Millainen nainen antaa miehen maksaa treffeillä?
Miten kehtaat? Kahvilassa näkee päivittäin miehiä jotka kustantavat naiselle koko setin. Feminismi tarkoittaa vapauden lisäksi vastuuta tällaisissa asioissa. En ikinä kehtaisi laittaa toista ostelemaan minulle asioita vain koska hän on mies.
Eikö yhtään häiritse että miehet valittelevat avoimesti naisten maksullisuudesta ja siitä miten seksi lukuisine treffeineen maksaa kaikki päivälliset ja kahvit? Luuletteko oikeasti että miehet tarjoavat hyvää hyvyyttään?
On kohteliasta kieltäytyä kohtuuttomuuksista ja maksaa itse omat pöperöt. Ethän sinä naisenkaan seurassa odota huviesi kustannuksia.
Kommentit (80)
Ylivoimaisesti suurin osa miehistä haluaa tarjota. Samoin kuin kanniskella naisten tavaroita, avata ovia jne jne.
Siis en ymmärrä miksi joka saatanan päivä joku aloittaa uuden nyyhkyketjun asiasta. Tapansa kullakin. Itse lähtökohtaisesti maksan omat ruokani mutta jos joku välttämättä mun safkat haluaa maksaa niin siinä sitten maksaa. Ei kukaan pyydä miehiä maksamaan, se on vaan erittäin vanha tapa joka juontaa juurensa siihen aikaan kun nainen oli kotona ja mies toi ruuan pöytään.
Vierailija kirjoitti:
Ylivoimaisesti suurin osa miehistä haluaa tarjota. Samoin kuin kanniskella naisten tavaroita, avata ovia jne jne.
Juuh. Ja rikkaat miehet saisivat varmaankin töissä käyvän naisen, mutta lähes kaikilla rikkailla on nainen, joka ei sen kummemmin käy ansiotyössä.
Jokin luontainen vietti miehiä vetää palvelemaan naisia.
Mites on aloittaja? Kysyin tätä sinulta ennenkin kun teit saman aloituksen etkä suostunut silloin vastaamaan:
Kun katsot kaverisi kanssa peliä ja kaverisi tarjoaa sinulle kaljan, otatko häneltä suihin pelin aikana vai pelin jälkeen?
Se maksaa jolla on tilillä rahaa...
T. Sellainen joka ollut saman miehen kanssa 15- veestä...
Ja nyt mies maksaa, kun minä käyn kaupassa. (Sinne menee 1200 kk)
Onpa vaikeaa teillä...
Olen tämän aiemminkin täällä kertonut, mutta mä varaudun aina maksamaan oman osuuteni, mutta en ala riitelemään jos mies ehdottomasti haluaa tarjota. Näin siis ekoilla treffeillä, sen jälkeen katsotaan tilanteen mukaan.
Kyllä mies odottaa pimperoa antoipa nainen maksaa tai ei. Minä annan miehen halutessaan tarjota kahvikupposen ekoilla treffeillä (ei ole pakko) mutta en sen kalliimpaa ellei mies vaatimalla vaadi, sellaisiakin miehiä on. Mun mielestä on jotenkin noloa alkaa tappelemaan ravintolassa laskusta "ei älä tarjoo" "kyllä mä nyt tarjoon" "ei kun mä haluun maksaa omani" yms vänkäämistä. En kuitenkaan mene sänkyyn kun vasta seurusteluvaiheessa eli mulle se miehen tarjoaminen ei tarkoita että olisin jotain velkaa. Nykyinen mieheni ei tarjonnut edes sitä kahvikuppia ekoilla treffeillä, ja kuten sanoin: sillä ei ole mitään väliä tarjoaako vai ei. Kunhan muuten natsaa. Tietty seurustelusuhteessa se maksaa yleensä enemmän jolla on enemmän rahaa, ainakin meillä on yhteiset rahat.
Vierailija kirjoitti:
Mites on aloittaja? Kysyin tätä sinulta ennenkin kun teit saman aloituksen etkä suostunut silloin vastaamaan:
Kun katsot kaverisi kanssa peliä ja kaverisi tarjoaa sinulle kaljan, otatko häneltä suihin pelin aikana vai pelin jälkeen?
Uhuhhuhuu!! Hyvä hyvä!!!!
Jos mies ei ehdota että hän tarjoaa treffreillä, oletan että hän on näitä nettihuorittelijoita enkä lähde toisille treffeille - koskaan. Siinä menee mukana monta sellaistakin miestä jotka eivät huorittele, mutta en ota turhia riskejä. Olen myös kertonut näistä nettihuorittelijoista kaikille sinkkukavereilleni joiden kanssa deittailu on tullut puheeksi. Toivottavasti nämä varoittavat kaikkia omia kavereitaan.
Koko pitkän elämäni aikana olen maksanut treffeillä vain kerran. Silloin oli kyse vedonlyönnistä, jonka hävisin. Yksikään mies ei ole koskaan valittanut rahan menoa. Mutta minä treffailenkin vain fiksuja miesten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten kehtaat? Kahvilassa näkee päivittäin miehiä jotka kustantavat naiselle koko setin. Feminismi tarkoittaa vapauden lisäksi vastuuta tällaisissa asioissa. En ikinä kehtaisi laittaa toista ostelemaan minulle asioita vain koska hän on mies.
Eikö yhtään häiritse että miehet valittelevat avoimesti naisten maksullisuudesta ja siitä miten seksi lukuisine treffeineen maksaa kaikki päivälliset ja kahvit? Luuletteko oikeasti että miehet tarjoavat hyvää hyvyyttään?
On kohteliasta kieltäytyä kohtuuttomuuksista ja maksaa itse omat pöperöt. Ethän sinä naisenkaan seurassa odota huviesi kustannuksia.
Mun mies tykkää maksaa kun ollaan ulkona syömässä. Mustakin se on mukavaa ja sivistynyttä. (Vain Suomessa mesotaan tällaisesta - ulkomailla lasku tuodaan AINA suoraan miehelle)
Mitä sinä et näe on, että minä voin mainiosti joskus maksaa hänen luottokorttilaskunsa.
Niin koska ulkomailla naisten asema on monin tavoin huonompi kuin Suomessa. Monissa maissa naisilla ei saa edes olla omaa rahaa. Tämäkö on sinusta mihin Suomessakin pitäisi pyrkiä tasa-arvoisuuden sijaan?
Edelleen puolisot joilla on yhteiset rahat eivät kuulu tähän keskusteluun.
Ei me olla mitkään puolisot joilla on yhteiset rahat.
Eikä se naisen asema esim Saksassa, Jenkeissä, Ranskassa nyt niin hiton huono ole. Muitakin ulkomaita on kuin vain Nigeria ja Afganistan.
Ap, mistä sinä erotat, onko pariskunta parisuhteessa keskenään vai onko kyseessä ensitreffit? Käytkö ihan kysymässä vai oletko ajatustenlukija? Toisten keskustelut tunnut jo kuuntelevan salaa.
Ei ole ikinä tullut vastaan miestä joka ei haluaisi maksaa naisen osuutta treffeistä. En tiedä missä todellisuudessa aloittaja elää.
Ei vaan, ei saa kiusata hullua. Tää ap taitaa olla niin fanaattinen ja skitso, että lähtee raiskaamaan jonkun naisen siitä edestä, kun ei saa hyväksyntää täällä.
Eli; totta. Huono nainen tekee näin.
Aloittaja on oiva esimerkki siitä, miten ajattelee mies joka ei tarjoa naiselle. Miksi kukaan nainen haluaisi olla tekemisissä tuollaisen kanssa?
Classy woman.