Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onks noi bemarikuskit oikeesti keskivertoa pöllömpiä?

Vierailija
17.11.2016 |

Siis taas yksi tätä lajia.
Aikuinen äijä ajoi ihan LIKI toisen auton perässä perseessä kiinni ja sitten kun meinaa pamauttaa perään niin pallopää menee rähjäämämään parkkikselle asti tälle kuskille kuskia nimitellen mitä törkeimmin sanoin kuinka "sun saatanan takia meinas tulla kolari kun mun autoon kun jarrutit" .
Siis tyyppi itse ei tainnut tietää mikä on turvaväli ja kehtas haukkua sitä kuskia (seurattiin kauempaa että ei jukolauta mikä pallopää kunnes ääliö oli keuhkonnut tarpeekseen ja alkoi pinkoa itsetyytyväisenä eteenpäin).
jonain päivänä (toivon hartaasti) tuokin kuulapää EREHTYY keuhkoomaan tyypille joka...... onkin poliisi.

Kommentit (85)

Vierailija
61/85 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on näitä mukakiireisiä ja tärkeitä.

Vierailija
62/85 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat kyllä ja Audikuskit kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/85 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestään toki keskivertoa parempia 😂

Vierailija
64/85 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pin kirjoitti:

Tietenkin, ihminenhän muuttuu aina merkin mukaan. Astuessaan toisenlaiseen merkkiin, käytös taas muuttuu kuin taikaiskusta.

Onko kukaan koskaan kuullut näitä automerkkiöyhötyksiä älykkäältä ihmiseltä muuten? Varsinkin Audeista, Mersuista ja Bemareista? :D Tuntuu olevan eh... tietyn aineksen tyypillisiä juttuja.

Vähän on kausaliteetti hakusessa. Oliskohan kuitenkin niin päin, että tietyntyyppiset ihmiset ostavat niitä bemareita.

Itselläsi on pahasti kausaliteetti hukassa auton hankintaan vaikuttavista asioista. Väität tosissasi, että vain kusipäät hakeutuvat BMW-kauppaan hankkiessaan premium-automerkkiä 😄 . Kiltit ottaa audin tai Volvon. Mulla on tähän pari(-kolme) sanaa ja ne ovat "voi sua" ja "hullu". Ps: siihen mennessä kun tulet keski-ikään ehdit sinäkin ehkä kokeilla erilaisia autoja, jos opiskelet hyvin myös kalliimpia kuin Kia ja Nissan Micra.

Noinhan minä en tietenkään väittänyt vaan se on ikioma olkinukkesi, kuten jokainen lukutaitoinen voi helposti todeta. Keskimääräinen bemarikuski kuitenkin poikkeaa selvästi vaikkapa keskimääräisestä Micra-kuskista. 

Ps: 20 vuotta jo "kokeiltu" erilaisia autoja joista ainakin viimeisimmät ovat melkoisella varmuudella kalliimpia kuin se sinun (tai autoliikehän sen epäilemättä virallisesti edelleen omistaa vielä useamman vuoden, eikö niin?) karvalakkibemarisi.

Vierailija
65/85 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokaikinen tuttuni joka noilla ajaa on tietyllä tavalla hieman yksinkertainen tai ainakin pätemisen tarpeensa antaa heistä sellaisen kuvan. Haluavat että heitä kadehditaan, huono itsetunto pohjalla.

😂 Vai oletko sinä yksinkertainen ja mutkia suoraksi vetävä pahansuopa tuttu? Anteeksi loukkaavan suora kysymys. Et tietenkään.

Viesteistäsi kuuluu selvästi läpi, että kuulut siihen ryhmään bemarikuskeja joka niiden muidenkin maineen on pilannut :)

Vierailija
66/85 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä aivan paikkaansa tuo...

Menee näin; jos BMW on vähän vanhempaa mallia niin suurella todennäköisyydellä ratissa on "maanteiden kusipää". Uudempien Bemareiden ratista näitä löytyy vähemmän. Syy on siihen se että ne kusipäät ovat vaihtaneet autonsa Audiin. Uuden Audin ratissa siis suurella todennäköisyydellä "maanteiden kusipää".

Yleistää ei voi mutta todennäköisyydet ovat suuria.

Vierailija
67/85 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokaikinen tuttuni joka noilla ajaa on tietyllä tavalla hieman yksinkertainen tai ainakin pätemisen tarpeensa antaa heistä sellaisen kuvan. Haluavat että heitä kadehditaan, huono itsetunto pohjalla.

😂 Vai oletko sinä yksinkertainen ja mutkia suoraksi vetävä pahansuopa tuttu? Anteeksi loukkaavan suora kysymys. Et tietenkään.

Mitä turhia anteekspyytelemään😉 Yksinkertainen voin toki olla itsekin, kuitenkin vaan antaa pöljän kuvan jos täytyy merkeillä vakuuttaa muille olevansa jotain. Näille tutuilleni se on tärkeää.

Vierailija
68/85 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bemari ostetaan, jotta voidaan ajaa kortti ja kilvet pois http://imgur.com/a/KfjjP (kuva 10-tieltä)

Tuossa on vain kysymys tuurista, että milloin tällainen "ilon ja onnen päivä" näille kuskeille tapahtuu.

Vierailija
69/85 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jeesus sentään. Minä (nainen) ajan voimakasmoottorisella BMW:llä ja kyllä se tuntuu olevan niin päin, että MINUN perseessäni roikutaan ja kaikenmerkkisiä autoja siellä roikkuu - sekä miehiä että naisia. Yleensä en piittaa niistä mitään mutta välillä annan hieman kenkää niin äkkiähän ne katoavat horisonttiin :)

Ja minulla ei todellakaan ole tarvetta tehdä törkeitä ohituksia tai muutenkaan perseillä ratissa. 

Vierailija
70/85 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MINUN perseessäni roikutaan ja kaikenmerkkisiä autoja siellä roikkuu - sekä miehiä että naisia. Yleensä en piittaa niistä mitään mutta välillä annan hieman kenkää niin äkkiähän ne katoavat horisonttiin :)

Ja minulla ei todellakaan ole tarvetta tehdä törkeitä ohituksia tai muutenkaan perseillä ratissa. 

Itse taas ajan tien sivuun ja annan niille perseennuolijoille tilaa. Jarrutustilanteessa (esim peurat) ovat nuo takapuskurin kiillottajat vain riskinä siellä ja pilaavat edessä ajavan turvallisuuden.

Jos jättää takana tulevaan välimatkaa nostamalla oman ajonopeuden ylinopeudeksi, niin se on jo tuota mainitsemaasi "perseilyä" ja vaarantaa muiden ajoturvallisuuden.

Vierailija
71/85 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän että ärsyttää että joku ajaa yli 60 000 euron autolla, mutta bemarilla vuosikaudet ajaneena nämä stereotypiat lähinnä huvittavat. Minua kohteliaampaa kuskia saa hakea eikä miehenikään todellakaan törttöile.

Hän kertoo olevansa hyvibn kohtelias kuljettaja.

Peukutukset tällä hetkellä 16-8.

Kertokaapas joku, miksi alapeukutuksia noin paljon? MITÄ hän tekee väärin?

Vierailija
72/85 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pin kirjoitti:

Tietenkin, ihminenhän muuttuu aina merkin mukaan. Astuessaan toisenlaiseen merkkiin, käytös taas muuttuu kuin taikaiskusta.

Onko kukaan koskaan kuullut näitä automerkkiöyhötyksiä älykkäältä ihmiseltä muuten? Varsinkin Audeista, Mersuista ja Bemareista? :D Tuntuu olevan eh... tietyn aineksen tyypillisiä juttuja.

No kummasti vain se näyttää noin menevän. Nykyään löytyy paljon autosta kuvattua materiaalia Youtubesta ja kyllä niissä valtaosa koheltajista/idiooteista ajavat saksalaisilla autoilla. Eli jostain syystä tietyn tyyppiset ihmiset hankkivat juuri mainitsemiasi merkkejä...

Itse tarvitsen tilaa ja edellytän autolta hyvää ajettavuutta ja kunnon suorituskykyä.

Näin ollen ei vaihtoehdoksi oikein jää kuin Audi, BMW ja Mersu.

Ei muihin saa kunnon moottoria ja nelivetoa; sen verran pitää olla potkua että Octavia RS:t sun muut suositut tusinasportit jäävät kuin tikku paskaan.

En tietenkään kohella. Jos idiootiksi pääsee ajamalla maantiellä rekan perässä nutaavan ohtituskammoisten possujunan ohi niin idiootti ilmoittautuu!

Vierailija
73/85 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä aivan paikkaansa tuo...

Menee näin; jos BMW on vähän vanhempaa mallia niin suurella todennäköisyydellä ratissa on "maanteiden kusipää". Uudempien Bemareiden ratista näitä löytyy vähemmän. Syy on siihen se että ne kusipäät ovat vaihtaneet autonsa Audiin. Uuden Audin ratissa siis suurella todennäköisyydellä "maanteiden kusipää".

Yleistää ei voi mutta todennäköisyydet ovat suuria.

Mikä on uusi bmw ja mikä vanha? uusi max. 5v vanha? Vanha on montako vuotta?

Toivottavasti vastaat, koska haluan tietää kumpaa ryhmää olen, kusipää vai ei. :D

Vierailija
74/85 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo jotka bemareita ja audeja haukkuvat, ovat niitä jotka eivät niillä ole ajaneet.

En itsekään pitänyt audeista ja bemareista, mutta asia muuttui täysin kun lähdettiin niitä koeajamaan.

Ajettiin 5 eri merkin melko samankaltaista farmaria ja kyllä Bmw ja Audi vaan on ajomukavuudessa ihan omassa luokassaan, ei sille voi mitään. 

Mieluummin olisin ostanut hiukan halvemman ja uudemman auton, mutta ei ole kiva enää tyytyä huonompaan ajomukavuuteen kun tietää mitä on tarjolla! 

Opin ainakin sen, etten ikinä koeaja autoja joihin minulla ei ole varaa.

Vierailija
75/85 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän että ärsyttää että joku ajaa yli 60 000 euron autolla, mutta bemarilla vuosikaudet ajaneena nämä stereotypiat lähinnä huvittavat. Minua kohteliaampaa kuskia saa hakea eikä miehenikään todellakaan törttöile.

Koska on typerää kuvailla autoa sen hinnalla, joka ei kerro mitään, kun voisi sanoa vaikka merkin ja mallin + jotain muuta, jolloin tiedetään mistä puhutaan. 

Ja kuten tiedät, autoja tuodaan paljon muualta, jolloin 60 000e auton hinta kertoo vielä vähemmän. 60 000e saksassa on hyyyyvin eri kuin 60 000 e auto suomessa. 

Vierailija
76/85 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska on typerää kuvailla autoa sen hinnalla, joka ei kerro mitään, kun voisi sanoa vaikka merkin ja mallin + jotain muuta, jolloin tiedetään mistä puhutaan. 

Ja kuten tiedät, autoja tuodaan paljon muualta, jolloin 60 000e auton hinta kertoo vielä vähemmän. 60 000e saksassa on hyyyyvin eri kuin 60 000 e auto suomessa. 

Minua tuo ei haitannut. Sinua näköjään senkin edestä.

Pointtihan oli kuitenkin se että hän kertoo olevansa hyvin kohtelias liikenteessä mutta bemarivihasi saa sinut tyystin ignooraamaan sen.

Oman Bemarini hintaa en viitsi kertoa.

Vierailija
77/85 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Bemarin coupe ja toisinaan ajan todella röyhkeästi. Näissä tilanteissa tulee aina mieleen, miten taas edistän merkkiin liittyvää antipatiaa. Hyvällä autolla on helppo kaahata. Niin se vaan on.

Vierailija
78/85 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä menee tunteisiin yhdestä automerkistä keskustelu.

Huonoa käytöstä liikenteessä näkee ihan merkistä riippumatta. BMW on erittäin yleinen automerkki ainakin pääkaupunkiseudulla, eikä sillä ajavat näytä käyttäytyvän mitenkään erityisen poikkeuksellisesti liikenteessä. Itsellä on ollut BMW:tä viimeisen kuuden vuoden ajan, mutta nyt olen siirtymässä toisen merkkiseen autoon. Mielenkiintoista nähdä muuttuuko oma ajokäytös merkin myötä.

Vierailija
79/85 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bemarikuskit on munattomia idiootteja!!!

Vierailija
80/85 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just olin kaupassa ja kassajonossa edeltävä pariskunta jätti vaan tyynesti ostoskärryn siihen niin, että sain sen itse siitä sitten hoidella (samoin kuin nuo intohimoja herättävät ostostenerotuskapulat ;D). Hienolla bemarilla lähtivät pihasta ja ilman vilkkua tietysti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi