Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskausajan ja synnytyksen jälkeen ei seksiä, petitkö?

IsäntäXX
18.11.2016 |

Monta kuukautta ilman minkäänlaista läheisyyttä, saati seksuaalista toimintaa ja naista etoo kaikki aiheeseen liittyvä.
Jaksoitko tätä, vai kävitkö hakemassa korviketta luonnollisiin miehisiin tarpeisiisi?

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksoin vuosia (kolme lasta) todella vähällä läheisyydellä ja seksillä. Mutta sen verran siitä kärsin, että se vaikutti omiinkin haluihin ja varsinkin itsetuntoon. Ja ihan heti en ole valmis kuuntelemaan naisen valitusta puutteesta vaikka joskus pakkeja antaisinkin.

Vierailija
2/51 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai petin. Ei parisuhteessa toinen osapuoli voi vaatia molempien seksittömyyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme lasta, ja kyllä petin joka kerta. Ihan selvä homma mulle, pari kuukautta menee, mutta sitten haluan muutakin kuin omaa kättä. 

Vierailija
4/51 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lueskelin juuri aiheeseen liittyvän kolumnin:

"Mies on ilmeisesti rakennettu siten, että hänen hormonaalinen toimintansa palautuu lapsen saamisen jälkeen huomattavasti nopeammin kuin naisen. Jos miehellä on voimakas sukupuolivietti mutta hänen kumppanillaan ei ole, voisin melkein varmasti sanoa, että jossain sekin tarve on pakko tyydyttää."

Linkki: http://www.hs.fi/mielipide/art-2000004891764.html

Vierailija
5/51 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on niin hyvä ja ymmärtäväinen vaimo, ettei ole tarvinnut. Jos en ihan väärin muista, niin kun esikoisemme nukkui ensimmäisiä päivä uniaan kotonamme, niin vaimoni sanoi, ettei hän voi vielä yhdyntään ruveta, kun vielä vuotoa, mutta jos haluat, niin voin ottaa suihin, ja halusinhan minä ;) Nyt kun lapsia on tullut lisää ja elämä on aika hektistä, niin olemme puhuneet paljon ns. Halujen epätasapainosta. Me tavallaan haluamme osallistua/osoittaa hyväksyntää toisen haluille, vaikka itse ei juuri silloin haluttaisikaan. Esim. Lähekkäin oleminen ja hively puolin ja toisin tuntuu hyvältä ja siinä samalla toinen voi masturboida jos siltä tuntuu. Näin meillä...

Vierailija
6/51 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen saamisen jälkeen täydellistä seksittömyyttä kolmisen vuotta. En pettänyt. Erottiin ensin.

Vierailija
7/51 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksittömyyttä ei täysin ole, mutta nyt esim yli 3kk edellisestä kerrasta. Toinen lapsi 6kk.

En ole pettänyt enkä aio. Ja korkea sukupuolivietti on hevonpaskaa. On sitä täälläkin kovat halut ja torjuminen on kurjaa, mutta ei se paneminen ole välttämättömyys.

Vierailija
8/51 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai petin. Onneks olen niin komea, että pillua on saatavilla ja vielä ilmaiseksi. Yhden illan hoidoissa ei ehdi edes selvitä, että olen myös sika.

Vierailija
9/51 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä näitä naisia, joita ei seksi innosta kuukausiin. Kyllä raskaus ja synnytys tottakai haluihin vaikuttaa, mutta silti... kuukausiin?!? Eikö tuossa olisi aika jo miettiä mitä kaikkea haluttomuuden taustalla voi olla ja voiko tilanteeseen saada muutosta. Ja oikeasti, jos ei paneta, niin sitä läheisyyttä voi antaa muutenkin. Itsekästä toimintaa naiselta, siinä missä mieheltä se, ettei jaksaisi edes kahta viikkoa odottaa ilman vierasta.

Ihmettelen suuresti sitä miten osa äideistä oikein sulkeutuu lapsen kanssa sinne kuplaansa, eristää isän ja on kohtuuton/vastuuton parisuhteensa hyvinvoinnin suhteen. Sitten ihmetellään, mihin se ennen niin auvoisa suhde katosi ja kumppani on vain ärsyttävä. Jos joku ajattelee tämän tekstin takana olevan katkera mies, niin pahoittelut, useamman lapsen maailmaan pyöräyttänyt ja seksiä rakastava vaimoihminen tämän raapusti.

Vierailija
10/51 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 5 lasta, nuorin 6kk. Viimeisimmän raskauden aikana oli seksiä vähintään 4krt viikko synnytykseen asti. Sektion jälkeen seksiä oli 2 viikon jälkeen, sitä ennen annoin miehelle useasti suuseksiä. Nyt vauva on valvottanut viime kuukaudet kovasti, seksiä 3-5 krt viikossa.

Vierailija
11/51 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveitä ukkoja täällä. petetään parin kuukauden seksittömyyden jälkeen, kun toisella on pylly tikattu ja revitty yhteisen lapsen vuoksi. Mitenkähän nämä monet, monet sinkkumiehet kestää ollä panematta vuosikausia? Taitavatkin olla parempia miehiä, kuin nämä tuoreet isukit, joilla vaan on himot pääasia, vaikka vaimo on suurella työllä ja vaivalla vääntänyt miehelle lapsen. Hyi hävetkää, te kunniattomat otukset.  Eipä käy kateeksi teidän vaimoja. Kaikenlaiset häntäheikit sitä lapsia saavat. ihanat isät lapsilla...

Vierailija
12/51 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai petin. Onneks olen niin komea, että pillua on saatavilla ja vielä ilmaiseksi. Yhden illan hoidoissa ei ehdi edes selvitä, että olen myös sika.

Olin tässä viikonloppuna hautajaisissa, ja näin siellä paljon ihania ja tavallisia kunnon miehiä. Ja jo siellä ajattelin, että on se mukavaa, kun välillä käy ihmistenilmoilla ja näkee oikeita miehiä ja tajuaa, että tämä AV-palsta on täynnä epänormaaleja ukkeleita jotka onneksi edustaa miesten vähemmistöä. Enimmäkseen miehet on kunnollisia ja tuoreet isät eivät jahtaa naisia vaan hoitavat lastaan ja rakastavat vaimoaan joka heille tämän uuden ihmisen synnytti. Suurimmalla osalla miehistä on arvot kohdallaan, vain pieni osa on tälläisiä pellejä.(siaksi ei voi sanoa, sillä se on loukkaus sikaa kohtaan)

Vierailija
13/51 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveitä ukkoja täällä. petetään parin kuukauden seksittömyyden jälkeen, kun toisella on pylly tikattu ja revitty yhteisen lapsen vuoksi. Mitenkähän nämä monet, monet sinkkumiehet kestää ollä panematta vuosikausia? Taitavatkin olla parempia miehiä, kuin nämä tuoreet isukit, joilla vaan on himot pääasia, vaikka vaimo on suurella työllä ja vaivalla vääntänyt miehelle lapsen. Hyi hävetkää, te kunniattomat otukset.  Eipä käy kateeksi teidän vaimoja. Kaikenlaiset häntäheikit sitä lapsia saavat. ihanat isät lapsilla...

Me olemme jännämiehiä. Naiset vain sattuvat pitämään meistä.

Vierailija
14/51 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ymmärrä näitä naisia, joita ei seksi innosta kuukausiin. Kyllä raskaus ja synnytys tottakai haluihin vaikuttaa, mutta silti... kuukausiin?!? Eikö tuossa olisi aika jo miettiä mitä kaikkea haluttomuuden taustalla voi olla ja voiko tilanteeseen saada muutosta. Ja oikeasti, jos ei paneta, niin sitä läheisyyttä voi antaa muutenkin. Itsekästä toimintaa naiselta, siinä missä mieheltä se, ettei jaksaisi edes kahta viikkoa odottaa ilman vierasta.

Ihmettelen suuresti sitä miten osa äideistä oikein sulkeutuu lapsen kanssa sinne kuplaansa, eristää isän ja on kohtuuton/vastuuton parisuhteensa hyvinvoinnin suhteen. Sitten ihmetellään, mihin se ennen niin auvoisa suhde katosi ja kumppani on vain ärsyttävä. Jos joku ajattelee tämän tekstin takana olevan katkera mies, niin pahoittelut, useamman lapsen maailmaan pyöräyttänyt ja seksiä rakastava vaimoihminen tämän raapusti.

No kuule,tässä sellainen vaimo, joka ei kyennyt seksiin ainakaan 3kk synnytyksen jälkeen. Lapsi syntyi imukupilla ja repesin niin, että kasaan kursiminen kesti tunnin. Tikkejä ei edes laskettu. Vielä kuukauden kuluttua istuminen sattui. Ei edes mies yrittänyt, ennen kuin sen 3kk jälkeen ja sittenkin vielä arvet kiristivät ja sattuivat. Ei se seksittömyys toki haluttomuudesta johtunut, mutta vehkeet oli tuusannuuskana. Mies ei toki vieraissa juossut, vaan keskittyi  vauvaan. Oli siitä niin onnellinen, ettei vieraat pyllyt ajatuksiin mahtunut. Oli ihan mielellään ilman seksiä muutaman  kuukauden, kun oli saanut kauan toivomansa lapsen.

Vierailija
15/51 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viesti nro 5 jep tällaisia kuukausien saati vuosien jääkausia minäkin ihmettelen. Tottahan sitä pitää parisuhteessa toista ymmärtää, mutta kyllä tuollaisessa tilanteessa on jo vakavan keskustelun paikka.

Joo haukkukaa vaan siaksi, mutta olen vakaasti sitä mieltä, ettei vaikkapa suuseksin antaminen voi olla niin vaikeaa, että sitäkin pitäisi kuukausi tolkulla pantata.

Vierailija
16/51 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tarvitse harkita suhdetta mieheen näiden totuuksien jälkeen. :D

Vierailija
17/51 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolme lasta, ja kyllä petin joka kerta. Ihan selvä homma mulle, pari kuukautta menee, mutta sitten haluan muutakin kuin omaa kättä. 

Miksi olet halunnut lapsia? Jos kerran tiedät, että et voi olla pettämättä vaimoasi ja lastesi äitiä synnytyksen jälkeen. Ymmärrätkö miten  huonosti kohtelet elämänkumppaniasi? Ja mitä luulet lastesi sinusta ajattelevan, jos joskus saavat tietää, että iskän piti mennä vieraisiin pilluihin sen jälkeen , kun he olivat syntyneet?  Enpä usko, että kovasti kunnioitusta ja sympatiaa heruu, sen enempää vaimolta , kuin lapsiltakaan. Ällöttää ajatellakin, että oma isä olisi juossut vieraissa, silloin kuin äiti olisi häntä eniten tarvinnut....Kaikenlaiset miehet sitä isäksi alkaa.

Vierailija
18/51 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin tässä viikonloppuna hautajaisissa, ja näin siellä paljon ihania ja tavallisia kunnon miehiä. Ja jo siellä ajattelin, että on se mukavaa, kun välillä käy ihmistenilmoilla ja näkee oikeita miehiä ja tajuaa, että tämä AV-palsta on täynnä epänormaaleja ukkeleita jotka onneksi edustaa miesten vähemmistöä. Enimmäkseen miehet on kunnollisia ja tuoreet isät eivät jahtaa naisia vaan hoitavat lastaan ja rakastavat vaimoaan joka heille tämän uuden ihmisen synnytti. Suurimmalla osalla miehistä on arvot kohdallaan, vain pieni osa on tälläisiä pellejä.(siaksi ei voi sanoa, sillä se on loukkaus sikaa kohtaan)

Jaa että puhuitte sitten hautajaisissa siitä, että kuinka ihanaa seksiä nämä lastaan rakkaudella hoitavat miehet vaimoiltaan saavat? Vai käytitkö valhenpaljastinta kun kyselit heiltä kahvipöydässä, että käyttekö vieraissa?

Vierailija
19/51 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän nyt jokaisen aikuisen ihmisen pitää ymmärtää, että synnytys ja imetys vaikuttavat naisen halukkuuteen niin, että seksä ei välttämättä muutamasta kuukaudesta vuoteen ole synnytyksen jälkeen. Jos ei tätä kestä, niin ei kannata jättää sitä ehkäisyä pois. Seksi on ihanaa, mutta elämäntilanteista riippuen se ei aina ole ykkösasia. Synnytyksen jälkeen tuore isä voi ihan hyvin odotella muutaman kuukauden (tai jopa sen kokonaisen vuoden, hui!) että nainen saa paikkansa kuntoon ja alkaa taas haluta.

Vierailija
20/51 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän nyt jokaisen aikuisen ihmisen pitää ymmärtää, että synnytys ja imetys vaikuttavat naisen halukkuuteen niin, että seksä ei välttämättä muutamasta kuukaudesta vuoteen ole synnytyksen jälkeen. Jos ei tätä kestä, niin ei kannata jättää sitä ehkäisyä pois. Seksi on ihanaa, mutta elämäntilanteista riippuen se ei aina ole ykkösasia. Synnytyksen jälkeen tuore isä voi ihan hyvin odotella muutaman kuukauden (tai jopa sen kokonaisen vuoden, hui!) että nainen saa paikkansa kuntoon ja alkaa taas haluta.

Ymmärtäisitkö sinä yhtähyvin, jos mies sanoisi, että eipäs nyt vuoteen sekstailla kun minulla on niin kova työstressi?

Kyllä minusta haluja pitää ymmärtää puolin ja toisin. Ja suoraan sanottuna minusta on aivan mahdoton ajatus olla ilman seksiä useita kuukausia tai jopa vuosi. Jos toista ei haluta niin sitten ei haluta, mutta eiköhän sitä suuhoitoa voi siitä huolimatta antaa, vai kuinka?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi