Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen nainen antaa miehen maksaa treffeillä?

Vierailija
17.11.2016 |

Miten kehtaat? Kahvilassa näkee päivittäin miehiä jotka kustantavat naiselle koko setin. Feminismi tarkoittaa vapauden lisäksi vastuuta tällaisissa asioissa. En ikinä kehtaisi laittaa toista ostelemaan minulle asioita vain koska hän on mies.

Eikö yhtään häiritse että miehet valittelevat avoimesti naisten maksullisuudesta ja siitä miten seksi lukuisine treffeineen maksaa kaikki päivälliset ja kahvit? Luuletteko oikeasti että miehet tarjoavat hyvää hyvyyttään?

On kohteliasta kieltäytyä kohtuuttomuuksista ja maksaa itse omat pöperöt. Ethän sinä naisenkaan seurassa odota huviesi kustannuksia.

Kommentit (80)

Vierailija
1/80 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka antaa muutoinkin!

Vierailija
2/80 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö, vaikka sellainen jolla on yhteiset rahat sen miehen kanssa. Tai sellanen jolla on syntymäpäivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/80 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitsi mua hävettäis tollanen mies joka vielä kyylää toisiin pöytiin et kuka siellä maksaa :D

Vierailija
4/80 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kehtaat? Kahvilassa näkee päivittäin miehiä jotka kustantavat naiselle koko setin. Feminismi tarkoittaa vapauden lisäksi vastuuta tällaisissa asioissa. En ikinä kehtaisi laittaa toista ostelemaan minulle asioita vain koska hän on mies.

Eikö yhtään häiritse että miehet valittelevat avoimesti naisten maksullisuudesta ja siitä miten seksi lukuisine treffeineen maksaa kaikki päivälliset ja kahvit? Luuletteko oikeasti että miehet tarjoavat hyvää hyvyyttään?

On kohteliasta kieltäytyä kohtuuttomuuksista ja maksaa itse omat pöperöt. Ethän sinä naisenkaan seurassa odota huviesi kustannuksia.

Se on ihan sama maksanko minä vai en. Odotan silti saavani.

T: eräs mies vaan

Vierailija
5/80 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, minä, minä -nainen. Ja tällaisia naisia on Suomi pullollaan.

6/80 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normisettiä, jos mies deiteillä maksaa.

Vierailija
7/80 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi nainen joka antaa miehen maksaa! Aika laaja kysymys tuo "millainen nainen on", joten saat kysyä mitä vain tarkentavia kysymyksiä :)

Vierailija
8/80 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtelias.

Vierailija
9/80 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä parisuhteessa, jos toisella on paljon paremmat tulot ja tarjoutuu itse kustantamaan kaiken. Tapailutreffeillä en koskaan anna miehen maksaa, koska en halua "myydä itseäni" ja "jäädä velkaa" esim. seksipalvelusten verran... Aina maksan oman osani.

Vierailija
10/80 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä tarjoan tuopin oletan fiksun miehen maksavan seuraavat. Sama peli illallisissa.

Vierailija
11/80 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko joku nainen nyt kertoa oikeutuksen sille ajatukselle että miehen tulee maksaa treffeillä? Itse maksan aina oman osani, en koe että seurani on lahja josta miehen tulisi maksaa sen enempää kuin minun hänen seurastaan.

Ja toki avioparit ym. Puolisot voivat vuorotellen maksaa toisensa ostokset, samoin voi myös hoitaa niin että toinen maksaa vaikka pullat kun toinen tarjosi edellisessä paikassa vaikka leffaliput. Kysymys onkin osoitettu niille naisille joiden mielestä vielä tuntemattoman miehen tulee maksaa treffeillä koska hänellä on penis ja naisella vagina?

Vierailija
12/80 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä parisuhteessa, jos toisella on paljon paremmat tulot ja tarjoutuu itse kustantamaan kaiken. Tapailutreffeillä en koskaan anna miehen maksaa, koska en halua "myydä itseäni" ja "jäädä velkaa" esim. seksipalvelusten verran... Aina maksan oman osani.

No huh huh! Lounas ja seksi samanarvoisia? Toisaalta kummassakin tungetaan tavaraa reikään.

Voihan olla että nainen maksaa seuraavalla treffikerralla.

Vierailija
13/80 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai annan miehen maksaa jos tarjoutuu! Ja varsinkin jos hän on mut treffeille kutsunut ja valinnut paikan mihin mennään.

Vierailija
14/80 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin annan jos haluaa ja tiedätkö mitä minäkin olen tarjonnut miehelle..millainen mies mahtanee olla..?

Vierailija
15/80 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies tykkää maksaa kun ollaan ulkona syömässä. Mustakin se on mukavaa ja sivistynyttä. (Vain Suomessa mesotaan tällaisesta - ulkomailla lasku tuodaan AINA suoraan miehelle)

Mitä sinä et näe on, että minä voin mainiosti joskus maksaa hänen luottokorttilaskunsa.

Vierailija
16/80 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies tykkää maksaa kun ollaan ulkona syömässä. Mustakin se on mukavaa ja sivistynyttä. (Vain Suomessa mesotaan tällaisesta - ulkomailla lasku tuodaan AINA suoraan miehelle)

Mitä sinä et näe on, että minä voin mainiosti joskus maksaa hänen luottokorttilaskunsa.

Niin koska ulkomailla naisten asema on monin tavoin huonompi kuin Suomessa. Monissa maissa naisilla ei saa edes olla omaa rahaa. Tämäkö on sinusta mihin Suomessakin pitäisi pyrkiä tasa-arvoisuuden sijaan?

Edelleen puolisot joilla on yhteiset rahat eivät kuulu tähän keskusteluun.

Vierailija
17/80 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on taas niin PROVO, kun vain voi olla, ja niin vaan tähän TAAS upotaan!

Vierailija
18/80 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka aiheesta tehtäisiin miljoona avausta niin oma mielipiteeni ei muuksi muutu: Jos mies ehdottaa ensitreffeillä kävelyn päätteeksi kahvilla käymistä ja tarjoutuu maksamaan sen kahden euron kahvikuppini niin ihan varmasti annan maksaa enkä tee asiasta numeroa. Syömään, teatteriin, elokuviin tms en ensitreffeillä lähde. Jos tapaamiset jatkuvat niin sitten maksellaan vuorotellen.

Vierailija
19/80 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviin käytöstapoihin kuuluu että treffeille pyytänyt maksaa. Kuinka monta kertaa tätä pitää hokea?

Vierailija
20/80 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti mies maksaa treffeillä! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän