Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin poikaystäväni katsovan kuvaa naisesta- masennuin

Vierailija
16.11.2016 |

Noin 8 kuukautta sitten kävelin poikaystäväni takaa ohi (muutaman metrin päästä) ja kun sattumalta vilkaisin mitä hän tekee, näin hänen kännykässään jonkun hymyilevän naisen selfien. Pian hän olikin jo selannut vähän alaspäin. Järki minussa sanoi, että hän luki facebookia ja jonkun kaverin tyttöystävän kuva oli aikajanalla. Mutta luotin mieluummin epätodelliseen vaihtoehtoon, mies katsoi kuvaa ja haaveili tästä naisesta. Masennuin täysin. Vähäinenkin itsetuntoni hävisi. En itsetyydyttänyt pariin kuukauteen. Seksissä olin asenteella "tyydytän miehen mutta kiellän häntä koskemasta minua". Aina välillä mielikuva näkemästäni palaa mieleen ja tulen surulliseksi.

Nyt minua ihmetyttää, miten voin olla noin tyhmän mustasukkainen? Mikä on vikana kun tulen surumieliseksi noin pienestä syystä? Itsekin näen päivitttäin kuvia miehistä ja kadullakin näen, mutta en haaveile heistä. Samalla logiikalla poikaystävänikään ei haaveile muista. Silti se että todistan omin silmin kun hän "ihailee" vierasta naista saa minut voimaan pahoin. Ajatukset siitä että hän kyllä näkee muitakin eivät hetkauta yhtään. Mistään fyysisestä pettämisestä en poikaystävääni ole koskaan epäillyt enkä ole stalkannut häntä.
Tämä on meidän molempien ensimmäinen parisuhde.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normi mielenvikainen lortto siinä. Älä ainakaan lisäänny.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme