Ouvalsin tänään, että ei se kauneus/komeus/seksikkyys ym. takaa sitä, että suhde kestää.
Jotenkin olen idioottimaisesti ajatellut, että jos mulla olisi vaikka isommat rinnat tai meikkaisin enemmän niin mua ei ikinä jätettäisi tai petettäisi. Sitten aloin ajatella, että miten paljon sellaisiakin naisia petetään ketkä laittaa itseään koko ajan ja on kaikkien mielestä niin kamalan kuumia ja seksikkäitä.
Mullakin on tuttuja naisia, jotka on ottaneet silikonit ja kaikki lisäkkeet mitä vain on keksitty eikä ne miehet ole silti pysyneet.
Mä taas, käytän vain kevyttä meikkiä silloin kun sitä jaksan laittaa, olen hoikka ja pienirintainen ihan tavallisen näköinen nuori nainen ilman mitään lisäkkeitä ja sama mies on ollut hulluna minuun jo kohta 7 vuotta. Hän on jatkuvasti kimpussani vaikka kuljen välilä kotona hänen vanhoissa kalsareissaan tukka sekaisin iso t-paita päällä.
Hän haluaa mua ja rakastaa mua just tällaisena kuin olen. Olen aivan mielettömän onnellinen kun tämän tajusin, että mä kelpaan ilman mitään muutoksia.
Kommentit (12)
Ei vittu mikä penaalin terävin kynä :D Mä ymmärsin ton jo 6-vuotiaana.
Olet todennäköisesti laihempi ja anorektisempi kuin ne kaverisi. Laihuus vetää miehiä puoleensa oli naama millainen tahansa.
Ahaa. Itse en ole edes ajatellut niin pitkälle kuin suhteen päättymiseen tai muihin suhdeongelmiin.
Kaikki on tyssännyt siihen, että olen niin ruma ettei mikään suhde ole edes alkanut.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin olen idioottimaisesti ajatellut, että jos mulla olisi vaikka isommat rinnat tai meikkaisin enemmän niin mua ei ikinä jätettäisi tai petettäisi. Sitten aloin ajatella, että miten paljon sellaisiakin naisia petetään ketkä laittaa itseään koko ajan ja on kaikkien mielestä niin kamalan kuumia ja seksikkäitä.
Mullakin on tuttuja naisia, jotka on ottaneet silikonit ja kaikki lisäkkeet mitä vain on keksitty eikä ne miehet ole silti pysyneet.Mä taas, käytän vain kevyttä meikkiä silloin kun sitä jaksan laittaa, olen hoikka ja pienirintainen ihan tavallisen näköinen nuori nainen ilman mitään lisäkkeitä ja sama mies on ollut hulluna minuun jo kohta 7 vuotta. Hän on jatkuvasti kimpussani vaikka kuljen välilä kotona hänen vanhoissa kalsareissaan tukka sekaisin iso t-paita päällä.
Hän haluaa mua ja rakastaa mua just tällaisena kuin olen. Olen aivan mielettömän onnellinen kun tämän tajusin, että mä kelpaan ilman mitään muutoksia.
Joku toimittaja kirjoitti aiheesta että harva asia arkistuu yhtä nopeasti kuin kumppanin ulkonäkö.
Juuri näin! :)
Tuollaisissa piireissä missä naisia on leikelty ja ulkonäkö on kaikki kaikessa niin siellä on todella paljon pettämistä ja kateutta toisia kohtaan, vaikka ulospäin näytetään niin itsevarmoilta.
T. Monen tällaisen naisen terapeutti.
True that 👌 :)