Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko vienyt koirasi ruokakauppaan/kahvilaan?

26.07.2024 |

Minulla ei ole omaa koiraa, mutta olen nähnyt, kun ihmiset ovat tuoneet koiransa kahvilaan. Olen myös nähnyt kuvassa, kun joku oli vienyt koiransa ruokakauppaan ja laittanut koiran ostoskärryyn. Olen myös kuullut, että joihinkin ravintoloihin voi tuoda koiria. 

Olen myös nähnyt, että kahvilassa työntekijä on tuonut vesikupin koiralle.

Ihan kiva, ettei tarvii jättää koiraa yksin ulos kun menee ruokakauppaan. Jos siis koira osaa olla kiltisti siellä, ettei ala räyhätä muiden koirien kanssa.

Kommentit (13)

1/13 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan?

Vierailija
2/13 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Koirat ei kuulu elintarviketiloihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaankaan.

Koirani ovat minulle rakkaita, mutta ne ovat samalla myös kuin lapsia jotka eivät aikuistu koskaan. Täysin riippuvaisia sinusta. Teen etätöitä, joten viimeisenä tulisi mieleen ottaa koirat mukaan johonkin kahvilaan tai museoon. Kyllä minäkin kaipaan niistä välillä levähdystaukoa.

Omat koirani eivät tuollaisessa edes viihtyisi, enkä usko yhdenkään muun koiran myöskään viihtyvän. Osa sietää paremmin, mutta sietäväkin osa lähtisi varmasti museota tai hälisevää kahvilaa mieluummin metsälenkille.

Vierailija
4/13 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa olen pikaisesti käynyt koira repussa. Kahvilaankin voisin harkita meneväni, jos olisi tarve (liikkeellä koiran kanssa). Mutta noin pääsääntöisesti menen ilman, koska oma koira ei ole niin tottunut kyläluuta, että ottaisi niin lunkisti, kuin kokeneet koirat. Ei se ketään häiriköisikään, mutta itselläni menisi kaikki aika ja energia sen "kouluttamiseen".

Vierailija
5/13 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisen koirani kanssa kävin kerran rautakaupassa, kun se oli pentu. Tämän koiran kanssa olen käynyt vain ravintoloiden terasseilla pari kertaa. Kun asuin Helsingissä, mun lähikirjasto oli parin vuoden ajan Herttoniemen kirjasto, ja sinne sai ainakin silloin viedä koiria. Olin kerran siellä hoitokoiran kanssa.

Ravintoloissa harvemmin olen nähnyt koiria. Työpaikan lähellä olevassa pikkukaupassa näkyy joskus koiria. Asun melko lähellä Keskistä, ja siellä on jo muutaman vuoden ajan saanut ottaa koiria kauppaan, jos ne ovat ostoskärryssä. Melkein joka reissulla näkyy joku.

6/13 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kommentteja?

Vierailija
7/13 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä Jossu tissit!!

Vierailija
8/13 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu oon käynyt Fazerilla ja Roberts Coffeella,  kun niihin saa ottaa koiran. 

Vierailija
9/13 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-Supermarketissa on ostoskärryt nimenomaan pienehkön koiran mukaan ottamiseksi ostosten tekoon.

Vierailija
10/13 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, mutta kukaan ei halunnut ostaa sitä. 

Vierailija
11/13 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviomieheni ottaa opaskoiransa mihin haluaa eikä kukaan voi estää sitä.

Vierailija
12/13 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ton tanskandoggin... Arvaa.

Vierailija
13/13 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokakauppaan en ota koiraa mutta kyllä se lomareissuilla ja päiväretkillä on usein päässyt kahvilaan ja joskus ravintolaankin, useimmiten terassille

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi