Meneekö täällä kukaan muu nukkumaan tosi aikaisin, tyyliin kasilta
vaikka työaika on normaali päivätyö? Tuntuu että tarvitsen tosi paljon unta varsinkin nyt pimeään aikaan. Muutenkin minulla on jo neljän aikaan sellainen tunne kuin kello olisi jo seitsemän, koska hämärä tulee niin aikaisin.
Kommentit (22)
Joo, menisin varmaan kasilta, mutta yritän sinnitellä puoli ysiin. Heräänkin kyllä aikaisin, viiden maissa. Voisin käydä talviunille.
Menen yleensä todella aikaisin nukkumaan. Todella aikaisin aamulla.
Kuka saa unen päästä kiinni tyyliin kasilta? Vaikka menisin kasilta sänkyyn, nukahtaisin aikaisintaan kello 23.
Minulla luomi lurpsahtaa jo seiskalta. Sinnittelen yleensä ysiin ja kymmeneltä viimeistään olen unten mailla. Heräilen sitten viiden aikoihin.
Varmaan pitäisi, mutta tuskinpa. Vasta kymmenen aikaan kotonakin, työadrenaliinit hyrrää. Mutta univelkaa alkaa olemaan jo siihen malliin, että toivottavasti vain kaatuisi sänkyyn.
Nukkumaan arkena 23.00-23.30 herätys 05.50.
Joo väsyttää jo kasilta mutta sinnittelen myöskin 21-22.een.Pimeys aiheuttaa tunteen, että on ihan horroksessa.
Yhdeksältä yleensä. Kolmena aamuna viikossa nousen varhain (viideltä) ylös ja lähden liikuntaharrastukseen. Peseydyn, syön ja lähden sitten töihin. Hyvin nukuttaa niinä välipäivinäkin iltaisin niin ettei tarvitse odotella unta. Viikonloppuna saattaa venähtää yhteentoista illalla, mutta silti nousen jo seitsemältä kun ei nukuta enempää. Rauhalliset viikonloppuaamut kun herää varhain ja saa touhuta rauhassa omiaan on hienoa aikaa :)
Ap herää yleensä viiden kuuden maissa. Nukahdan ilman vaikeuksia ysin maissa, luen siis sängyssä tai selaan nettiä siihen asti.
Menen nukkumaan 19-21 välillä. Olen aina väsynyt. Herätys on 5.30.
Kunpa saisikin unta aikaisin. En pysty nukahtamaan ennen 23. Aamulla herätys klo 05.00. Jatkuva univelka päällä, olo on koko ajan "pöpperöinen". Iltavuorosta aamuvuoroon on yhtä helvettiä, kotona klo 22.30 , siinä menee pari tuntia rauhoittumiseen ja kello herättää 05.00. Ei ole ihme,että hoitoalalla on niin paljon stressaantuneita työtekijöitä. Vihaan työtäni.
Joo, menen ysiltä. Herätys puoli seitsemältä. Olen aina tarvinnut runsaasti unta,
Jos olen aamulla menossa salille ennen töitä, niin silloin olen klo 20 aikaan nukkumassa. Tällaisina aamuina on herätys ennen 4. Muutenkin tulee mentyä nukkumaan jo klo 21 aikoihin.
Meen yleensä puoli ysiltä, herätys puoli viideltä. Ihan hyvä rytmi mulle.
Vierailija kirjoitti:
Kuka saa unen päästä kiinni tyyliin kasilta? Vaikka menisin kasilta sänkyyn, nukahtaisin aikaisintaan kello 23.
Sellainen, joka herää aamulla aikaisin, vaikkapa kello 04:00. Minulla on herätys aamuvuoroon kello 04:20 ja menen nukkumaan yleensä siinä yhdeksän aikaan illalla. Joskus aiemmin.
Yleensä olen todella väsynyt klo 17-19, voisin nukahtaa pystyyn... Herätys on kuitenkin vasta kuudelta aamulla joten en mene tuolloin vielä nukkumaan.
Ja sitten väsymys haihtuu ja oikean nukkumaanmenoajan (21.30-22) tultua makaankin sängyssä hereillä vielä 23-24 jälkeen... todella ärsyttävää.
Tänään ajattelin mennä ja herätä neljältä. Töitä mulla on kaikkina vuorokaudenaikoina miten sattuu.
Joo, menisin varmaan kasilta, mutta yritän sinnitellä puoli ysiin. Heräänkin kyllä aikaisin, viiden maissa. Voisin käydä talviunille.