Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

haluaisin lähteä tänään yksin parille, mutta en voi koska olen nainen

Vierailija
18.11.2016 |

en kestä seuraan tuppautuvia miehiä "mitä sä täällä yksin istut?" "voinko tarjota sulle juotavaa?" jne jne repliikkeineen! haluaisin vain juoda siiderin tai pari rauhassa.. juttuseura kyllä kelpaisi, mutta kun miehet käsittävät sen positiivisena singaalina! :(

ja tätä tapahtuu niin lähiräkälässä, kuin keskustan vähän tasokkaamassa ravintola/baari/yökerhossakin. en ole mikään kaunotar enkä tyrkky, vaan tuikitavallisen näköinen silmälasipäinen +30v nainen farkuissa ja neulepaidassa, tennarit jalassa. miehille riittää, kun on nainen.. ja vielä yksin !

pahinta ovat tyypit, jotka pyytämättä suunnilleen tuovat tarjottimen täydeltä shotteja pöytään ja ovat varmoja, että kohta on naaras haarat auki. ja sitten huudetaan sylki roiskuen ämmää ja huoraa ja " juomat kyllä kelpasi saatana !"

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finderella kirjoitti:

Minulle ei kyllä mitkään törpöt yleensä tule avautumaan. Tai jos tulee niin heti alkuun hymyilen ja sanon ei kiitos. Siistit herramiehet saattavat kohteliaasti avata keskustelun mutta se ei minua haittaakaan. Kukaan ei oleta minusta mitään mahdollisen juoman tarjoamisen jälkeen.

Miksi otat vastaan juoman tarjoamisen ihmiseltä, josta et ole kiinnostunut?

Vierailija
22/77 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin mennä naisena yksin parille ihan rauhassa.

Juttelen mielelläni kaikkien kanssa mutta jos ruvetaan jotain ehdottelemaan niin sanon suoraan että ei kiinnosta. Ja ei ole ollut mitään ongelmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et kaipaa seuraa, niin miksi et juo niitä juomia kotonasi?

Jos haluat pelkkää juttuseuraa, niin sano miehelle, että seurustelet, mutta kyllä juttuseura kelpaa.

Älä ota vastaan miehen drinkkitarjouksia.

Muuten hyvä, mutta en ymmärrä miksei saisi mennä muualle kuin kotiinsa ja silti haluta olla rauhassa. Jos vaikka tykkää katsoa ja kuunnella ympäristöä, vaikkei itse haluakaan juttuseuraa.

Vierailija
24/77 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sterotyyppinen provo näin perjantain kunniaksi?

t. tyttö tiskin takaa

Vierailija
25/77 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä hyvin ap:ta, tuosta syystä en itsekään usein käy muutamalla kun aina joku tulee häiriköimään. En minäkään mikään kummoisen näköinen ole enkä enää kovin nuorikaan.

Vierailija
26/77 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin joskus 25-vuotiaana joskus tanssimassa yksin viikonloppuisin, kun tykkään tanssimisesta eikä mulla oikein ollut kavereita, joiden kanssa mennä. Biletin siis siellä ihan keskenäni ja minulla oli älyttömän hauskaa, ainoana harmina tosiaan nuo miehet jotka yritti pyytää tanssimaan eivätkä meinanneet uskoa, että haluan olla yksin. Mutta kyllä ne aina uskoi, kun tarpeeksi monta kertaa sanoin. Ja mulla oli siis ihan älyttömän hauskaa! 

Vierailija
27/77 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten henkevää keskustelua voi odottaa sellaiselta joka päivittelee platonisen juttuseuran vähyyttä perjantai-iltaisin juottoloissa? Ei tunnu oikein penaalin terävimmältä kynältä.

M

Juottola on Suomessa ainoa paikka, missä ihmiset ylipäänsä puhuu vieraille. Vai tiedätkö jotain muuta paikkaa?

Vierailija
28/77 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarien sijaan kannattaa suosia esim. kahvilaa, jossa on oikeudet. Tavattoman moni kun sinne baareihin yms menee ihan humaltumistarkoituksessa.

Vierailija
29/77 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa.

Kauheaa mutta toisaalta hauskaa. Ongelmansa kullakin. Ihmisluonto jne.

Naisillakaan ei aina ole helppoa.

Vierailija
30/77 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin lähteä sulle seuraksi. Oon homo, eli ei tarvitse pelätä että yrittäisin iskeä.

Vierailija
31/77 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten tuijotetaan rivissä eikä kukaan uskalla tulla juttelemaan. Joku känninen kysyy, mitä siellä harhailen yksinäni.

Vierailija
32/77 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee sellaisiin kahvilatyyppisiin.

Vierailija
33/77 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihmettelevät miksi yksin istut, vastaat vaan että maha sekasin, tulin piereskelemään.

Vierailija
34/77 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

perjantai.  päivä, jolloin  mahakkaat ja kaljuuntuvat 40+ukot  suuntaavat pillunkuvat silmissä lähempään  juottolaan ja parin tuopin jälkeen uskovat, että  Pamela Andersonikin  lankeaisi heihin !

lopppuyöstä kelpaa kuka tahansa, jolla on tissit ja hiukset....

Kävisköhän maleboobsit?

Vierailija
35/77 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukka katse siihen tuoppiin. Jos vilkuilet ympärille, katsot vähän pidempää tai hymyilet jokaiselle ovesta sisään tulevalle sitä pidetään kutsuna.

Vierailija
36/77 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se rankkaa. Filmitähdilläkin on rankkaa kun niitä nimmarinpyytelijöitä ja paparazzeja on joka paikassa. Ei oo helppoo olla suosittu.

Vierailija
37/77 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö saa sanottua niille pöytään tuppaaville, että älkää tuoko drinkkejä, tulin vain parille?

Tai suoraan sanottua, että tulin vain parille huvikseni, jäätkö juttelemaan vaikka lähdenkin täältä yksinäni kotiin?

Ei ole vaikeaa, vaikka olisi minkä näköinen, kokeiltu on.

Vierailija
38/77 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehonkielellä hoituu. Käännä vaikka selkäs. Räplää puhelinta.

Vierailija
39/77 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaako seura? Liity paikkakunnan hätäkaljat-ryhmään facebookissa ja etsi itsellesi seuralainen.

Vierailija
40/77 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et kaipaa seuraa, niin miksi et juo niitä juomia kotonasi?

Jos haluat pelkkää juttuseuraa, niin sano miehelle, että seurustelet, mutta kyllä juttuseura kelpaa.

Älä ota vastaan miehen drinkkitarjouksia.

Muuten hyvä, mutta en ymmärrä miksei saisi mennä muualle kuin kotiinsa ja silti haluta olla rauhassa. Jos vaikka tykkää katsoa ja kuunnella ympäristöä, vaikkei itse haluakaan juttuseuraa.

Aika epärealistista olettaa, että saa olla rauhassa paikassa, jossa on tarkoitus sosialisoida. Kannattaa valita jokin hieman tyylikkäämpi paikka jos näin haluaa tehdä, koska siellä sosialisointi tuntemattomien kanssa ei ole niin tavallista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä