämistä minulle

Miten se nainen sulle näitä näytteli? Lähetteli kuvia vai? Minusta tuo kuulosta epätoivoiselta ja hyvin halvalta naiselta, uskomatonta, että mies tuommoiseen lankeaa... N, tietysti, jos ei kotona saa ollenkaan..

Vierailija
409/653 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajamies kirjoitti:

Ja silti muistat kuinka hyvää se teki. Myönnä pois.

Vierailija
410/653 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap toteaa, ettei tarvitse henkistä apua: Joko parisuhde ollut jo kauan kuollut tai järkisuhde. Miksi täältäkään henkistä apua hakisi?

Trolli mikä trolli.

Vierailija
411/653 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap toteaa, ettei tarvitse henkistä apua: Joko parisuhde ollut jo kauan kuollut tai järkisuhde. Miksi täältäkään henkistä apua hakisi?

Trolli mikä trolli.

Niin? Aloittaja mainitsee olevansa hyvin itsenäinen ja kirjoitusten perusteella hyvin vahva yksilö, joka pärjää lapsensa kanssa ilman miestäkin, eikä ole millää tapaa riippuvainen ukostaan. 

Vierailija
412/653 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trolli mikä trolli.

Tarkoittaako tämä että jokainen eroava mies tai nainen tarvitsee terapiaa/psykiatria?

Henkisellä avulla tarkoitin etten tarvitse tämänkaltaista apua, tottakai olen jakanut tapahtunutta ja tunteitani ystävieni ja perheeni kanssa, se jos mikä on minulle henkistä tukea.

Tänne tuloni oli yksinkertaisesti sillä hetkellä tapa jakaa sen hetkistä shokkia ja puhdasta hämmästystä tapahtuneesta.

Ap

Vierailija
413/653 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau, miten vahva tyyppi olet, ap! Jäin vahingossa lukemaan ketjua, kun olen itsekin pettämistä kokenut nykyisessä suhteessani ja se on ollut yksi tuskallisimmista kokemuksistani. Nostan hattua sulle, kun olet pystynyt pysymään noin rationaalisena ja rauhallisena - toisin kuin pettäjämiehesi, mikä tuntuu erikoiselta. Kerrothan tilanteen etenemisestä ja hurjasti voimia sinne! Onko mies vieläkään myöntänyt mitään? Oletteko pystyneet puhumaan asiasta? Miehesi käytös ainakin on todella absurdia tilanteeseen nähden. Tuntuu oudolta reaktiolta, kun ensin tyyppi nöyryyttää sua (vielä muiden nähden) ja jäädessään välinpitämättömyyttään kiinni alkaa haukkua ja solvata SUA. Vaikutat mahtavalta tyypiltä ja ihailen vahvuuttasi, itse olisin romahtanut täysin (kuten romahdinkin kun omalle kohdalleni osui). Olisipa mulla ollut yhtä paljon voimia. Älä missään nimessä anna sen tyypin lannistaa sua!!!! 

Vierailija
414/653 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisena sivuhuomautuksena vain, että silloin kun minun mieheni jäi pettämisestä kiinni, hänkin haukkui minut vainoharhaiseksi ja sai minut epäilemään itseäni, vaikka vaistot sanoi että mies pettää. Myöhemmin jäikin sitten kunnolla kiinni pitkäaikaisesta suhteesta, eli olin ollut aivan oikeassa. No, minäpä hienona naisena annoin anteeksi ja uskon että mieskin lopetti joksikin aikaa pettämiset. Kunnes sitten taas jäi kiinni. Ainoa ero oli, että tällä myöhemmällä kerralla hän osasi paremmin peittää jälkensä, enkä oikeastaan saanut mitään konkreettista todistetta pettämisestä. Hän oli laitellut viestiä tuntemattomalle naiselle, mutta siitä tiesin meidän historialla, että hän pettää taas, koska salaili viestittelyä, eikä kertonut naisesta mitään.

Useinhan näissä pettämisasioissa menee niin, että mies on jo pettänyt useamman kerran ennenkuin lopulta jää kiinni. Erotuksena nämä tapaukset, jossa mies myöntää asian itse ja katuu. Niissä voikin olla mahdollista että tapaus on kertaluontoinen ja että asiat saadaan korjattua. Mutta muissa tapauksissa, jos mies jää muuta kautta kiinni, on se jo sellaista kieroilua ja valehtelua, että kuka sellaisen kanssa haluaa tulevaisuutta jatkaa? 

Joten nostan hattua aapeelle, joka tajusi lähteä oikeaan aikaan. 

Vierailija
415/653 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ruoki trollia kiitos.

Vierailija
416/653 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ruoki trollia kiitos.[/

Olet ilmeisesti huonoon suhteeseen jäänyt katkeroitunut ihminen kun pitää kaikkien hyvät päätökset yrittää sabotoida.

Vierailija
417/653 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen on käytösmalli. Kerran voi ehkä joo mokata mutta salasuhteet tms vaativat aina päätöksen sinulta itseltään.

Jokainen meistä voi valita.

Uskon pettämisessä vähän saman kun esim väkivallassa naisia/lapsia kohtaan. Ei ole olemassa vaan sitä yhtä kertaa.

Vierailija
418/653 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n tarina voisi olla tottakin. Mutta: Olen useita kertoja työmatkoilla viettänyt aikaa miespuolisten työkavereiden huoneessa ilman, että mitään fyysistä tai edes henkistä pettämistä on tapahtunut. Joskus miehiä on ollut jopa useampia, eikä siltikään ole kimppakivaa harrastettu.

Hassuja naisia olette, jos ette miesten kanssa muuta osaa kuin vällyihin sukeltaa. Mistä kertonee?

Vierailija
419/653 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä on mielestäsi trolli, niin miksi pirussa luet tätä??? Ihmetyttää muutenkin tuo tällä palstalla jylläävä hinku leimata milloin mikäkin juttu trolliksi tai provoksi. Edellisen kerran kirjoitin tänne av:hen muutama vuosi sitten aloituksen, jossa kerroin silloisen mieheni oudosta malliohjelma-fanituksesta. (Hän kävi aina ennen ohjelman alkua suihkussa, vaihtoi puhtaat vaatteet ylleen, lotrasi partavettä ja parkkeerasi sohvaan pari minuuttia ennen Huippumalli haussa (tai mikä noista sarjoista se nyt kulloinkin oli)-sarjan alkua ja tuijotti silmä (ja varmaan jotain muutakin) kovana ohjelman alusta loppuun saakka...  Kysyin häneltä kerran, mistä moinen kiinnostus malliohjelmiin. Hän vastasi hyvin närkästyneenä, että hän haluaa katsoa niitä "valokuvaajan näkökulmasta", niistä voi saada hyviä vinkkejä. Joo-o, mies ei ainakaan minun tietääkseni ollut muotivalokuvaaja, wannabe-harrastelijakuvaaja korkeintaan. Osteli toinen toistaan hienomoia kameroita, eikä käyttänyt niitä. ) No, joka tapauksessa: aloitukseni lytättiin täällä välittömmästi provoksi, ja keskustelu loppui toiseen viestiin.  Mies on muuten nykyään jo ex, jäi kiinni pettämisistä. Ehkä hän sitten oli kuvaillut noita misujaan, mistäs sen tietää.

Vierailija
420/653 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP:n tarina voisi olla tottakin. Mutta: Olen useita kertoja työmatkoilla viettänyt aikaa miespuolisten työkavereiden huoneessa ilman, että mitään fyysistä tai edes henkistä pettämistä on tapahtunut. Joskus miehiä on ollut jopa useampia, eikä siltikään ole kimppakivaa harrastettu.

Hassuja naisia olette, jos ette miesten kanssa muuta osaa kuin vällyihin sukeltaa. Mistä kertonee?

Eihän se nainen ollut työkaveri vaan joku random muidu. Että tuskin sitä mennään yhdessä huoneeseen tuntemattomien kanssa työmatkalla...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi