Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni jäi kiinni pettämisestä työmatkalla

Vierailija
18.11.2016 |

Sain aamulla puhelun miehen naispuoliselta kollegalta, jonka olen tavannut pari kertaa, että mieheni oli lähtenyt jonkun naisen kanssa huoneeseensa illalla.

En tiedä mitä tästä ajatella, hän sanoi että mielestään minulla on oikeus tietää. Tietenkin arvostan että kertoi, mutta en tiedä yhtään miten toimia. Normaali tilanteessa olisin pakannut kansani ennenkun mies edes saapuu kotiin mutta ystäväni sanoi että en voi luottaa vieraan naisen sanaan tässä asiassa? Miksi en, miksi hän valehtelisi?
Mieheni pitäisi palata huomenna illala kotiin. Pahoittelut viestin sekavuudesta!

Ja niin, olen 26v ja mieheni 34v, meillä on seksiä monesti viikossa ja olemme asuneet yhdessä pari vuotta, vauva 6kk.

Kommentit (653)

Vierailija
361/653 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, muista säilyttää kaikki tekstiviestit, muista ! Ne nimittäin käyvät jatkossa todistusdokumentteina, ovat sähköisiä asiakirjoja.

Surullista on tosiaan, jos yli 3-kymppinen mies ei halua nähdä lastaan. Luulen, että pikaistuksissaan tuon sanoi. Lapsi on kuitenkin verisukulainen, ehkäpä tilanteen rauhoituttua muuttaa mielensä. Riehuminen on vakava oire, saattaa  viitata persoonallisuushäiriöön tai johonkin muuhun mielensairauteen. Ehkäpä on niin, että säästit itsesi ja lapsen hengen, kun nyt pääset miehestä eroon. Jatkossa kannattaa miettiä tarkkaan miten järjestät miehen ja lapsen tapaamiset. Pitäisikö peräti olla valvottu tapaaminen? Tietty jos isä ei halua lastaan nähdä, niin se on toinen tarina.

Tsemppiä sinulle nuori äiti. Sitä tarvitset nyt. Muista kuitenkin jatkossa, että älä sinisilmäisesti usko miesten lupauksiin uskollisuudesta. Uskollista miestä ei taida löytyä, itse olen sen suhteen tullut näin kyyniseksi.

Vierailija
362/653 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää enää ruokkiko trollia. Kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/653 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen nainen kirjoitti:

Toisenlainen näkökulma:

Minusta asiassa on vissi ero sen suhteen, oliko tämä kertaluontoinen syrjähyppy vai onko niitä ollut useampi tai jopa suhde. Jokainen ihminen tekee virheitä, toiset isompia ja toiset pienempiä. Virheistä voi ja pitää oppia eikä niitä saa toistaa.

Jos otetaan lähtökohdaksi, että tämä oli ainoa syrjähyppy, niin minusta on turha lähteä purkamaan av(i)oliittoa äkkipikaistuksissa ja suuren tunnekuohun vallassa, jos suhde muuten on kunnossa.

Tämä lähtökohtana voidaan myös olettaa, että mies on järkyttynyt totaalisesti huomattuaan, mitä tuli tehtyä ja kauhuissaan siitä, että menettää nyt jotain korvaamatonta, ja sen vuoksi käyttäytyy epätyypillisellä tavalla.

Oma tarinani oli juuri tällainen esimerkki (tosin mies ei käyttäytynyt uhkaavasti vaikka jossain vaiheessa ääntään korottikin): Minun ensimmäinen ajatukseni oli, jonka myös sanoin ääneen, että kyllä me tästä yhdessä selvitään, kun on kaikesta selvitty ennenkin (läheisten kuolema, läheisen itsemurhayritys). En suinkaan ajatellut, että tämä oli sitten tässä.

Varasin pöydän rauhalliseen ravintolaan, lapset olivat hoidossa, ja keskustelimme asiallisesti tilanteen läpi, kävimme läpi syyt ja seuraukset. Kerroin, että voin antaa anteeksi yhden virheen tämän suhteen, mutta seuraavaa kertaa ei tule tai se on siitä poikki. Varmistin myös taloudellisen taustani heti sen jälkeen.

Tämän jälkeen mies on kohdellut minua kuin prinsessaa ja suhteemme, niin kliseiseltä kuin se kuulostaakin, parani entisestään. Nyt 20 vuotta jälkeenpäin en voi kuvitellakaan, että olisin ollut jotenkin onnellisempi, jos olisin pannut kerrasta poikki, rikkonut lapsilta perheen ja kodin (joo-joo, mieshän se oli rikkoja, mutta päätös olisi ollut minun). Minä olin vahva ja tiesin selviäväni ihan mistä tahansa. Sitä olen edelleen. Ainoa, mitä en koskaan antaisi anteeksi, olisi minun tai lasten pahoinpitely tai solvaaminen (kuinka monta kertaa olen tälläkin palstalla lukenut, että mies haukkuu huoraksi, tönii, jopa läimii, kiroilee jne, mutta silti jatketaan yhdessä).

Joten minä AP:n sijassa kyllä antaisin tilanteen hiukan rauhoittua ennenkuin ryntää tekemään peruuttamattomia päätöksiä. Ja keskustelua, paljon keskustelua, sitä tarvitaan.

Jotenkin minulle tulee tunne, että AP ei ole koskaan aidosti ja syvästi edes rakastanut miestään, jos noinkin helposti ja äkkiä on valmis heittämään kaiken romukoppaan. Nykyään erotaan pienimmänkin vastoinkäymisen kohdatessa, nuoruuden ehdottomuudella. Entä sitten, kun solmii uuden suhteen ja sama onkin kenties jälleen edessä? Ei muuta kuin suinpäin saman kaavan mukaan? Montako kertaa?

Kuten sanoin, tilanne on tietysti ihan eri, jos kyseessä ei ollut yksi syrjähyppy.

Itse olen onnellinen, etten tehnyt hätiköityjä ratkaisuja, nykyään meidän suhteemme on jotain niin ainutlaatuista (sitä sen kummemmin avaamatta), että kovin moni ei välttämättä tällaista koe.

Ihmiset ja suhteet on erilaisia. Hiukan hankala on mennä neuvomaan toista miten hänen pitäisi toimia tai varsinkaan miten olisi tai miten ei ainakaan olisi kannattanut toimia. On hyvä miettiä miten itse haluaa toimia ja miten haluaa toimia, mutta yhtä typerää on neuvoa toista hyväksymään yksittäinen syrjähyppy, kuin syyttää ja varoitella siitä että mitäs mä sanoin olisit ollut varuillasi, kaikki miehet pettää milloin työmatkoilla, milloin kioski reisulla jne.

Vierailija
364/653 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kommentoin tähän yksittäiseen syrjähyppyyn. Itsekin olen sitä mieltä, että saattaisin antaa anteeksi yksittäisen syrjähypyn. En kuitenkaan pystyisi elämään sellaisen kanssa, jolle käyttäytymismalli on patologinen.

Sikäli kun olen ymmärtänyt, tässä kyseessä ollut henkilö ei ole mitenkään muuttanut käyttäytymistään, eli syrjähyppyä ei ole voinut arvata. Okei, ei välttämättä merkki patologisuudesta, mutta indikoinee jotain. Kun asia on tuotu esiin, hyökkää aivan hallitsemattoman aggressiivisesti, ja jatkaa hyökkäystään - jonka jälkeen on "ihan sama". Tämä on puolestaan jo aika tyyppiesimerkki paatuneesta tapauksesta. Viittaan aiemmin esiintuomaani "gaslighting" -toimintamalliin. On ilmaissut, että ei voi syyttää jos tuntee vetoa nuorempia naisia kohtaan.

Olen 46-vuotias. Olen ollut pitkissä parisuhteissa, ja kahdesti erehtynyt pelimieheen - yhden kerran parisuhteessa, toisen kerran itse väärintekijänä. Luulen tuntevani merkit. Sikäli kun nyt tästä voi jotain todennäköisyyksiä arvioida, tässä kyllä ei ole hätääntynyt ensikertalainen kyseessä.

