Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex-mieheni kuoli kuukausi sitten. Hänen hyvä ystävänsä kuoli pari päivää sen jälkeen. Äiti kuoli kaksi viikkoa sitten.

Vierailija
17.11.2016 |

Mulla on paha olla.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei... kyllä sinä selviät, aivan varmasti! Kaikkea hyvää sinulle.

Vierailija
2/8 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus asiat vaan menee noin, paljon kerralla...kun ne tapahtuvat asiat on hyviä, niiden paljoutta ei vaan huomaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia ja halaukset sulle. Yleensä kuolema viekin kolme kerralla. Ainakin meidän suvussa ja tuttava piirissä. Niin, ja hautajaisissa on joku raskaana. Toinen poistuu ja toinen syntyy.

Vierailija
4/8 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos.

Vierailija
5/8 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti sinulla ei ole kotona ketään, joka ei salli sinun surra. Minulla kuoli äiti ja ex-mieheni ja lasteni isä, niin nykyinen mieheni jurnuttaa, että kerään ympärilleni vain ikäviä asioita sairautta ja kuolemaa. Elämässä pitää kuulemma ajatella vain iloisia asioita, eikä kuolemasta saa puhua. Onko tämä enää tervettä?! Toivon sinulle jaksamista.

Vierailija
6/8 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti sinulla ei ole kotona ketään, joka ei salli sinun surra. Minulla kuoli äiti ja ex-mieheni ja lasteni isä, niin nykyinen mieheni jurnuttaa, että kerään ympärilleni vain ikäviä asioita sairautta ja kuolemaa. Elämässä pitää kuulemma ajatella vain iloisia asioita, eikä kuolemasta saa puhua. Onko tämä enää tervettä?! Toivon sinulle jaksamista.

Halaukset sullekin. Ei tosiaan ole tervettä, vaan sulla on ilkee mies.

Vierailija
7/8 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältäkin halaus sinulle!

Minulta meni lyhyessä ajassa aviomies, pikkusisko ja isä.

Raskaita tapahtumia, pidä itsestäsi huolta.

Voit myös käydä juttelemassa lääkärille, hän voi ohjata eteenpäin apua saamaan.

Vierailija
8/8 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on ollut jotenkin outo vuosi... Porukkaa on kuollut tai sairastunut vakavasti epätavallisen paljon. Näin ainakin minun suvussa ja tuttavapiirissä. Tiedä sitten, mistä johtuu. Onko jotain superpöpöjä liikkeellä?

Mutta Ap:lle osanotto! Tuo on raskasta. Paljon voimia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi