Lue keskustelun säännöt.
Sinä, jonka elämä ei mennyt ollenkaan niin kuin piti
16.11.2016 |
Miten jaksat elää? Kaikki omat suunnitelmani ovat epäonnistuneet tai muuttuneet mahdottomiksi syystä tai toisesta, enkä jaksaisi millään enää hengailla täällä pallolla. Olen niin epäonninen että jos päättäisin nyt että alan vaikka soittamaan jotain soitinta, kaatuisin varmaan huomenna rappusissa ja murtaisin ranteeni käyttökelvottomiksi.
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minulla oli ulkopuolisen silmissä täydellinen elämä vähän päälle 40-vuotiaaksi (työt, lapset, talot, autot, matkustelut jne). Kun lopulta tajusin millaisen narsistisen hirviön kanssa olin elänyt pienen ikäni, erosin ja siitä alkoi sellainen syöksy että alta pois. Ero oli eksän luonteen mukaisesti katastrofaalinen, menetin kaiken ja jouduin lopulta ulosottoon. Sitten kuoli toinen vanhempi, menetin työpaikkani ja sairastuin. Kaikki mitä yritin tilanteeni parantamiseksi epäonnistui. Viimeiset vuodet ovat olleet niin erilaisia kuin olin ikinä kuvitellut, että en ole enää pitkään aikaan osannut odottaa mitään hyvää tapahtuvan. Olen siinä pisteessä että ihan sama, en odota enkä toivo enää mitään, niin en tule pettymäänkään.