Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi kukaan käyttäisi kännykällä nettiä ollessaan kotona?

Vierailija
16.11.2016 |

Kotona on pöytäkoneet ja läppäriäkin voi käyttää, jos pöytäkoneessa sattuu olemaan sillä hetkellä häikkää. Ovatko jotkut vain niin köyhiä, että ei ole varaa kuin kännykkään? Ovatko nämä samat ihmiset niitä, jotka katsovat tv:täkin?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole kotona langatonta verkkoa, siksi kännykkä.

Vierailija
2/25 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun kylppärissä ole pöytäkonetta...

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000000195957.html

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä käytän puhelinta koska kukaan ei tule kyttäämää mitä kirjoittelen puhelimella ja on mukavampi istua soffalla kun tietokoneen ääressä.

Vierailija
4/25 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohvalla mukava löhötä kännykkä kädessä ja selata mammapalstaa.

Vierailija
5/25 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla erilaisia applen koneita jotka maksaa 2000e kpl mut silti käytän lähes aina vaan tätä halpaa kännykkää nettikäytössä. Macit yms. jää lähinnä työkäyttöön.

Vierailija
6/25 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mä voin

Vierailija
7/25 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännykkä mahtuu käsiin sängyssä lojuessa paremmin kuin pöytäkone tai tabletti.

Vierailija
8/25 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en käyttiä kännykällä missään, se vaan on niin tyhmää  ja noloantuijotella minikokoista ruutua kun taulu-tv:t on keksitty!

Vierailija
9/25 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän puhelimen nettiä vain nopeeseen googletteluun ja facebookkaamiseen. Muuten valitsen aina läppärin kotona ollessani. Helppoa, nopeeta, selkeetä, ei ennakoivaa tekstinsyöttöä ym. Pystyn katselemaan vaikkapa telkkaria ilman, että olen koko ajan netissä samaan aikaan.

Vierailija
10/25 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä jaksais istua pöytäkoneella kotona, en edes läppärin ääressä. Tykkään maata sohvalla ja kattoa samalla telkkaria toisella silmällä. Ennen olin netissä kännykällä, mutta sitten hommasin Ipad minin ja tää on kyllä täydellinen, en enää luopuisi mistään hinnasta.❤️

Vierailija
11/25 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen ensin täyden päivän töitä tietokoneella joten ei nappaa enää töiden jälkeen olla pöytäkoneella. Sohvan nurkassa on mukavaa räplätä kännykkää.

Vierailija
12/25 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pöytäkone, läppäri, ipad ja 2 puhelinta ja kappas vaan -se on aina puhelin jolla olen netissä kotona ollessani. Uutiset ja keskustelupalstat hoitaa ihan hyvin puhelimella. Tutoriaalit ja opiskelumateriaalit ja shoppailut teen mielelläni taas läppiksellä.

Vierailija
13/25 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ruokkiko provoa.

Vierailija
14/25 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan edes kokeillut käyttää nettiä kännykällä, joten en ota siihen kantaa. Olen niin tottunut tähän pöytäkoneeseeni ja kymmensormijärjestelmään, että tämä saa toistaiseksi kelvata.

Vierailija
15/25 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olen niin köyhä. Tosin on minulla tabletti, mutta kännykkää on mukavampi pidellä kädessä.

Vierailija
16/25 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän kännykällä nettiä vain jos parempaa ei ole käytettävissä. Tätä palstaa käytän kotona aina tabletilla. Muuhun surffailuun käytän läppäriä, tosin pöydän ääressä, en pidä sylissä.

Vierailija
17/25 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jollain vielä ihan pöytäkonekin? o_O Siis poislukien graafikot sun muut jotka tarvitsevat kunnon konetta työhönsä.

Pääosin selaan ja surffaan kännykällä somen ja av:n. Vanhahko läppäri on, mutta harvemmin käytän, kun puhelin on nopeampi.

18/25 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietokoneeni on tuntemattomasta syystä jumalattoman hidas (ei ole kauhean vanha, on yritetty tyhjentää ja puhdistaa ja ties mitä) joten teen pääsääntöisesti kaiken puhelimen voimin. Kun maksan puhelinliittymästä jo sen ~25e niin tuntuisi turhalta maksaa netistä vielä parikymppiä lisää huvin vuoksi

Vierailija
19/25 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kännykkä on kalliimpi kuin tietokone. Tykkään kännykästä. En käytä kotona enää ollenkaan tietokonetta.

Vierailija
20/25 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun muutimme, olin pelkästään kännykän varassa, ennen kuin nettiliittymä saatiin toimimaan. Muuten käytän puhelimen nettiä kotona silloin, kun olen vielä sängyssä, enkä jaksa nousta tai jos lapset ovat läppärillä. Ja tietysti vessassahan puhelin on ihan verraton.