Miten voinkin olla näin kömpelö?
Piti nousta tuolilta niin kaulassa roikkuva tuubihuivi oli tarttunut lipastonkahvaan. En sitten noussutkaan, vaan niksautin niskani ja pää pamahti lipaston kanteen. Onko teille sattunut outoja onnettomuuksia?
Kommentit (10)
Löin itseäni keittiön yläkaapin ovella otsaan. Ei mitään käsitystä, miten siinä onnistuin, ehkä se on luontaista lahjakkuutta.
Minä purin seinää yläkerrassa pari päivää sitten.. Melki 70 vuotta sitten naulatut laudat oli aika tiukassa. Rautakangella väänsi koko painoni avulla, irtos lauta kyllä, mutta se rautakanki pamahti aikas kovaa silmien väliin nenärustoon. Nyt on mukavan korkea nenä. Ja kipeä. Ei helpota yhtään että nuoruudessa oon murtanu nenän just samasta paikasta..
Vierailija kirjoitti:
Anteeks, rupes naurattamaan, kun kuvittelin tilanteen.
Mutta, ei kai sattunut pahasti?
Mulle käy useimmiten vain se, että kolautan varmaani johonkin omassa kodissani.
Mulle saa nauraa ihan vapaasti:) Ei onneks sattunut pahemmin. Oliskin ollut näyttävä näky jos tää olis tapahtunut töissä, olis varmasti hävettänyt. T:Ap
Vierailija kirjoitti:
Löin itseäni keittiön yläkaapin ovella otsaan. Ei mitään käsitystä, miten siinä onnistuin, ehkä se on luontaista lahjakkuutta.
Oon tehnyt saman ja katsellut hetken tähtiä sen jälkeen. Tytär on lyönyt jääkaapin ovella otsaansa, se vaatii jo erikois lahjoja. Ehkä tää pään paukutus on perinnöllistä. T:Ap
Joo minäkin. Viimeksi tänä aamuna huomasin, että isovarpaan kynsi on tyvestä mustana ja sain mieheltä huudot, kun ei ole hajuakaan mihin olen sen kolauttanut - mulle kun sattuu näitä kohelluksia siinä määrin etten edes itse pysy perillä :D (en muuten ole eläessäni ollut kännissä/pilvessä eli siitä ei ole kyse).
Tsemppiä kanssakoheltajille!
Vierailija kirjoitti:
Minä purin seinää yläkerrassa pari päivää sitten.. Melki 70 vuotta sitten naulatut laudat oli aika tiukassa. Rautakangella väänsi koko painoni avulla, irtos lauta kyllä, mutta se rautakanki pamahti aikas kovaa silmien väliin nenärustoon. Nyt on mukavan korkea nenä. Ja kipeä. Ei helpota yhtään että nuoruudessa oon murtanu nenän just samasta paikasta..
Voi kamala. Sulla on kohta nenä kun nyrkkeilijällä. Tuliko silmät mustaksi?
Mulla oli leipoessa lentänyt kananmunaa lattialle ja enkös sitten siihen liukastunut. Teinipoikakin oli ihmeissään: Vauuu, mä en tiennyt että sä pääset spagaatin. Juu, en tiennyt minäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kamala. Sulla on kohta nenä kun nyrkkeilijällä. Tuliko silmät mustaksi?
Kiitos kysymästä, ei tullut mutta ryppykuopat kyllä silmäkulmiin koska turvotusta on. Edelleen vihloo otsaa myöten eikä nenään voi koskea vaikka tosta 5 päivää. Alkaa olla ylväs suora nenä, seuraavasta iskusta tulee jo kyömy :)
Mä oon muutaman kerran täräyttääny suoraan kaukosäätimellä naamaan kun oon sen pöydältä kumartunut ottamaan. En tiedä miten siinä onnistuin. Ja kerran avasin keittiön ison painavan yläkaapin oven ja se irtos ja tuli suoraan päälle
Anteeks, rupes naurattamaan, kun kuvittelin tilanteen.
Mutta, ei kai sattunut pahasti?
Mulle käy useimmiten vain se, että kolautan varmaani johonkin omassa kodissani.