Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

haluaisin lähteä tänään yksin parille, mutta en voi koska olen nainen

Vierailija
18.11.2016 |

en kestä seuraan tuppautuvia miehiä "mitä sä täällä yksin istut?" "voinko tarjota sulle juotavaa?" jne jne repliikkeineen! haluaisin vain juoda siiderin tai pari rauhassa.. juttuseura kyllä kelpaisi, mutta kun miehet käsittävät sen positiivisena singaalina! :(

ja tätä tapahtuu niin lähiräkälässä, kuin keskustan vähän tasokkaamassa ravintola/baari/yökerhossakin. en ole mikään kaunotar enkä tyrkky, vaan tuikitavallisen näköinen silmälasipäinen +30v nainen farkuissa ja neulepaidassa, tennarit jalassa. miehille riittää, kun on nainen.. ja vielä yksin !

pahinta ovat tyypit, jotka pyytämättä suunnilleen tuovat tarjottimen täydeltä shotteja pöytään ja ovat varmoja, että kohta on naaras haarat auki. ja sitten huudetaan sylki roiskuen ämmää ja huoraa ja " juomat kyllä kelpasi saatana !"

Kommentit (77)

Vierailija
1/77 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai. Mulle ei käy noin. Saa istua yksin eikä kukaan edes vilkaise.

Vierailija
2/77 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyynel. Jaxuhali.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/77 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli, vähän vuosia ja kiloja lisää niin saat olla ihan rauhassa.

Vierailija
4/77 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekaan ei ole ikinä käynyt noin. Olen vajaa 30v, hoikka, silmälasipäinen. Juttuseura kelpaisi mutta aina saan yksin istua.

Vierailija
5/77 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh, kyllä mä ainakin istun juomassa pari tuoppia korttelikapakoissa. Istun yleensä tiskille, otan iltapäivälehdet ja luen niitä. Viimeksi kun istuin Iltakoulussa niin ei ollut ainuttakaan tyyppiä, joka olisi halunnut sanoa mulle mitään. En ole ollut pahimmissa räkälöissä. Ihmettelen kyllä missä käyt, räkälässä voi kyllä joku tulla höpäjämään ja samoin iskupaikoissa.

Vierailija
6/77 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudu mieheksi. Miel. lassukaksi.

Vierailija
7/77 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi tosiaan kehonkielestä tajuuvan, not intresred.

Itsekin menin tänään töiden jälkeen amarilloon margaritalle, oli muuten kiva joulutunnelma valoineen.

Pliis miehet, antakaa meidän nauttia, jos haluamme seuraa, teemme sen selväksi.

Vierailija
8/77 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olen 35-vuotias mutta komeat otsarypyt ja sibeliusrypyt jo siunaantuneet, pituutta 168cm ja painoa  75  kg. monta vuotta ja kiloa pitää vielä odottaa? .D

a,p

Vierailija
9/77 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia ne Porvoon kuppilat ovat. Käy välillä vaikka Loviisassa.

Vierailija
10/77 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin tulla nusaseen sun kämpille. Mikä osoite?

Vierailija
11/77 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

olen 35-vuotias mutta komeat otsarypyt ja sibeliusrypyt jo siunaantuneet, pituutta 168cm ja painoa  75  kg. monta vuotta ja kiloa pitää vielä odottaa? .D

a,p

No jopas. Voisi kuvitella että noilla specseillä saa siiderinsä juoda ilman häirintää.

Vierailija
12/77 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

perjantai.  päivä, jolloin  mahakkaat ja kaljuuntuvat 40+ukot  suuntaavat pillunkuvat silmissä lähempään  juottolaan ja parin tuopin jälkeen uskovat, että  Pamela Andersonikin  lankeaisi heihin !

lopppuyöstä kelpaa kuka tahansa, jolla on tissit ja hiukset....

Vierailija
13/77 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et kaipaa seuraa, niin miksi et juo niitä juomia kotonasi?

Jos haluat pelkkää juttuseuraa, niin sano miehelle, että seurustelet, mutta kyllä juttuseura kelpaa.

Älä ota vastaan miehen drinkkitarjouksia.

Vierailija
14/77 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee homobaariin.

Vierailija
15/77 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se niin vikeaa olla nainen. Miehet tulevat juttelemaan, huijui sentään! Toisaalta sekin olisi kauheaa, jos he eivät tulisi juttelemaan.

Vierailija
16/77 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

asutko ap pikkukaupungissa? siellä  tuollaiset iskuyritykset ovat normaaleja, jopa keskellä päivää! 

Vierailija
17/77 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei kyllä mitkään törpöt yleensä tule avautumaan. Tai jos tulee niin heti alkuun hymyilen ja sanon ei kiitos. Siistit herramiehet saattavat kohteliaasti avata keskustelun mutta se ei minua haittaakaan. Kukaan ei oleta minusta mitään mahdollisen juoman tarjoamisen jälkeen.

Vierailija
18/77 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut jäädä siihen tiskille? Itse olen huomannut, että siinä saa istuttua suht rauhassa verrattuna siihen, että oikein korostaa sitä yksinoloa istumalla yksin pöydässä. Toinen taktiikka on menneä johonkin pöytään kysymään saako siihen istua muiden seuraksi rupattelemaan.

Vierailija
19/77 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten henkevää keskustelua voi odottaa sellaiselta joka päivittelee platonisen juttuseuran vähyyttä perjantai-iltaisin juottoloissa? Ei tunnu oikein penaalin terävimmältä kynältä.

M

Vierailija
20/77 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää kännääjistä, mutta jos käyt suihkussa niin takaapäin voin tuupata. Mitään en kyllä maksa. Mutta siis se osoite!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan