onks noi bemarikuskit oikeesti keskivertoa pöllömpiä?
Siis taas yksi tätä lajia.
Aikuinen äijä ajoi ihan LIKI toisen auton perässä perseessä kiinni ja sitten kun meinaa pamauttaa perään niin pallopää menee rähjäämämään parkkikselle asti tälle kuskille kuskia nimitellen mitä törkeimmin sanoin kuinka "sun saatanan takia meinas tulla kolari kun mun autoon kun jarrutit" .
Siis tyyppi itse ei tainnut tietää mikä on turvaväli ja kehtas haukkua sitä kuskia (seurattiin kauempaa että ei jukolauta mikä pallopää kunnes ääliö oli keuhkonnut tarpeekseen ja alkoi pinkoa itsetyytyväisenä eteenpäin).
jonain päivänä (toivon hartaasti) tuokin kuulapää EREHTYY keuhkoomaan tyypille joka...... onkin poliisi.
Kommentit (85)
Tää on niin huvittava juttu.
Vierailija kirjoitti:
Pin kirjoitti:
Tietenkin, ihminenhän muuttuu aina merkin mukaan. Astuessaan toisenlaiseen merkkiin, käytös taas muuttuu kuin taikaiskusta.
Onko kukaan koskaan kuullut näitä automerkkiöyhötyksiä älykkäältä ihmiseltä muuten? Varsinkin Audeista, Mersuista ja Bemareista? :D Tuntuu olevan eh... tietyn aineksen tyypillisiä juttuja.
Vähän on kausaliteetti hakusessa. Oliskohan kuitenkin niin päin, että tietyntyyppiset ihmiset ostavat niitä bemareita.
Olisiko ollut kuitenkin huumoria mukana... :D Onhan noita tilastoja ja joskus kun jouduin työskentelemään vähän liikaa "tiettyjen" kanssa, vedin yhtenä päivänä tuohon jokapäiväiseen autokateuteen kyllästyneenä tilastoja esiin ja kyselin ensin veikkauksia, mikä automerkki + malli + vuosimalli mahtaisi olla määrään suhteutettuna pahin kolareita aiheuttava. Arvausta ei tarvi varmaan erikseen kertoa, oli hauskaa kumota noi ja seuraavaksi kumosin viikon muut öyhötyksen aiheet, mm naiskuskeista ja äo:sta. Minulle siis henk koht aivan sama mitä ne tilastot sanoo kun oikea vika on siellä kuskin puolella ja ällöksyn tuollaisia yleistyksiä, mutta oli toi hemmetin hauskaa. :D
Vierailija kirjoitti:
Tässä valkoisen BMW:n tyylinäyte kehäkolmoselta
Siinä on kunnon kusimuumi. Valitettavasti ei lähellekään ainoa laatuaan.
Vierailija kirjoitti:
Höhöpö.
Kenellä tahansa voi mennä hermo jos kanssa-autoilija hölmöilee.
Ei sillä ole väliä mikä auto on kenelläkin alla.
Se on sitten ihan eri asia miksi joku muistaa bemarin hölmöilyn, mutta skodakuskia ei muista kukaan.
Kaikki tekevät virheitä, mutta kaikki evät tee typeryyksiä.
Näillä automerkeillä kaahataan törkeästi
Iltalehden tekemän selvityksen mukaan BMW-kuljettajat syyllistyvät törkeään ylinopeuteen paljon muita useammin.
(Poliisin mukaan BMW-kuljettajat syyllistyivät tammi-heinäkuussa 169 kertaa törkeään ylinopeuteen. Bemarilla kaahataan ylivoimaisesti eniten)
Pin kirjoitti:
Tietenkin, ihminenhän muuttuu aina merkin mukaan. Astuessaan toisenlaiseen merkkiin, käytös taas muuttuu kuin taikaiskusta.
Onko kukaan koskaan kuullut näitä automerkkiöyhötyksiä älykkäältä ihmiseltä muuten? Varsinkin Audeista, Mersuista ja Bemareista? :D Tuntuu olevan eh... tietyn aineksen tyypillisiä juttuja.
