Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin lestadiolaisperheen äiti säälittää, joutuu poimimaan miehensä roskat maasta

Vierailija
17.11.2016 |

Koulun myyjäisissä osui silmään tuollainen. Isä söi tyytyväisenä makkaraa ja lettuja, heitteli roskat pitkin liikuntasalin lattiaa. Vaimo kulki perässä kumarrellen keräten roskia ja pyysi anteeksi. Tämäkö on sitä tasa-arvoa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ovat osansa valinneet.

Vierailija
2/8 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eivät ole itse osaansa valinneet. Olisitko sinä valmis hylkäämään kaikki läheisesi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm no en nyt tiedä liittyykö tuohon lestadiolaisuus mitenkään :D aika provosoiva aloitus. Ensin minulla kyllä tuli mieleen miehen sikamaisuus jota vaimo häpeää ja keräsi roskat, koska häntä hävetti. Ei Raamatussa lue, että naisen tulee kerätä miehensä roskat julkisella paikalla perässä.

Vierailija
4/8 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä ihmettelen miksi joillai ei ole omanarvontuntoa....

Vierailija
5/8 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eivät ole itse osaansa valinneet. Olisitko sinä valmis hylkäämään kaikki läheisesi?

Kyllä ne ovat ne sukulaiset ja läheiset jotka hylkää jos ei suostu synnytyskoneeksi ja miehen orjaksi.

Mutta mikäpäs siinä jos haluaa olla orja. Oma valinta.

Vierailija
6/8 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne ovat ne sukulaiset ja läheiset jotka hylkää jos ei suostu synnytyskoneeksi ja miehen orjaksi.

Mitä sinä höpötät? Tässä maassa on kuule pilvin pimein entisiä lestadiolaisia joita kukaan ei ole hylännyt. Ei ole tapana lestoilla.

Vierailija
7/8 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo muka liittyi lestadiolaisuuteen?

Vierailija
8/8 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä höpötät? Tässä maassa on kuule pilvin pimein entisiä lestadiolaisia joita kukaan ei ole hylännyt. Ei ole tapana lestoilla.

Vastasin tuohon edelliseen kommenttiin jossa ilmeisesti ollaan sitä mieltä, että liikkeestä ja aviomiehestään eroava nainen hylkää läheisensä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän