Olen todella hämmästynyt: nuorten naisten himo vanhempaa miestä kohtaan ei ole myytti
Erosin viime vuonna yli 10 vuotta kestäneestä avioliitosta ja nyt olen tapaillut vuoden ajan melkein 20-vuotta nuorempia naisia. On niitä ollut varmaan viisitoista. Kaunottaria joilla olisi omanikäistäkin tarjolla. Elämäni paras vuosi. En muistanut mitä voi olla se seksuaalinen himo mikä nuoresta naisesta kumpuaa. M42
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Väiti kirjoitti:
Joo, voisi keskustella itsekseen ihan niissä aikaisemmissa ketjuissa. Näkee jo kirjoitusasusta, että keksii itse juttuja itselleen. Aivan saatanan sairas kaveri.
Oikeesti, nelikymppiset äijät on jo todella rupsahtaneita, on eturauhasvaivaa ja potenssiongelmia. Haisette vanhalle. Täytyy olla tosissaan ryteikköhirviö- ruma tai jotenkin mielisairas, että haluaa nimenomaan seksiä jonkun vanhan kuvatuksen kanssa..
.. Ne pyrkyrit jotka menee rahan perässä, tekee sen ihan tarkoituksella. Siunaus heille.Heh, Väiti heräänyt tähän päivään taas. Otappas lääkeannoksesi ja täytä työttömyyskorvaus-hakemuksesi, ennen kuin jatkat miesvihasi ylläpitoa.
Sä olet oikeasti niin oksettava noiden juttujes kanssa että kilahtaa. Kun katselee noita tyttöjä jotka on eksyny tuollaisten pulsujen mukaan koska saavat niiltä viinaa, niin tiedän millainen olet. Hyi häpeä itseäsi. Kustannat itse työttömyyskorvauksellasi kapakassa jollekin teinille drinkkejä, ja saat sen kännikalan jallitettua mukaasi. Parhaissa tapauksissa vedät vielä turpaan. Olen niin paljon tuollaisia kuin sinä nähnyt työssäni, että tiedän mistä puhun..
Yök oikeasti.
Aloitus on tekaistu.Ei välttämättä miehen tekemä.
Vierailija kirjoitti:
Aloitus on tekaistu.Ei välttämättä miehen tekemä.
Nii, voi olla myös "N21" tekemä.. Yksi mielikuvitus hahmoista, joka rakastaa vanhempia miehiä.. Eli siis fantasioi, että on vällyissä isänsä kanssa..yök yök yök!!!
Kerro haluun tietää kuka