No kummasti vain se näyttää noin menevän. Nykyään löytyy paljon autosta kuvattua materiaalia Youtubesta ja kyllä niissä valtaosa koheltajista/idiooteista ajavat saksalaisilla autoilla. Eli jostain syystä tietyn tyyppiset ihmiset hankkivat juuri mainitsemiasi merkkejä...
Vierailija kirjoitti:
Näillä automerkeillä kaahataan törkeästi
Iltalehden tekemän selvityksen mukaan BMW-kuljettajat syyllistyvät törkeään ylinopeuteen paljon muita useammin.
(Poliisin mukaan BMW-kuljettajat syyllistyivät tammi-heinäkuussa 169 kertaa törkeään ylinopeuteen. Bemarilla kaahataan ylivoimaisesti eniten)
Ja yllättäen kärkinelikosta löytyy tunnetut saksalaiset autotmerkit :D
Pin kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pin kirjoitti:
Vähän on kausaliteetti hakusessa. Oliskohan kuitenkin niin päin, että tietyntyyppiset ihmiset ostavat niitä bemareita.
Olisiko ollut kuitenkin huumoria mukana... :D Onhan noita tilastoja ja joskus kun jouduin työskentelemään vähän liikaa "tiettyjen" kanssa, vedin yhtenä päivänä tuohon jokapäiväiseen autokateuteen kyllästyneenä tilastoja esiin ja kyselin ensin veikkauksia, mikä automerkki + malli + vuosimalli mahtaisi olla määrään suhteutettuna pahin kolareita aiheuttava. Arvausta ei tarvi varmaan erikseen kertoa, oli hauskaa kumota noi ja seuraavaksi kumosin viikon muut öyhötyksen aiheet, mm naiskuskeista ja äo:sta. Minulle siis henk koht aivan sama mitä ne tilastot sanoo kun oikea vika on siellä kuskin puolella ja ällöksyn tuollaisia yleistyksiä, mutta oli toi hemmetin hauskaa. :D
Ihan uteliaisuudesta kysyn, että millä sinä esim em. vakuutusyhtiöiden tilastot kumoat? Niistä kun näkee aika selvästi että sekä bemarikuskit että audistit koheltavat reippaasti keskimääräistä enemmän. Siitä olen toki samaa mieltä, että ko. autoissa ei ole mitään vikaa vaan syyllinen istuu penkin ja ratin välissä, mutta kun autoja myydään pitkälti mielikuvilla niin onko ihme että sen farmari-Avensiksen rattia väännettään keskimäärin reippaasti rauhallisemmin ottein kuin Bemarin?
Kaverini (nainen!) on bemarikuski ja hän on huonoin, vastuuttomin ja epähuomioonottava kuski. Kaasuttelee, kiilailee, ohittelee vaarallisesti ja parkkeeraa mihin haluaa, koska bemari.
Vierailija kirjoitti:
Pin kirjoitti:
No kummasti vain se näyttää noin menevän. Nykyään löytyy paljon autosta kuvattua materiaalia Youtubesta ja kyllä niissä valtaosa koheltajista/idiooteista ajavat saksalaisilla autoilla. Eli jostain syystä tietyn tyyppiset ihmiset hankkivat juuri mainitsemiasi merkkejä...
Oletko tosissasi? Jos YouTubesta löytyy videoita niin se riittää sinulle faktaksi? Olisit nyt edes käyttänyt jonku vuoden oikeita tilastoja jossa haluamasi tulos _on_ saatu. Itsekin sellaisia löysin nopealla googlettelulla. Tuloksen saa näyttämään just siltä miltä haluaa kun ottaa vaan oikean vuoden ja oikealla tavalla mitatun tilaston ;)
Miten mä aleninkin keskustelemaan tästä 😂😂 nolottaa jo 😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vakuutusyhtiöiden tilastojen mukaan osa on. Sekä <3v vanhat bemarit että 10v+ vanhat teinibemarit ovat osallisina onnettomuuksissa reippaasti keskimääräistä useammin. Uudehkoilla Audeilla sama juttu.
Vakuutusmaksut pompsahtaa aiks kivasti jos ostaa bemarin. Ei ne hinnat tule tyhjästäm
Vierailija kirjoitti:
Pin kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pin kirjoitti:
Ihan uteliaisuudesta kysyn, että millä sinä esim em. vakuutusyhtiöiden tilastot kumoat? Niistä kun näkee aika selvästi että sekä bemarikuskit että audistit koheltavat reippaasti keskimääräistä enemmän. Siitä olen toki samaa mieltä, että ko. autoissa ei ole mitään vikaa vaan syyllinen istuu penkin ja ratin välissä, mutta kun autoja myydään pitkälti mielikuvilla niin onko ihme että sen farmari-Avensiksen rattia väännettään keskimäärin reippaasti rauhallisemmin ottein kuin Bemarin?
En ole kumonnut, vastaan tähänkin edellisessä kommentissa ja kuten aikaisemmin jo sanoin, tulokset noista lukuisista tilastoista ei mua nyt ihan oikeasti kiinnosta, onhan niitä ihan joka suuntaan, oli vaan kerran niiiiiin hauskaa päästä näpäyttämään näitä tiettyjä tyyppejä... 😂 Enemmän mua kiinnostaa, minkä tason ihmiset yleensä noita huutelee, tai epäilen vaan tietäväni itsekin kun olen törmännyt ko puheenaiheeseen todella usein tietyissä porukoissa.. nyt häpeän että osallistuin tähän ja pakenen paikalta, jatkakaa toki! 😂
Pin kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pin kirjoitti:
Oletko tosissasi? Jos YouTubesta löytyy videoita niin se riittää sinulle faktaksi? Olisit nyt edes käyttänyt jonku vuoden oikeita tilastoja jossa haluamasi tulos _on_ saatu. Itsekin sellaisia löysin nopealla googlettelulla. Tuloksen saa näyttämään just siltä miltä haluaa kun ottaa vaan oikean vuoden ja oikealla tavalla mitatun tilaston ;)
Asia, mistä keskusteltiin, oli näiden kuskien keskimääräistä suurempi kusipäisyys liikenteessä.
Sinä et selkeästikään juuri itse autolla joudu ajamaan pääkaupunkiseudun ruuhkissa vaan ajamisen taitaa hoitaa - melko arvattavasti - saksalaisella laatuajokilla ajava miehesi.
Pin kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pin kirjoitti:
Muakin nolottaisi jos tosiasiat olis noin hakusessa.
Vierailija kirjoitti:
Jos näet autoilijan joka surutta läheltäpitää-ohittelee vaarantaen itsensä ja muiden turvallisuuden ... niin arvatkaapa mahtaako olla suurella todennäköisyydellä BMW automerkki......
Totta!! Että pistää vihaksi...
Kellä keskisormi kanssa-autoilijoille herkästi pystyssä?
Kellä liikennesäännöt päin vettua?
Kellä ajatus että kanssa-autoilijat ihan kateuttaan vaan viittä vaille pyörtyy kauhusta kun 60 000 unelma-bemukka tekee suisidi-ohituksia motarilla neljän ruuhkassa.
ootte vaan kateellisia joopa
Meil on mun miehen kaa sellainen läppä, että bemu ja audikuskeilla ei ole ollut enää varaa kalliiseen autoon hankkia lisävarusteina hankittavia vilkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Meil on mun miehen kaa sellainen läppä, että bemu ja audikuskeilla ei ole ollut enää varaa kalliiseen autoon hankkia lisävarusteina hankittavia vilkkuja.
Toinen aiheeseen liittyvä läppä on, että kun oma duuni turhauttaa niin voi aina lohduttautua sillä, että se inssi joka audeihin ja bemuihin vilkut suunnitellee vasta turhaa työtä tekeekin.
Eikö toi kusipäiden kiesi -maine ala olla rasite Bemarille ja Mersulle?