Miksi kukaan käyttäisi kännykällä nettiä ollessaan kotona?
Kotona on pöytäkoneet ja läppäriäkin voi käyttää, jos pöytäkoneessa sattuu olemaan sillä hetkellä häikkää. Ovatko jotkut vain niin köyhiä, että ei ole varaa kuin kännykkään? Ovatko nämä samat ihmiset niitä, jotka katsovat tv:täkin?
Kommentit (25)
Musta kännykällä on niin ärsyttävää kirjottaa että ihan jo senkin takia käytän mieluummin tablettia ja läppäriä. Puhumattakaan esim näytön koosta tai miten paljon helpompaa läppärillä on tehdä monta asiaa samaan aikaan. Mutta tää nyt onvaan mun tapa :)
En mäkään tajua. Tässä sohvalla läppärin kans on niin helppo ja hyvä surffailla. Nopeampi kirjoittaa ja voi olla monta välilehteä auki ja helppo hyppiä niillä välilehdillä.
100 Mbs 4G verkko 15€/kk. Miksi käyttää mitään kalliimpaa?
Mulla on selkä hajalla, joten yritän välttää turhaa istumista (pahentaa kipuja). Kännykkä on ehdottomasti helpoin väline netissä roikkumiseen, kun ei halua/voi istua - sitä vain plaraa nettiä kännykällä ja vaeltelee hajamielisesti ympäri kämppää! Ja tarpeeksi kauan kun haahuilee, ei enää törmäile huonekaluihinkaan (kovin usein). :)
Pöytäkone on vaikea raahata keittiöön. Katson usein ruokareseptiä puhelimesta tai tabletilta kun kokkaan. Pöytäkoneen ääressä on myös epäergonomista neuloa pitkiä aikoja. Neuloessa tarvitsen välillä ohjetta ja senkin näkee puhelimelta tai tabletilta näppärämmin. Pöytäkoneelle on meidän taloudessa viiden ihmisen jono, puhelimesta tarkistaa nopeasti asioita silloin kun joku muu on koneella. Nyt naputtelen koneella, koska olen yksin kotona.