Isä ei pidä kiinni tapaamissopimuksesta
Isä myöhästyy joka kerta vähintään 15min ja mulla alkaa jo körsivällisyys loppua, kun joka helvetin kerta tullaan myöhässä. Mitä mun pitäis tehdä, että tää homma toimisi?
Kommentit (16)
Ei tuolle mitään voi. Vaikka tapaamisista olisi mustaa valkoisella, ei isän tarvitse edes ilmaantua paikalle.
Kiristäminen, lahjonta, uhkailu. Onko sulla jotain millä voit häntä kiristää, lahjoa tai uhata? Jos ei, joudut vaan sopeutumaan.
Vierailija kirjoitti:
Kiristäminen, lahjonta, uhkailu. Onko sulla jotain millä voit häntä kiristää, lahjoa tai uhata? Jos ei, joudut vaan sopeutumaan.
Tässä esimerkki siitä, miksi mammat vain eivät ole hyviä äitejä.
Jos sitä jännittää. Kerää rohkeutta nurkan takana.
15min? Ei ole todellinen ongelma. Jotkut eivät osaa olla ajoissa. Eivätkä opi. Vaikka haluisivat. Ehkä voisit antaa hänelle anteeksi tuon 15min. Jos on lapselleen olemassa ja pitää huolta, ei tuo ole ongelma. Pientä suhteellisuudentajua kannattaa harrastaa.. Eikai sunkaan elämässä mikään voi muutamasta minuutista olla kiinni?? ja joo. Hyviä neuvoja. Jokainen itseään kunnioittava ihminen kieltäytyy olemasta kokonaan tekemissä uhkailevan lahjovan kiristävän ja muulla tavoin manipuloivan henkilön kanssa. Tuollaisin keinoin lapsella ei kohta ole toista vanhempaa ollenkaan. Jokainen päättää itse elämästään ja vanhemmuudestaan. Ei ole toisten vallassa. Jos ei halua pitää huolta lapsistaan ni sitten ei pidä. Kamalaa tietysti lapselle. Jos ei halua olla tekemisissä uhkailevan eksän kanssa, ei ole.
Ap on niin pelottava pirttihirmumamma, että isä pelkää lähestyä.
Vierailija kirjoitti:
Noin minunkin lasten isä teki ja lopulta lopetti lastensa tapaamisen kokonaan. Ei auttanut lastenvalvojan yhteydenotot, anopin, äitini eikä lasten itsensäkään. Nyt lapset ovat aikuisia eikä isästä ole kuulunut vuosiin mitään vaikka samassa kaupungissa asuvat edelleen.
Tuo voi olla totta mutta varmasti jotain mikä tähän johti ei ole kerrottu eli puuttuu se ihan kokototuus .
Lasten kannalta tosi ikävää , mutta pitäisi myös kuulla toisen puolen versio asiasta eli sen lasten isän , ennenkuin voi ruveta tekemään mitään johtopäätöksiä asiasta.
Miten se sinuun vaikuttaa, jos joku on vartin myöhässä? Älä viitsi olla niin pikkumainen! Oma isäni ei ilmestynyt välillä hakemaan ollenkaan ja siitä huolimatta olen antanut anteeksi ja rakastanut häntä. Isäni ei enää elä, ja siksikin olen onnellinen niistä mukavista päivistä, jotka saatiin viettää yhdessä. Hän opetti minulle jotain, mitä tiukka ja aina tilanteen tasalla oleva äitini ei osannut opettaa, nimittäin pysähtymistä (sekä laittamaan madon koukkuun ja nauttimaan auringonlaskusta järven rannalla kalastaessa). Anna isän olla isä omalla tyylillään, vaikka sitten 15 min. myöhästyisikin.
Sekuntipeliä elämä on , eikä yhtään jousteta
Vierailija kirjoitti:
Sekuntipeliä elämä on , eikä yhtään jousteta
Ap on "Justiina sekuntikellon ja kaulimen kanssa ovella vastassa. Siksi isä myöhästyy.
Ap kyttää saadakseen aiheen pahoittaa mielensä. Jotkuthan pitävät sellaisesta. Marttyyriosasta ja toisten virheiden etsimisestä. Oikeastihan on hyvä, jos äiti on tuollainen neurootikko, että isä ei ole.
Ap on tyranni, jonka kanssa on mahdotonta keskustella. Isä rukka ei osaa olla mitenkään päin.
Eikö lie vapaaehtoista ja kysehän on lapsen oikeudesta ei isän, joten eihän tuossa ole mitään sopimusta josta pitää kiinni.
En yhtään ihmettele miksi mies eronnut.
Isällä ei ole velvollisuutta tavata lapsiaan, vain huolehtia elatuksesta omalta osaltaan.
Noin minunkin lasten isä teki ja lopulta lopetti lastensa tapaamisen kokonaan. Ei auttanut lastenvalvojan yhteydenotot, anopin, äitini eikä lasten itsensäkään. Nyt lapset ovat aikuisia eikä isästä ole kuulunut vuosiin mitään vaikka samassa kaupungissa asuvat edelleen.