Mariah Carey on myynyt yli 200 milj. levyä - kuka niitä oikein ostaa?
Mä en ole koskaan kuullut kenenkään sanovan, että "Jes, Mariah Careyltä on tullut uusi levy. Pakko saada se heti!"
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole koskaan kuullut kenenkään sanovan, että "Jes, Mariah Careyltä on tullut uusi levy. Pakko saada se heti!"
Ehkä niitä ostetaan lahjaksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä niitä ostetaan lahjaksi?
Kenellä on niin monta vihamiestä? vitsivitsi
Kai ne ihan hyviä popkappaleita on? Vai onko?
Wikipedian mukaan on julkaissut 13 albumia ennen vuotta 2005. Siihen aikaan vielä ostettiin levyjä. Eiköhän ne isoimmat myynnit ole noilta vuosilta.
Kaikkialla muualla ostetaan paitsi Suomessa. Eihän Suomessa tuollaista kovinkaan kuunnella.
mm. minun mieheni on ostanut Mariah Careyn levyjä... :-(
Vanhemmat kappaleet olivat ok mutta tämä uudempi tuotanto on täyttä roskaa.
Useimmat hänen levynsä on julkaistu ennen joulua, se varmaan selittää paljon.
Vierailija kirjoitti:
mm. minun mieheni on ostanut Mariah Careyn levyjä... :-(
Otan osaa.
Jorma Careyäinen ostanut ainakin puolet noista.
Ehkä toi on enemmän sellainen jenkkien poppiprinsessa, ei niinkään suomessa tuttu...
Voi tulla ap:lle yllätyksenä mutta Suomi ei ole koko maailma.
Mariah Carey oli hyvinkin tunnettu 90-luvulla kun mä olin teini.
Kuka muka ei tunne tätä biisiä?
Ressu teki sit suomenkielisen version.
Kaikki artistit/bändit eivät ole niin suosittuja täällä kuin jenkeissä. Esimerkiksi Journeyn musiikkia en ole varmaan ikinä kuullut radiosta ja kukaan ei tunnu erityisemmin fanittavan, mutta jenkithän menevät ihan sekaisin aina kun joku Don't Stop Believin' alkaa soida.
Vierailija kirjoitti:
Kuka muka ei tunne tätä biisiä?
Ressu teki sit suomenkielisen version.
Aika moni eittämättä. Jos eivät Careyn cover-versiota, niin alkuperäisen ainakin.
Aloita Vision of Love, jonka jälkeen tunne Emotions. Raastavaa rakkautta tunnusta kappaleen Without you kanssa, tai jos olet jenkki fiilistele Heroa. Tullessasi 2000-luvulle huomaat tyylin vaihtuneen urbaanimmaksi hitissä Heartbreaker. Vuonna 2005 julkaistun We belong together hitin videolla voi bongata Pako tv-sarjan päänäyttelijän. Mimin viimeinen #1 hitti on vuodelta 2008 Touch my body.
Siinä hittejä kerrakseen.
Bonuksena jokavuotinen jouluklassikko: All I want for Christmas is you.
Vieläkö väität ettet tunne Mariah Careyn tuotantoa?
Lammas kirjoitti:
Aloita Vision of Love, jonka jälkeen tunne Emotions. Raastavaa rakkautta tunnusta kappaleen Without you kanssa, tai jos olet jenkki fiilistele Heroa. Tullessasi 2000-luvulle huomaat tyylin vaihtuneen urbaanimmaksi hitissä Heartbreaker. Vuonna 2005 julkaistun We belong together hitin videolla voi bongata Pako tv-sarjan päänäyttelijän. Mimin viimeinen #1 hitti on vuodelta 2008 Touch my body.
Siinä hittejä kerrakseen.
Bonuksena jokavuotinen jouluklassikko: All I want for Christmas is you.
Vieläkö väität ettet tunne Mariah Careyn tuotantoa?
Kuka noin on edes väittänyt? Ap ihmetteli kuka niitä levyjä ostaa, ja joku toinen sanoi, ettei muista yhtään kappaletta MC:ltä.
Harmi että Mariah on menettänyt äänensä. Lauloi aikoinaan liian kovaa ja korkealta. Nykyään turvautuu taustanauhoihin. MC ei ole koskaan osannut myöskään tanssia. No laulu pääosassa.
En minäkään, en muista yhtään hänen kappalettaan, enkä oikein edes tiedä genreään. Jotain isoäänistä loilotusta?