Mitä tarkoittaa jos mies pussaa otsalle?
Olen nähnyt tätä miestä nyt 4 kertaa ja viime kerroilla hän on pussanut mua otsalle halatessa tai jos ollaan esim nukuttu vierekkäin. Mitä mahtaa tarkoittaa vai tarkoittaako mitään? :D
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No on kyllä outoa jos sillä jotain isällisiä tunteita mua kohtaan olisi kun pussaillaan kyllä muutenkin😂
Isät voivat käyttää myös lapsiaan hyväksi ja tyydyttämään omia läheisyyden kaipuitaan.
Ja tämä analyysi siitä että mies pussaa otsalle? Selvä.
Ei, kun kommetti lainaukseen kuinka miehellä voi olla tuollaisia perversiota.
Ihme, ettei kukaan ole vielä sanonut, mutta siis yleisimmin se tarkoittaa "rakastan sinua" :)
Vierailija kirjoitti:
Okei eipä tänne kannata laittaa mitään kun heti leimataan teiniksi ja v*ttuillaan :D
Sydämiäkö olisi pitänyt jakaa?
Vierailija kirjoitti:
Ihme, ettei kukaan ole vielä sanonut, mutta siis yleisimmin se tarkoittaa "rakastan sinua" :)
Rakkauden tunnustuksia muutaman pusun jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Enemmän tuo kuulostaa ystävyydeltä.
En yhtään ihmettele naisten orgasmivaikeuksia, jos jokainen pusukin pitää pohtia noin tarkkaan.
Itse kun pussaan miestäni otsalle, ajattelen sen olevan hellyyden ja lojaaliuden osoitus.
Jos muutenkin pussailee niin no worries. Pelkästään otsalle pussaillaan niitä joita ei halua/saa pussailla suulle (lapset, toiset naiset ym.)
Vähän aikaa sitten jossain naistenlehdessä sanottiin, että pitää olla läheisyyttä ilman suoraa seksuaalista motiivia ja suositeltiin esim. päälaelle pussaamista. Onhan se vähän omituista, jos jokaista kontaktia pitäisi alkaa analysoimaan.
Jos käyttäytyy kuin teini, miksi siitä ei saisi huomauttaa?