Jollekin se on ok - toteaa että tyyppi nyt on tällainen mutta haluan silti elää hänen kanssaan - ja jollekin ei. Minusta olisi reilu peli, että kortit lyötäis pöytään, ja annettaisiin naiselle mahdollisuus valita tosiasioiden pohjalta. Eniten itseäni loukkaa nöyryyttävä kusettaminen.

Vierailija
365/653 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää enää ruokkiko trollia.

Kiitos.

Vierailija
366/653 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää enää ruokkiko trollia.

Kiitos.

Älä enää rasita seinää naillä viesteillä.

Kiitos.

Vierailija
367/653 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä ketjua lukiessa kyllä tajuaa kuinka kaameeta naisen elämä on.

Mitä teetkin niin teet väärin.

Ap:ta on haukuttu joka käänteessä eikä mikään teko ole ollut oikein.

Tämä on tämän keskustelu palstan kaikkein paskin puoli. Vaikka tekstissä saa selvästi selville, että kuten tässä tapauksessa mies pettää, jotkut alkavat syyttämään ap:ta. Mietin, onko jollakin oikeasti näin kierot huvit trollailla ap:tä, vai onko kyseessä katkeria ihmisiä jotka jurraa huonossa parisuhteessa vaiko kenties juuri näitä pettäjiä täällä huutelemassa ja syyttelemässä. Aivan käsittämätöntä tekstiä tulee välillä ap:n niskaan.

Itsekkin olen pariin otteeseen ihan asiallista alotusta tehnyt ja haukkuja tuli koko palsta täyteen. Senjälkeen en ole edes kehdannut tuhlata aikaa tänne kirjoitteluun . Kyllä vain tällaisia ap:n kaltaisia asioita voi tapahtua. Tulkaa nyt ulos sieltä tynnyritä ja pumpuli linnoista ja varokaa ettei satu omalle kohdalle.

Minäkin olen "huono ihmistuntija", kun erehdyin kertomaan useammasta pettämisestä. Mä sentään heitin miehet mäkeen kerrasta, enkä tanssinut pinkit lasit päässäni vuosien saippuakuplarumbaa päätyen kuuden mukulan katkeraksi yh:ksi.

Ukko voi vaikka ärrälle suuntautuvalla lotonvientireissullaan roiskaista mällit jonkun sutturan pöksyihin, eikä tapapettäjän olemus paljasta mitään hälyttäviä merkkejä. Työpaikkapanot on myös aika yleisiä. Kukaan ei epäile, jos jotkut lähtee samaan aikaan "lounaalle". Reissumiehet ovat jo ihan oma lukunsa. Ulkomaanmatkat tarjoavat vaikka mitä mahdollisuuksia. Ja se tavallinen vuosittainen hiihtolomatrippi vaikka lappiin, plus muut työmatkat. Ja netti!!!! Kaikille löytyy, eikä kukaan perään huutele.

Mutta petetty on syyllinen. Pitää uutterasti keskustella ja vaania aikuista ihmistä, jotta se himo ei ota valtaa. Oisko mikrosiru niskaan kuitenkin helpompi vaihtoehto?

Miksi pitäisi vaania jatkuvasti että himo ei valtaa miestä tai muuten on syyllinen?

No lue koko ketju, niin selkiää, mitä täällä ollaan mieltä. Yksi jopa kertoi, kuinka jatkuvasti muistuttaa, ettei pidä pettää ja keskustelee asiasta kysyen miehen mielipidettä jne.

Vai etkö ymmärrä lukemaasi? Ei ollut minun ehdotus vahtia ketään, kun juuri selitin, ettei vahtimalla pettämistä estetä. Jos ei ole muuta kuin räkyttää jollekin ihan huvikseen vastaan, niin käytä hyvä ihminen voimavarasi harkitummin! Vai oletko vain huono "näpäyttäjä"?

Ennemmin vahtii kapallisen kirppuja, kuin kiimaisen äijän.

Vierailija
368/653 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on tämän keskustelu palstan kaikkein paskin puoli. Vaikka tekstissä saa selvästi selville, että kuten tässä tapauksessa mies pettää, jotkut alkavat syyttämään ap:ta. Mietin, onko jollakin oikeasti näin kierot huvit trollailla ap:tä, vai onko kyseessä katkeria ihmisiä jotka jurraa huonossa parisuhteessa vaiko kenties juuri näitä pettäjiä täällä huutelemassa ja syyttelemässä. Aivan käsittämätöntä tekstiä tulee välillä ap:n niskaan.

Itsekkin olen pariin otteeseen ihan asiallista alotusta tehnyt ja haukkuja tuli koko palsta täyteen. Senjälkeen en ole edes kehdannut tuhlata aikaa tänne kirjoitteluun . Kyllä vain tällaisia ap:n kaltaisia asioita voi tapahtua. Tulkaa nyt ulos sieltä tynnyritä ja pumpuli linnoista ja varokaa ettei satu omalle kohdalle.

Minäkin olen "huono ihmistuntija", kun erehdyin kertomaan useammasta pettämisestä. Mä sentään heitin miehet mäkeen kerrasta, enkä tanssinut pinkit lasit päässäni vuosien saippuakuplarumbaa päätyen kuuden mukulan katkeraksi yh:ksi.

Ukko voi vaikka ärrälle suuntautuvalla lotonvientireissullaan roiskaista mällit jonkun sutturan pöksyihin, eikä tapapettäjän olemus paljasta mitään hälyttäviä merkkejä. Työpaikkapanot on myös aika yleisiä. Kukaan ei epäile, jos jotkut lähtee samaan aikaan "lounaalle". Reissumiehet ovat jo ihan oma lukunsa. Ulkomaanmatkat tarjoavat vaikka mitä mahdollisuuksia. Ja se tavallinen vuosittainen hiihtolomatrippi vaikka lappiin, plus muut työmatkat. Ja netti!!!! Kaikille löytyy, eikä kukaan perään huutele.

Mutta petetty on syyllinen. Pitää uutterasti keskustella ja vaania aikuista ihmistä, jotta se himo ei ota valtaa. Oisko mikrosiru niskaan kuitenkin helpompi vaihtoehto?

Kyllä sä taisit sittenkin loukkaantua.

Vierailija
369/653 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi vaania jatkuvasti että himo ei valtaa miestä tai muuten on syyllinen?

No lue koko ketju, niin selkiää, mitä täällä ollaan mieltä. Yksi jopa kertoi, kuinka jatkuvasti muistuttaa, ettei pidä pettää ja keskustelee asiasta kysyen miehen mielipidettä jne.

Vai etkö ymmärrä lukemaasi? Ei ollut minun ehdotus vahtia ketään, kun juuri selitin, ettei vahtimalla pettämistä estetä. Jos ei ole muuta kuin räkyttää jollekin ihan huvikseen vastaan, niin käytä hyvä ihminen voimavarasi harkitummin! Vai oletko vain huono "näpäyttäjä"?

Vahtiminen ja se että pitäisi olla koko ajan varuillaan ja varpaillaan koska miehet nyt vain ovat pettureita on tullut esille aika monessa viestissä. Monessa viestissä tulee esille se että miehiin luottaminen on jotenkin väärin ja oikein odotetaan sitä "mitäs mä sanoin noin siinä käy jos luottaa". En oikein ymmärrä miksi. Keskustelu itselleni ei edelleenkään ole sitä varpailla oloa tai edes epäilystä siitä että mies varmasti pettää.

Vierailija
370/653 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kommentoin tähän yksittäiseen syrjähyppyyn. Itsekin olen sitä mieltä, että saattaisin antaa anteeksi yksittäisen syrjähypyn. En kuitenkaan pystyisi elämään sellaisen kanssa, jolle käyttäytymismalli on patologinen.

Sikäli kun olen ymmärtänyt, tässä kyseessä ollut henkilö ei ole mitenkään muuttanut käyttäytymistään, eli syrjähyppyä ei ole voinut arvata. Okei, ei välttämättä merkki patologisuudesta, mutta indikoinee jotain. Kun asia on tuotu esiin, hyökkää aivan hallitsemattoman aggressiivisesti, ja jatkaa hyökkäystään - jonka jälkeen on "ihan sama". Tämä on puolestaan jo aika tyyppiesimerkki paatuneesta tapauksesta. Viittaan aiemmin esiintuomaani "gaslighting" -toimintamalliin. On ilmaissut, että ei voi syyttää jos tuntee vetoa nuorempia naisia kohtaan.

