Millainen nainen antaa miehen maksaa treffeillä?
Miten kehtaat? Kahvilassa näkee päivittäin miehiä jotka kustantavat naiselle koko setin. Feminismi tarkoittaa vapauden lisäksi vastuuta tällaisissa asioissa. En ikinä kehtaisi laittaa toista ostelemaan minulle asioita vain koska hän on mies.
Eikö yhtään häiritse että miehet valittelevat avoimesti naisten maksullisuudesta ja siitä miten seksi lukuisine treffeineen maksaa kaikki päivälliset ja kahvit? Luuletteko oikeasti että miehet tarjoavat hyvää hyvyyttään?
On kohteliasta kieltäytyä kohtuuttomuuksista ja maksaa itse omat pöperöt. Ethän sinä naisenkaan seurassa odota huviesi kustannuksia.
Kommentit (80)
Minä olen antanut miehen maksaa treffeillä. Olen pienipalkkainen yksinhuoltaja, asun vantaalaisessa lähiössä vuokralla eikä mulla ole irtaimiston lisäksi mitään omaisuutta. Harrastan lenkkeilyä ym. ilmaista (vaikka niitähän ei av:n mukaan lasketa harrastuksiksi), tykkään hiljaisuudesta ja rauhasta. Mitä muuta haluat tietää?
Kun näit, että mies tarjosi mulle kahvin, sulta jäi näkemättä, että minä maksoin seuraavilla treffeillä molempien (minun ja miehen) ruuat ravintolassa.
No siinä sopivasti keskustellaan tulevasta palvelusta ja taksasta
Vierailija kirjoitti:
Mites on aloittaja? Kysyin tätä sinulta ennenkin kun teit saman aloituksen etkä suostunut silloin vastaamaan:
Kun katsot kaverisi kanssa peliä ja kaverisi tarjoaa sinulle kaljan, otatko häneltä suihin pelin aikana vai pelin jälkeen?
HUHUU? Aloittaja? Vastaatko vai oletko ansaitsemassa sitä kaljaasi?
Jännä juttu sanomien/mode tekemistä aloituksista poistuu vain kommentit muiden ketjut poistetaan kokonaan
Vaimo on työtön. Minä maksan kaiken. Meillä kyllä on käytännössä yhteiset rahat, koska hänella ei ole rahaa, ja minä hallitsen rahan käytön. Edellisen avokin kanssa hän vaati, että maksaa aina puolet vaikka hänen taloudellinen tilanne ei ollut hirveän hyvä, ja sillä mentiin. Tämä on sinällään parempi, että kun käyttää omia rahoja, niin ymmärtää paremmin mitä kaikki maksaa.
Treffeillä olen yleensä maksanut ruoat ja ruokajuomat. Jos mennään jatkoille, niin sitten akka maksaa pääasiassa omansa. Jos on tullut ilmi, että akka ei ole töissä, niin sitten saatan pyrkiä maksamaan myös hänelle. Seksin saamiseen tämän ei pitäisi vaikuttaa suuntaan tai toiseen, koska en tykkää maksullisista naisista. Amatöörihutkujen kanssa pitää viettää ilta maksaen kaiken, ja ammattihutkujen kanssa pääsee suoraan asiaan. Itse arvostan suuresti sitä, että nainen aktiivisesti tarjoutuu (ei vain puheella vaan aktiivisesti tekee maksusuorituksen mainostamatta sitä) välillä maksamaan jotain. Tämä osoittaa, että naisella on omanarvontuntoa ja kyky ajatella muitakin kuin itseään myös käytännössä - kiinnostun naisesta enemmän. Mitään tekemistä tällä ei ole minkään naurettavan feminismi-aatteen kanssa.
Miten muiden kuviot sulle kuuluu?
Itsekin pidin joskus jotenkin nolona sitä, että antaisin toisen tarjota ruoan, mutta sitten tulin järkiini. En "laita" ketään maksamaan, mutta jos toinen tarjoutuu niin suostun ja vaikka tarjoan seuraavalla kerralla aterian tai jotain muuta. Kautta aikojen siitä tarjoamisesta on tarjoajakin saanut jotain vastineeksi.
Kalamalapala kirjoitti:
Vaimo on työtön. Minä maksan kaiken. Meillä kyllä on käytännössä yhteiset rahat, koska hänella ei ole rahaa, ja minä hallitsen rahan käytön. Edellisen avokin kanssa hän vaati, että maksaa aina puolet vaikka hänen taloudellinen tilanne ei ollut hirveän hyvä, ja sillä mentiin. Tämä on sinällään parempi, että kun käyttää omia rahoja, niin ymmärtää paremmin mitä kaikki maksaa.
Treffeillä olen yleensä maksanut ruoat ja ruokajuomat. Jos mennään jatkoille, niin sitten akka maksaa pääasiassa omansa. Jos on tullut ilmi, että akka ei ole töissä, niin sitten saatan pyrkiä maksamaan myös hänelle. Seksin saamiseen tämän ei pitäisi vaikuttaa suuntaan tai toiseen, koska en tykkää maksullisista naisista. Amatöörihutkujen kanssa pitää viettää ilta maksaen kaiken, ja ammattihutkujen kanssa pääsee suoraan asiaan. Itse arvostan suuresti sitä, että nainen aktiivisesti tarjoutuu (ei vain puheella vaan aktiivisesti tekee maksusuorituksen mainostamatta sitä) välillä maksamaan jotain. Tämä osoittaa, että naisella on omanarvontuntoa ja kyky ajatella muitakin kuin itseään myös käytännössä - kiinnostun naisesta enemmän. Mitään tekemistä tällä ei ole minkään naurettavan feminismi-aatteen kanssa.
Kuvottava tapa ajatella ihmisistä. Huvittavaa että tuollainen puhuu jotakin omanarvontunnosta.
Sellainen nainen kehtaa (kuten minä), joka tietää aivan taatusti, että pystyy itsekin ostamaan itselleen sen ruoan, kahvin jne., vaikka olisi minkä hintainen.
Nimenomaanhan idea on siinä että on se vapaus valita ja itse päättää! Sillä hetkellähän olen juuri itse päättänyt, annanko miehen maksaa vai en vai maksanko itse. Jonain kertana maksan itse ja vaadin sitä. Joain kertana saatan päättä, että maksakoon nyt.
Kummankaan osapuolen maksaminen ei velvoita toista osapuolta mihinkään, kuin ehkä kohteliaisuusssyistä sanomaan kiitos.
Minulla on työtön miespuolinen ystävä jolle tarjoan välillä jos on varaa. Viihdyn ystäväni seurassa joten voin välillä maksaa jotain kohtuuhintaista ettei aina tarvitse vain kotona istua.
N31
Hei kaikki. AP tässä. Hassua että oletatte minun olevan mies, olen nainen.
Olette vähän naiiveja kun luulette että mies suoraan sanoisi että ärsyttää maksaa. Paljon tekosyitä. Olette mukavuudenhaluisia ja nöyryytätte itseänne pitämällä seuraanne maksullisena maassa jossa naiset tienaavat itse.
Feminismi toimii molempiin suuntiin. Ilmeisesti olen ainoa nainen joka on valmis luopumaan etuuksista oikeudenmukaisuuden vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Feminismi toimii molempiin suuntiin. Ilmeisesti olen ainoa nainen joka on valmis luopumaan etuuksista oikeudenmukaisuuden vuoksi.
Joo, olet selvästi kedon kukkasista se ainutlaatuisin. Minkähän ikäinen mahdat olla?
Vierailija kirjoitti:
Olette vähän naiiveja kun luulette että mies suoraan sanoisi että ärsyttää maksaa. Paljon tekosyitä. Olette mukavuudenhaluisia ja nöyryytätte itseänne pitämällä seuraanne maksullisena maassa jossa naiset tienaavat itse.
Minä kysyin, että mistä sinä erotat, onko pariskunta vasta treffailuvaiheessa vai ovatko he parisuhteessa. Kertoisitko? Minä en kyllä yhden silmäyksen perusteella pysty tuota päättelemään kuten en sitäkään, miten pitkään yhdessä ollut pari on sopinut raha-asioiden hoidosta.
Vierailija kirjoitti:
Hassua olisi että emme tajuaisi sinun ilman muuta olevan mies.
Et vastannut VIELÄKÄÄN. Eli kun katsotte kaverisi kanssa peliä karvaiset sääret sohvapöydällä ja kaverisi Pena tarjoaa sinulle kaljan, milloin maksat kaljasi suihinotolla? Yritätkö ajoittaa laukaukset pelissä ja kotikatsomossa samaan hetkeen?
Koska mieheni haluaa tehdä niin ja saa siitä iloa. Ihan samalla tavalla, jos stereotypialinjalla jatketaan, minä nautin ruuan laittamisesta ja teen kaikki meidän ruuat, eikä se kiusaa miestä myöskään yhtään.
Me maksetaan ravintolassa vuorotellen mieheni kanssa
Kyllä totta on että pullea lompakko miehellä saa mulla pikkarit kastumaan paremmin kuin prinssinnakkien pullotukset:)
Kuinka tyhmiä te naiset olettekaan? "mieheni saa iloa maksaessaan minulle" jep, aivan varmasti miehet saa iloa maksaessaan vaimolleen/puolisolleen, mutta että tuntemattomalle naikkoselle? Joo varmasti tuottaa oikein paljon iloa. Ja ne miehet tarjoutuvat maksamaan ei koska niin huvittaa vaan koska toisille treffeille ei pääse ellei naista osta tällä "vapaaehtoisella" tarjouksella.
T. N28
Jokunen viikko sitten tuli teemalta Mozartin ooppera "Don Giovanni". Siinä rappeutunut aatelinen metsästää yhä uusia naisia valloituksikseen ja Leporello niminen palvelija auttaa herraansa tämän hankkeissa. Don Giovanni pyytää Leporellollata moraalitonta tekoa jolloin tämä vastaa (luuleeko herrani minun olevan ostettavissa kullalla kuten nainen". Jo Mozartin aikana jo siis tiedettiinn että naiset ovat ennen kaikkea pulleiden lompakkojen perään ja niin se on nykyäänkin.
Vierailija kirjoitti:
Minä, minä, minä -nainen. Ja tällaisia naisia on Suomi pullollaan.
En nyt ymmärrä mitä naisia Suomi on pullollaan, itse asiassa suomalaiset naiset on ihan ainoita maailmassa, joiden voisi edes kuvitella treffeilläkin ehdottavan tai jopa vaativan laskun puolittamista.
Minulla on enemmän kokemusta ulkomaalaisista naisista ja ei oikeasti ole mahdollista mikään muu kuin, että mies maksaa.
Opiskeluaikoinani olin paljonkin ulkomailla ja aika köyhä, kun kävin naisen kanssa ulkona syömässä, niin että nainen antoi minulle etukäteen rahat joilla minä sitten maksoin laskun. Nainen saattoi antaa puolet tai jopa rahat koko laskuun.
Ehkäpä fiksummat Suomessakin toimivat näin, ainakin paremman luokan ravintolassa pitäisin nolona Suomessakin, jos nainen maksaa.
me, seukattu jo vuosia, naureskellaan julkisesti jos minä (nainen) joudunkin maksamaan ja mies vetää tarjoilijalle siitä vitsiä. Olen pienituloisempi ja on jotenkin kuulemma söpöä kun mies maksaa