Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onks noi bemarikuskit oikeesti keskivertoa pöllömpiä?

Vierailija
17.11.2016 |

Siis taas yksi tätä lajia.
Aikuinen äijä ajoi ihan LIKI toisen auton perässä perseessä kiinni ja sitten kun meinaa pamauttaa perään niin pallopää menee rähjäämämään parkkikselle asti tälle kuskille kuskia nimitellen mitä törkeimmin sanoin kuinka "sun saatanan takia meinas tulla kolari kun mun autoon kun jarrutit" .
Siis tyyppi itse ei tainnut tietää mikä on turvaväli ja kehtas haukkua sitä kuskia (seurattiin kauempaa että ei jukolauta mikä pallopää kunnes ääliö oli keuhkonnut tarpeekseen ja alkoi pinkoa itsetyytyväisenä eteenpäin).
jonain päivänä (toivon hartaasti) tuokin kuulapää EREHTYY keuhkoomaan tyypille joka...... onkin poliisi.

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bemarikuskeista ei ole ollut riesaa, mutta vulva varsinkin V70:llä ajavat on poikkeuksetta mulkkuja.

Vierailija
82/85 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on Bemarin coupe ja toisinaan ajan todella röyhkeästi. Näissä tilanteissa tulee aina mieleen, miten taas edistän merkkiin liittyvää antipatiaa. Hyvällä autolla on helppo kaahata. Niin se vaan on.

Voisitko kiitos parkkeerata sen hyvän autosi muualle kuin ihan kaupan eteen Inva-paikalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
84/85 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päädyin bemariin koska halusin hilljaisen auton ja varallisuuttakin on kertynyt. Minulla ei ole tarve kaahata, hiillostaa ja törttöillä.

M53Di 

Vierailija
85/85 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään taas olisi vissiin bemarikuskin mielestä häntä edellä ajavan ajoneuvon kuskin pitänyt ajaa suojatietä ylittävän pikkulikan päälle pysähtymättä, kun alkoi tööttäilemään hermostuksissaan takana (oikeasti!!!) tuolle autolle tilanteessa, kun joutu hidastamaan kun edellä ajava tietysti pysähtyi suojatien luona että suojatietä ylittävä tyttö päsee tutvallisesti yli.

Bemariakka kiihkoissaan ratissa , kun oli jonnekin niin helvetinmoinen kiire muka ja hermot kireänä, olisi varmaan rullannu tytön yli.

Ei ristus mikä puupää.

Tuollainen käytös vaarantaa ihmishenkiä! Suojatien kohdalla tulee pysähtyä ja päästää ihmiset turvallisesti ylittämään se !!! Kumma kun ei akka rysäyttäny edelläajavan perään kun ei edes hidastanu vaikka näki suojatien lähestyvän!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme