haluaisin lähteä tänään yksin parille, mutta en voi koska olen nainen
en kestä seuraan tuppautuvia miehiä "mitä sä täällä yksin istut?" "voinko tarjota sulle juotavaa?" jne jne repliikkeineen! haluaisin vain juoda siiderin tai pari rauhassa.. juttuseura kyllä kelpaisi, mutta kun miehet käsittävät sen positiivisena singaalina! :(
ja tätä tapahtuu niin lähiräkälässä, kuin keskustan vähän tasokkaamassa ravintola/baari/yökerhossakin. en ole mikään kaunotar enkä tyrkky, vaan tuikitavallisen näköinen silmälasipäinen +30v nainen farkuissa ja neulepaidassa, tennarit jalassa. miehille riittää, kun on nainen.. ja vielä yksin !
pahinta ovat tyypit, jotka pyytämättä suunnilleen tuovat tarjottimen täydeltä shotteja pöytään ja ovat varmoja, että kohta on naaras haarat auki. ja sitten huudetaan sylki roiskuen ämmää ja huoraa ja " juomat kyllä kelpasi saatana !"
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
voisiko joku mies muuten vastata siihen, miksi niitä drinkkejä pitää raahata väkisin pöytään ja sitten saada raivari?! kerran eräs sankari toi pyytämättä minulle valkovenäläisiä ja mustikkashotteja pöydän täyteen, ei uskonut kun sanoin napakasti että " en aio juoda noita, älä tuhlaa rahojasi!" jankkasi kunnes join yhden shotin, toivotin hyvät yöt ja otin takkini. tästä suuttuneena seurasi minua ulos, repi kännykän kädestäni ja huusi tulipunaisena!
Koska herrasmiesten odotetaan tekevän niin?
Herrasmieheltä vaaditaan aika lailla muuta kuin se, että tuputtaa alkoholia pyytämättä. Tuohan on täysin juntin käytöstä.
Niinpä. Aika sairasta kuvitella, että on herrasmies, jos pillunkuvat silmissä yrittää ostaa naisen sänkyynsä alkoholin avulla. Vähän eri asia kuin tilanne, jossa juoman tarjoaminen on OSA sitä herrasmiehen käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Minä saan aina olla rauhassa. Olen 163cm, hoikka ja urheilullinen n. 48kg, pukeudun nätisti ja laitan hiukset ja meikkaan. Olen semmonen perusnätti. Vaaleat pitkät hiukset, vihreät silmät.
Ei tule koskaan kukaan iskemään... ei oikeastaan tarvitsekaan, mutta kuitenkin.
Hei olisin voinut itse kirjoittaa saman viestin! :D Olen samanpituinen, painan 47kg, vaaleat pitkät hiukset, urheilullinen, meikkaan ja pukeudun kivasti ja oon myös ihan nätti. Silmät on siniset. Minuakaan ei kukaan lähesty koskaan, olin sitten yksin tai kavereiden kanssa. Joskus saattaa joku humalainen mies tulla ilkeilemään ja vittuilemaan, muuten olen miehille pelkkää ilmaa. N20
Voi vittu näitä hutsuja. Tälläytyvät tiskille ja sitten pitää puoli tuntia juottaa ja vongata ennenkuin lähdetään panolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä saan aina olla rauhassa. Olen 163cm, hoikka ja urheilullinen n. 48kg, pukeudun nätisti ja laitan hiukset ja meikkaan. Olen semmonen perusnätti. Vaaleat pitkät hiukset, vihreät silmät.
Hei olisin voinut itse kirjoittaa saman viestin! :D Olen samanpituinen, painan 47kg, vaaleat pitkät hiukset, urheilullinen, meikkaan ja pukeudun kivasti ja oon myös ihan nätti. Silmät on siniset. Minuakaan ei kukaan lähesty koskaan, olin sitten yksin tai kavereiden kanssa. Joskus saattaa joku humalainen mies tulla ilkeilemään ja vittuilemaan, muuten olen miehille pelkkää ilmaa. N20
Sepä se onkin. Älä ap ota henkilöhtaisesti. Tavallisen oloista ei niin hyvänäköistä naista on helpompaa lähestyä, kun he ovat lähellä omaa tasoaan.
Mie kraan ku halusin käydä rauhassa oluella, otin läppärin mukaan ja rupesin samalla kirjottelemaan asioita mitä vasta käynyt. Esitin siis tekeväni jotain tärkeää ettei kukaan häiritsisi. Yksi kävi siinä istumassa ja sanoin että ois tärkeä homma kesken tässä ja hän poistui. :D
Vierailija kirjoitti:
Finderella kirjoitti:
Minulle ei kyllä mitkään törpöt yleensä tule avautumaan. Tai jos tulee niin heti alkuun hymyilen ja sanon ei kiitos. Siistit herramiehet saattavat kohteliaasti avata keskustelun mutta se ei minua haittaakaan. Kukaan ei oleta minusta mitään mahdollisen juoman tarjoamisen jälkeen.
Miksi otat vastaan juoman tarjoamisen ihmiseltä, josta et ole kiinnostunut?
Olen kiinnostunut viettämään hetken hänen kanssaan siinä. Ja eivät miehet usein kysy lupaa tarjota vaan tilaavat kysymättä. Pidän siitä. Eivät ikinä suutu jos sitten jutellaan hetki, kiitän seurasta ja jatkan matkaa.
Jätä silmälasit kotiin niin minua ei ainakaan kiinnosta niin paljon.
Toisenlainen näkökulma. Olen kolmekymppinen mies ja tykkään käydä toisinaan yksin parilla kaljalla. Yleensä lueskelen ajankulukseni päivän lehdet, mutta toki juttuseurakin kelpaisi. Ei kuitenkaan tulisi mieleen mennä juttusille baarissa yksin istuvan naisen luo, koska ajattelen että se tulkittaisiin iskuyritykseksi, mitä se ei olisi koska olen parisuhteessa. Tuntemattomille miehille juttelu taas... no, ties miten se tulkittaisiin.
Olen törmännyt tähän ongelmaan lähinnä suomessa. Olen asunut kolmessa maassa ja kaikkialla muualla varsinkin baaritiski on ns. yleistä sosiaalista tilaa, missä on täysin luontevaa tuntemattomien rupatella keskenään, sukupuolesta ja iästä riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Toisenlainen näkökulma. Olen kolmekymppinen mies ja tykkään käydä toisinaan yksin parilla kaljalla. Yleensä lueskelen ajankulukseni päivän lehdet, mutta toki juttuseurakin kelpaisi. Ei kuitenkaan tulisi mieleen mennä juttusille baarissa yksin istuvan naisen luo, koska ajattelen että se tulkittaisiin iskuyritykseksi, mitä se ei olisi koska olen parisuhteessa. Tuntemattomille miehille juttelu taas... no, ties miten se tulkittaisiin.
Olen törmännyt tähän ongelmaan lähinnä suomessa. Olen asunut kolmessa maassa ja kaikkialla muualla varsinkin baaritiski on ns. yleistä sosiaalista tilaa, missä on täysin luontevaa tuntemattomien rupatella keskenään, sukupuolesta ja iästä riippumatta.
Naiset todella olettaa sen olevan auttamatta iskemistä, kun mies lähestyy naista. Ja mies olettaa, että yksinäinen nainen odottaa tulevansa isketyksi.
Ei ole helppoa, ei. Mutta pitääkö näistä asioista tehdä ongelma? Kyllä minä näkisin, että normaali mies osaa jättää naisen rauhaan jos nainen niin haluaa. Mutta se humalatila tuo aina niitä muuttujia. Eikä kaikki humalaiset auttamatta ole kusipäivä vaan ihan mukavaa juttu seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noilla mitoilla et kyllä voi olla iha nätti, koska muuten miehet tulisivat todellakin juttelemaan sinulle. Tai no voi olla myös, että katseesi kertoo selvästi, että älä tule tänne, jolloin miehet eivät tule. Tai no ehkä ne kännisimmät tulevat.
Itse olin myös kaunis nainen, eikä kukaan koskaan lähestynyt, tuijottivat vaan. Kerran yksi italialainen yritysjohtaja (stalkkasin myöhemmin linkedinistä) teki tuttavuuttava, mutta oli niin hyvännäköinen, että menin lukkoon ja liukenin lopulta paikalta. Nyt olen jo yli 35 ja semiläski, eli seinä tullut vastaan jo kauan sitten. Tilanne on siis yhä sama, kuin nuorena kaunottarena, kukaan ei lähesty.
en ole vuosiin ollut se 18v pimu, joka yökerhossa kavereiden kanssa koetti saada kundit tarjoamaan koko illan ja jotkut onnekkaat pääsivät yökylään...
nyt olen eronnut, arkisen näköinen 40 v nainen joka ostaa ihan itse omat juomisensa ,mutta silti yllättävän usein samaan pöytään änkeää joku mieshenkilö joka koettaa ostaa seurani alkoholilla! pahin tapaus oli Herra 47-kopio ,joka lähti omalla pyörällään perään eikä uskonut, kun sanoin että kotona nukkuu 16v tytär enkä muutenkaan ole kiinnostunut! asuin tuolloin luhtitalossa ja jouduin lopulta soittamaan poliisit, kun linnottautui siihen ovelle huudellen "kultha avaa nyt.. "
Vierailija kirjoitti:
ja tätä tapahtuu niin lähiräkälässä, kuin keskustan vähän tasokkaamassa ravintola/baari/yökerhossakin.
Tässähän nämä potentiaalisimmat vaihtoehdot parille siiderille, eli lähiöräkälä ja yökerhot.
Jos menee parille siiderille sellaisiin paikkoihin, joihin parin siiderin ihmiset yleensä menee, eli keskustan tasokkaampiin pubeihin/istumapaikkoihin, niin melko rauhassa saa istua.
t: 20 vuotta ravintola-alalla
Vierailija kirjoitti:
en ole vuosiin ollut se 18v pimu, joka yökerhossa kavereiden kanssa koetti saada kundit tarjoamaan koko illan ja jotkut onnekkaat pääsivät yökylään...
nyt olen eronnut, arkisen näköinen 40 v nainen joka ostaa ihan itse omat juomisensa ,mutta silti yllättävän usein samaan pöytään änkeää joku mieshenkilö joka koettaa ostaa seurani alkoholilla! pahin tapaus oli Herra 47-kopio ,joka lähti omalla pyörällään perään eikä uskonut, kun sanoin että kotona nukkuu 16v tytär enkä muutenkaan ole kiinnostunut! asuin tuolloin luhtitalossa ja jouduin lopulta soittamaan poliisit, kun linnottautui siihen ovelle huudellen "kultha avaa nyt.. "
Vai, että joku onnekas pääsi sinun mukaasi. On kyllä aika oksettava asenne. Varmasti olisivat mieluummin lähteneet sen naisen matkaan, jotka pitivät itseään onnekkaana, että mies lähti heidän matkaansa.
mulle toi olisi ihan ok jos suomimiehet tulisi juttelemaan mutta kun muhun kiinnittää huomiota mustat :/ olen itse melko viehättävä mutta lapsenomainen.ilmeisesti luulevat helpoksi!
Ota mukaan rekvisiittaa. Läppäri, padi, iltapäivälehdet tai jokin muu juttu, johon voit olla keskittynyt tarpeen vaatiessa.
Tietynlaiset ihmiset vetää puolensa tietynlaisia ihmisiä.