Millaiselle miehelle kelpaa rehevä nainen?
Isot tissit ja pylly. Mahaakin on vähän. Ylipainoa 13kg.
Kommentit (46)
Lyhyelle, kaljulle, matalakoulutuksen saaneelle, työttömälle, asunnottomalle, pienituloiselle, sosiaalisilta taidoiltaan mitättömälle, ujolle, epävarmalle, ylipainoiselle, nörtille, huumorintajuttomalle, urheilemattomalle, maailmaa kokemattomalle, rakatelutaidoiltaan surkealle peräkammaripojalle. Tälläinen on rehevän naisen ihan kohtuullista saada. Ko. ominaisuudet pätevät myös toisinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Isot tissit ja pylly. Mahaakin on vähän. Ylipainoa 13kg.
Isot tissit ei välttämättä ole mun makuun mutta muhku pylly kelpaa ja sopivasti lihaa luitten päällä on hyvä.
Mun komealle miehelle kelpaa. Se riittää minulle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komeille bodareille, jotka hakee näyttävää kaunista naista eikä muutama extrakilo kaada maailmaa koska heillä on munaa valita naisensa omien mieltymystensä mukaan eikä joidenkin kynäniskajonnejen mieltymysten jotka ei muutoinkaan koskaan naista saa.
Taitaa bodari olla viimeinen miestyyppi, joka ottaisi lihavan naisen. Bodari arvostaa tiukkaa vartaloa ja lihaksia. Lähes kaikilla julkkisbodareilla on fitnessnainen.
Eipäs taas yleistetä. Itse olen jonkinlainen "bodari" ja pidän nimenomaan isoperseisistä ja -tissisistä naisista. En ole kylläkään julkkis enkä kilpaile. Salia takana vähän päälle viisi vuotta ja taitaa näkyä ulospäin kun olen kuullut kateellisten levittämiä steroidihuhuja. "Lihava" on kyllä väärä sana kuvaamaan mieltymyksiäni. Olisiko ihanteeni arviolta painoindeksi 30 ja jakautunut ns. oikeisiin paikkoihin.
Vierailija kirjoitti:
Erityisesti monille laihoille miehille. Siinä on kai jotain vastakohtien vetovoimaa, kun toinen on ruikku ja toinen pyöreä. ;)
Entinen naisystäväni oli/on minua ainakin 20 kiloa painavampi. Kerran näin kun vaaka näytti 88 kg, itse painan noin 65 kg. Ei hän mielestäni näyttänyt ns. läskiltä, ei minua sellaiset järkyttävän ylipainoiset naiset viehätä.
13kg ei ole paha, mutta kokemuksesta tiedän, että kun tälläinen tapaus itse sanoo "13 kg ylimääräistä", on siitä todellisuudessa matkaa lähemmäs 30 kg siihen kivakroppaan.
Se 13 kg voi olla jonnekin BMI normipainon ylärajalle tai jopa vähän sen yli. Siinä ei vielä missään sorjassa kunnossa olla lähellekään.