Nainen onko mahdoton ajatus, että rakastuisit tällaiseen mieheen?
Kilttimieheen. Herkkään, hellään ja kilttiin mieheen? Suutelisimme ja pitelisimme toisiamme, radioista soisi Careless Whisper
Kiehnäisimme lakanoissa ja söisimme toistemme vatsan päältä juustonaksuja.
Pitäisin sinua kädestä kiinni ja menemme kävelylle ruokkimaan pikkulintuja.
En koskaan särkisi sydäntäsi niinkuin jännämies tekee.
Kommentit (13)
KM kirjoitti:
Kilttimieheen. Herkkään, hellään ja kilttiin mieheen? Suutelisimme ja pitelisimme toisiamme, radioista soisi Careless Whisper
Kiehnäisimme lakanoissa ja söisimme toistemme vatsan päältä juustonaksuja.
Pitäisin sinua kädestä kiinni ja menemme kävelylle ruokkimaan pikkulintuja.
En koskaan särkisi sydäntäsi niinkuin jännämies tekee.
Haluatko hamuta huulillasi juustonaksuja varpaideni välistä ja esinahkani alta? Tule, karhun sylissä on lämmin...
Anastasia kirjoitti:
Viestistäsi huokuu epätoivo ja juustonaksukohta toi puistatuksen tunteita - ei jatkoon.
Urhoollinen leijonasydän meni pois tolaltaan juustonaksujutun takia?
En.En voisi rakastua mieheen, joka esittelyssään tuo ilmi seksuaalisia fantasioitaan.
Oikeasti kyse on pikkukikkelimiehestä
En pidä mistään romanttisesta lässytyksestä saati sitten jostain mahan päältä syömisestä, joten en voisi kuvitella.
Tosin kilttimies mulla jo on. Hän kaipaa usein tuollaista romanttista höpinää, välillä tuntuu niin väärälle kun en itse siihen pysty, esim nukkumaan kiinni toisessa, sohvalla halimaan ja hempeilemään, kaipaan omaa tilaa enkä kyhnötystä, se ahdistaa.
Voisin kai, tosin ilman tuota juustonaksukohtaa. Onneksi mulla on jo mies, treffailu ei niin kivaa kun ei voi koskaan tietää mitä tulee vastaan: aloituksen esimerkki kun ei ole edes pahimmasta päästä...
Mä en voisi rakastua mieheen joka trollaa vauvapalstalla katkeraa pariutumisteoriaa aamusta iltaan.
Ei. Rakastuin mieheen joka ottaa ja rakastelee, ja menee sen jälkeen hakkaamaan halkoja, että meillä on illalla lämmin ja mukava lukea kirjaa yhdessä sängyssä. Panee ehkä saunankin päälle ja huoltaa autot. Puhuu ja pussaa, muttei lässytä. Tuollaiselle teen mielelläni herkullisia leivoksia, ruokia ja piirakoita, ja ostan toisinaan korillisen olutta. Minulla on turvallinen olo hänen kanssaan. Aloittaja kuulostaa pettävältä miestyypiltä.
Ja niistä tulee kauhea sotku kun sitä oranssia jauhetta tarttuu joka paikkaan. Siinä sitä sitten ollaan kuin kaksi trumpia. Ja kuka siivoaa?
Viestistäsi huokuu epätoivo ja juustonaksukohta toi puistatuksen tunteita - ei jatkoon.