Naapurin lestadiolaisperheen äiti säälittää, joutuu poimimaan miehensä roskat maasta
Koulun myyjäisissä osui silmään tuollainen. Isä söi tyytyväisenä makkaraa ja lettuja, heitteli roskat pitkin liikuntasalin lattiaa. Vaimo kulki perässä kumarrellen keräten roskia ja pyysi anteeksi. Tämäkö on sitä tasa-arvoa?
Kommentit (8)
No eivät ole itse osaansa valinneet. Olisitko sinä valmis hylkäämään kaikki läheisesi?
Hmm no en nyt tiedä liittyykö tuohon lestadiolaisuus mitenkään :D aika provosoiva aloitus. Ensin minulla kyllä tuli mieleen miehen sikamaisuus jota vaimo häpeää ja keräsi roskat, koska häntä hävetti. Ei Raamatussa lue, että naisen tulee kerätä miehensä roskat julkisella paikalla perässä.
Välillä ihmettelen miksi joillai ei ole omanarvontuntoa....
Vierailija kirjoitti:
No eivät ole itse osaansa valinneet. Olisitko sinä valmis hylkäämään kaikki läheisesi?
Kyllä ne ovat ne sukulaiset ja läheiset jotka hylkää jos ei suostu synnytyskoneeksi ja miehen orjaksi.
Mutta mikäpäs siinä jos haluaa olla orja. Oma valinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne ovat ne sukulaiset ja läheiset jotka hylkää jos ei suostu synnytyskoneeksi ja miehen orjaksi.
Mitä sinä höpötät? Tässä maassa on kuule pilvin pimein entisiä lestadiolaisia joita kukaan ei ole hylännyt. Ei ole tapana lestoilla.
Miten tuo muka liittyi lestadiolaisuuteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinä höpötät? Tässä maassa on kuule pilvin pimein entisiä lestadiolaisia joita kukaan ei ole hylännyt. Ei ole tapana lestoilla.
Vastasin tuohon edelliseen kommenttiin jossa ilmeisesti ollaan sitä mieltä, että liikkeestä ja aviomiehestään eroava nainen hylkää läheisensä.
Itse ovat osansa valinneet.