Miksi kukaan käyttäisi kännykällä nettiä ollessaan kotona?
Kotona on pöytäkoneet ja läppäriäkin voi käyttää, jos pöytäkoneessa sattuu olemaan sillä hetkellä häikkää. Ovatko jotkut vain niin köyhiä, että ei ole varaa kuin kännykkään? Ovatko nämä samat ihmiset niitä, jotka katsovat tv:täkin?
Kommentit (25)
Ei mun kylppärissä ole pöytäkonetta...
Mitä käytän puhelinta koska kukaan ei tule kyttäämää mitä kirjoittelen puhelimella ja on mukavampi istua soffalla kun tietokoneen ääressä.
Sohvalla mukava löhötä kännykkä kädessä ja selata mammapalstaa.
Mulla erilaisia applen koneita jotka maksaa 2000e kpl mut silti käytän lähes aina vaan tätä halpaa kännykkää nettikäytössä. Macit yms. jää lähinnä työkäyttöön.
Kännykkä mahtuu käsiin sängyssä lojuessa paremmin kuin pöytäkone tai tabletti.
Mä en käyttiä kännykällä missään, se vaan on niin tyhmää ja noloantuijotella minikokoista ruutua kun taulu-tv:t on keksitty!
Mä käytän puhelimen nettiä vain nopeeseen googletteluun ja facebookkaamiseen. Muuten valitsen aina läppärin kotona ollessani. Helppoa, nopeeta, selkeetä, ei ennakoivaa tekstinsyöttöä ym. Pystyn katselemaan vaikkapa telkkaria ilman, että olen koko ajan netissä samaan aikaan.
En ikinä jaksais istua pöytäkoneella kotona, en edes läppärin ääressä. Tykkään maata sohvalla ja kattoa samalla telkkaria toisella silmällä. Ennen olin netissä kännykällä, mutta sitten hommasin Ipad minin ja tää on kyllä täydellinen, en enää luopuisi mistään hinnasta.❤️
Mä teen ensin täyden päivän töitä tietokoneella joten ei nappaa enää töiden jälkeen olla pöytäkoneella. Sohvan nurkassa on mukavaa räplätä kännykkää.
Mulla on pöytäkone, läppäri, ipad ja 2 puhelinta ja kappas vaan -se on aina puhelin jolla olen netissä kotona ollessani. Uutiset ja keskustelupalstat hoitaa ihan hyvin puhelimella. Tutoriaalit ja opiskelumateriaalit ja shoppailut teen mielelläni taas läppiksellä.
En ole koskaan edes kokeillut käyttää nettiä kännykällä, joten en ota siihen kantaa. Olen niin tottunut tähän pöytäkoneeseeni ja kymmensormijärjestelmään, että tämä saa toistaiseksi kelvata.
Joo, olen niin köyhä. Tosin on minulla tabletti, mutta kännykkää on mukavampi pidellä kädessä.
Käytän kännykällä nettiä vain jos parempaa ei ole käytettävissä. Tätä palstaa käytän kotona aina tabletilla. Muuhun surffailuun käytän läppäriä, tosin pöydän ääressä, en pidä sylissä.
Onko jollain vielä ihan pöytäkonekin? o_O Siis poislukien graafikot sun muut jotka tarvitsevat kunnon konetta työhönsä.
Pääosin selaan ja surffaan kännykällä somen ja av:n. Vanhahko läppäri on, mutta harvemmin käytän, kun puhelin on nopeampi.
Tietokoneeni on tuntemattomasta syystä jumalattoman hidas (ei ole kauhean vanha, on yritetty tyhjentää ja puhdistaa ja ties mitä) joten teen pääsääntöisesti kaiken puhelimen voimin. Kun maksan puhelinliittymästä jo sen ~25e niin tuntuisi turhalta maksaa netistä vielä parikymppiä lisää huvin vuoksi
Mun kännykkä on kalliimpi kuin tietokone. Tykkään kännykästä. En käytä kotona enää ollenkaan tietokonetta.
Kun muutimme, olin pelkästään kännykän varassa, ennen kuin nettiliittymä saatiin toimimaan. Muuten käytän puhelimen nettiä kotona silloin, kun olen vielä sängyssä, enkä jaksa nousta tai jos lapset ovat läppärillä. Ja tietysti vessassahan puhelin on ihan verraton.
Meillä ei ole kotona langatonta verkkoa, siksi kännykkä.