Olen 46-vuotias. Olen ollut pitkissä parisuhteissa, ja kahdesti erehtynyt pelimieheen - yhden kerran parisuhteessa, toisen kerran itse väärintekijänä. Luulen tuntevani merkit. Sikäli kun nyt tästä voi jotain todennäköisyyksiä arvioida, tässä kyllä ei ole hätääntynyt ensikertalainen kyseessä.

Jollekin se on ok - toteaa että tyyppi nyt on tällainen mutta haluan silti elää hänen kanssaan - ja jollekin ei. Minusta olisi reilu peli, että kortit lyötäis pöytään, ja annettaisiin naiselle mahdollisuus valita tosiasioiden pohjalta. Eniten itseäni loukkaa nöyryyttävä kusettaminen.

Minäkin arvelen, että tuo ei  ollut ap:n miehen ensimmäinen kerta. Se pettämiskynnys nimittäin madaltuu kerta kerralta. Minäkin haksahdin aikanani pelimieheen, joka narahti pian yhteenmuuttamisen jälkeen seksiviestisuhteesta toisen naisen kanssa. Kriisin jälkeen päätin kuitenkin olla hyvä ja rakastava avovaimo ja antaa miehelle anteeksi. Täytyyhän kerta antaa anteeksi..? Mutta kuinka ollakaan, juuri kun olin alkanut tämän ensimmäisen kriisin jälkeen toipua, tuli ilmi toinenkin sivusuhde! Ja miettiessäni, että miten oikein saan asiani järjestettyä ja pääsen äijästä eroon, tulikin hetiperään sitten kolmas. Silloin riitti ja lähdin niiltä sijoiltani sukulaisten hoteisiin siksi aikaa, että ennätin järjestää itselleni vuokra-asunnon. Tarinan opetus? Antakaa ihmeessä petturille anteeksi (oman mielenrauhanne vuoksi), mutta älkää olko niin hulluja, että suostutte jatkamaan suhdetta. Anteeksi antamalla JA jatkamalla suhdetta  te nimenomaan annatte kumppanillenne sellaisen viestin, että on ihan ok pettää!!! Tiedän toki, että on olemassa muutama sellainenkin pettäjä, joka on hairahtunut yhden ainoan kerran, ja se on jäänyt hänellä ainoaksi kerraksi, mutta heitä on äärettömän vähän. Taitaa olla todennäköisempää saada se 7 oikein lotossa.

Vierailija
371/653 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sama mieltä!

Vierailija
372/653 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap;lle älyttömästi tsemppiä! <3

En ymmärrä miksi aina näissä keskusteluissa lähetään epäilemään aloittajaa ja etsitään tarinasta jokaista virhettä, jotta voitaisiin todistaa että Ap huijaa??? Siis tottakai netissä on paljon provoja ja tarinoita on kiva keksiä myös, mutta valitettavasti näitä tapahtuu ihan jatkuvasti. Omalle kohdalle tapahtu just asia, jota ei ois ees kuvitellu olevan mahdollista. Ihminen, jonka kanssa asuin oli jo ennen kun jätti mut ollut parisuhteessa toisen kanssa. Puhumatta siitä oliko syy mussa vai ei (tietysti palstalaisten mukaan aina syy on petetyssä..) niin ei sitä aina osaa epäillä toisen jokaista sanaa tai liikkeitä kuten ihmetellä illanviettoja, kun on normaalia parisuhteessa myös tehdä omia asioita.

Vierailija
373/653 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sä taisit sittenkin loukkaantua.

Sovitaan vaikka näin, niin saat nauttia upeasta palstaorgasmistasi. Kun ilmiselvästi sulla ei edelleenkään mitään mainittavaa argumenttia ole esittää. Heipä hei, laitapas vaikka lapsosille jotain iltapalaa välillä...

Vierailija
374/653 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vahtiminen ja se että pitäisi olla koko ajan varuillaan ja varpaillaan koska miehet nyt vain ovat pettureita on tullut esille aika monessa viestissä. Monessa viestissä tulee esille se että miehiin luottaminen on jotenkin väärin ja oikein odotetaan sitä "mitäs mä sanoin noin siinä käy jos luottaa". En oikein ymmärrä miksi. Keskustelu itselleni ei edelleenkään ole sitä varpailla oloa tai edes epäilystä siitä että mies varmasti pettää.

Jokainen suhde on erilainen. Vaikea näitä on oikeastaan verrata. Yksi on aina menossa ja selittelee jotain epämääräistä ja epäilyttävää ja toinen on vakaa kuin kallio, tilittäen joka minuutin elämästään rakkaalle puolisolleen.

Silti voi yllätys räjähtää silmille joku kaunis päivä. Ei se vahtimalla miksikään muutu. Toki pitää selvittää suurin piirtein menot, jotta kotiväki ei huolestu turhaan. Mutta en minä ainakaan vaadi selitystä, jos salilta ei tullakaan just tietyllä kellon lyömällä. Luottaakin täytyy.

Meillä on ainakin keskusteltu uskollisuudesta, pettämisestä ja luottamuksesta ihan välittömästi, kun vakiintuminen on alkanut. Ja ihan tapailemisestakin asti oikeastaan, kun totesin, että jos tapailet samaan aikaan muitakin, hyppään minä kelkasta pois. Nämä ovat selvät, samaa mieltä ollaan meillä, ei niihin tarvitse joka viikko palata.

Ja se "rakastan sinua" ym. pienet huomioimiset silloin tällöin kertoo, että haluan olla, ja terveestä ihmisestä näkee puhuuko totta, sosiopaatit on sitten erikseen. Jokainen eläköön kuitenkin omalla laillaan.

Ihannetila olisi, ettei kukaan joutuisi koskaan pettymään ja kärsimään.

Vierailija
375/653 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa myös katsoa peiliin. Mitä sieltä näkyy? Voisiko siellä luurata syy pettämiseen? Oletko esimerkiksi antanut itsesi plösöytyä?

Vierailija
376/653 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on ainakin keskusteltu uskollisuudesta, pettämisestä ja luottamuksesta ihan välittömästi, kun vakiintuminen on alkanut. Ja ihan tapailemisestakin asti oikeastaan, kun totesin, että jos tapailet samaan aikaan muitakin, hyppään minä kelkasta pois. Nämä ovat selvät, samaa mieltä ollaan meillä, ei niihin tarvitse joka viikko palata.

Onko keskustelut seurustelu vaiheessa kuulusteluja tai toisen vahtimista? En kyllä muista että itselläni koskaan olisi ollut, seurusteluajoista tosin on jo yli kakskymmentä vuotta. Ei ne keskustelut edelleenkään ole sen kummpia kuulusteluja kuin silloinkaan ja puuduttavaahan se olisi keskustella samasta asiasta viikottain yli kahdessa kymmenessä vuodessa kertoja olisi kertynyt pitkästi yli tuhat. Kyllä meillä muistakin asioista keskustellaan mutta on ne keskustelut varmasti ainakin jossakin kohtaa sivunneet pettämistä ja sitä mitä luottamus parisuhteessa merkitsee useamman kymmentä kertaa.

Vierailija
377/653 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa myös katsoa peiliin. Mitä sieltä näkyy? Voisiko siellä luurata syy pettämiseen? Oletko esimerkiksi antanut itsesi plösöytyä?

Niin no siinä kohtaa aivot omistava ihminen keskustelee kumppaninsa kanssa, eikä lähde pettämään vain, koska ei ole viitsinyt avata suutansa jos toisessa yhtäkkiä on jotain mihin haluaa muutosta. 

Vierailija
378/653 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain tälläistä olen odottanutkin, että minun vastenmielinen ulkonäkö on nyt oikeutus pettää.

Painan saman mitä ennen raskautta.

Ulkonäköni on aina kelvannut elämäni ihmisille ja ikää 26v. Jos kokisin itseni epäviehättäväksi niin voisin sen kyllä sanoa.

Ap

Vierailija
379/653 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vieläkö olette viestitelleet? Onko miehen mielipide lastenne näkemisestä muuttunut?

Vierailija
380/653 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääh, siis lapsenne*

-385

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän