Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro mahdollisimman lyhyesti kolme tämän hetkisen elämäsi pahinta ongelmaa

mtj
16.11.2016 |

Kerro mahdollisimman lyhyesti kolme tämän hetkisen elämäsi pahinta ongelmaa ja niihin ratkaisut.

Kommentit (304)

Vierailija
81/304 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Terveys" eli lukuisat Mielenterveysongelmat + krooniset sairaudet. lihavuus, kouluttamattomuus & työttömyys.

Vierailija
82/304 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavuus

Yt-neuvottelut käynnissä ja kaikkien työt loppuu kohta

En saa mitään aikaan: makaan vain sohvalla.

Liikaa tavaraa nurkat ja varasto täynnä. tekisi mieli heittää ne kaikki vain pois, mutta jos kohta joudun työttömäksi niin en raaski. VOISIN nimittäin myydä tavarat ja saada rahaa. MUTTA en jaksa lajitella niitä ja ottaa kuvia ja laittaa ilmoitusta nettiin.

Väsyttää koKo ajan.

Minulla on ollut yli 10 v suhde varattuun mieheen ja rakastan sitä ihan hirveästi.

Ei ole lapsia ja se itkettää usein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/304 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Raskaudessa tullut rannekanavaoireyhtymä joka on pakottanut urani pianistina tauolle

- Liian pieni kämppä

- Tunkeileva, kusipäinen täysrasistilankoni joka ei tunnu huomaavan että olen inhonnut häntä viimeiset 15 vuotta

Sano sille langolle, ihan rauhassa; en pidä sinusta, siksi otan nyt välimatkaa. En halua tavata, enkä salli sinun puuttuvan millään tavoin asioihin.

Sisarelle myös; on sinun oma asiasi kenen kanssa olet naimisissa. Minä en miehestäsi pidä, mutta sinua haluaisin tavata, voimmeko tavata kahden kesken.

Jos hän on aikuinen, hän ymmärtää, jos ei, niin sitten ei.

Vierailija
84/304 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ, asuinpaikka, masennus.

Ei ole ratkaisuja, sillä se nyt vaan ei ole realistista että löytäisin ihanan unelmien työpaikan takaisin kotopuolesta niin ettei enää tarviisi olla masentunut.

Vierailija
85/304 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi jaksaa nyt se tosiasia että kaksi tärkeintä ihmistä lähtee pois elämästä. Toinen varmaan pysyvästi niin etten häntä tule kun vain pari kertaa enään näkemään ennen hänen kuolemaansa(äitini muuttaa toiselle puolelle maapalloa) ja mieheni menee nyt puoleksi vuodeksi toiseen maahan tekemään firmansa kanssa jotain sopimusta ja tulemme näkemään vain muutamana viikonloppuna jos sitäkään. Ystäviä ei ole hirveästi sillä muutimme juuri uudelle pienelle paikkakunnalle pääkaupunkiseudulta. Omat työni teen koneelta käsin eli siis en edes välttämättä tule näkemään ihmisiä edes päivisinkään paljoa. Kuullostaa säälittävältä mutta en haluaisi olla yksin.

Paha tilanne. Pakko vastata tähän, sillä olen hieman samassa tilanteessa. Toinen vanhemmistani menehtyi äsken ja toinen on etäällä. Olemme juuri muuttamassa pikkupaikkakunnalle miehen työn perässä, sieltä en tunne vielä ketään. Oma työni on etätyötä kotoa käsin, kerran kuussa yksi päivä toimistolla vanhalla asuinpakkakunnallamme. Miehen työ on kuitenkin alussa tuollaista matkatyötä, on suurimman osan ajasta pois. Lapsen takia olen kuitenkin sidottu sinne uudelle paikkakunnallemme enkä voi reissata miten vain. Yksinäisyys ahdistaa ennakkoon jo pahasti, mutta halusin tukea miehen uraa, siksi muutamme.

Vierailija
86/304 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työ

unettomuus

Ylipaino

Kaks jälkimmäistä ratkeaisi, jos pääsis ekasta eroon

Sama ja lisäksi vielä fobiat, terveys, rahahuolet

Vierailija
87/304 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero -> suren ja menen eteenpäin

Koiran kuolema -> suren ja menen eteenpäin

Tentit lähestyy -> luen

Vierailija
88/304 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

työtön

läski

masentunut

Vierailija
89/304 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahahuolet

Miehen alkoholin käyttö

Vierailija
90/304 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opinnäytetyö

NHL-peli

Miehen lyhyt pinna

Vierailija
91/304 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka muu muka kirjoitti:

mtj kirjoitti:

Kerro mahdollisimman lyhyesti kolme tämän hetkisen elämäsi pahinta ongelmaa ja niihin ratkaisut.

Olen laiska, mukavuudenhaluinen ja täynnä itseäni:D Vai pitikös nämä olla ongelmia.... jaa, poistun takavasemmalle...

Minä ajattelin ensin jotain muuta, mutta huomasin, että olen noita kolmea myös.

Ekat oli lievä ylipaino, liikkumattomuus ja sielun kuopan täyttäminen tällä nettiroikunnalla.

Samalla, teidän muiden ongelmia lainkaan väheksymättä, mietin, että minulla on asiat hyvin.

Lämmöllä ja myötäeläen ajattelen teitä, joilla on itsellä tai lähipiirissä vakava sairaus, lasten ongelmia, vakavia taloudellisia huolia,lapsettomuutta, työttömyyttä jne.

Toivon teille valoisampaa huomista!

Vierailija
92/304 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sekaisin pääni sisällä mutta ulkoapäin näytän hyvinvoivalta ainakin toistaiseksi mutta jatkuva oksentelu alkaa pian näkyä naamassa ja kropassa.

En ole pystynyt harrastamaan seksiä sen jälkeen kun mut yhdenillan juttu raiskasi p*rseeseen ja tästä syystä mun pidempi kestoinen säätö nosti kytkintä. 

Molemmat vanhempani ovat vanhoja ja sairaita ja jään pian yksin vaikka olen vielä itse nuori ja tarvitsisin heitä.

Vierailija
93/304 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahapula---> työpaikka

Tytär---> tytär alkaa kiltiksi

Parisuhde---> ero

Eikö ollenkaan auta, jos puhut sille tyttärellesi? Minkä ikäinen hän on? Kärsiikö hän teillä olevasta ilmapiiristä, jos parisuhteenne on huono?

Vierailija
94/304 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

- pätkätyö

- väärä mies

- liian vähän vapaa-aikaa

Pysyvämmän työn löytyminen toisi lisää vapaa-aikaa, ja vapaa-ajan lisääntyminen toisi aikaa tehdä eroa.

Vierailija
95/304 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pienet tulot suhteessa menoihin

En opiskele tarpeeksi ahkerasti

Monet ihmissuhteeni (kavereihin ja sukulaisiin) ovat hiipumassa. Ainoat joille juttelen koskaan ovat koulu"kaverit" ja kaupan kassa. Ongelma kuitenkin on se, etten välitä, en siis edes yritä parantaa suhteita entisiin läheisiin. En tiedä, mikö motivoisi mua parantamaan välejämme :(

Vierailija
96/304 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

- työttömyys

- köyhyys ja velka

- ikeät ihmiset

97/304 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsät aloitukset

Kilttimies/jännämies jankkaus

Työt

Olen aina oikeassa, sanot mitä sanot

Vierailija
98/304 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömyys (ei järkevää tekemistä päivisin)

Köyhyys (ei rahaa syödä kunnolla tai tehdä mitään kivaa esim. matkustaa)

Ei sosiaalista elämää (ei kavereita/miestä)

t. korkeastikoulutettu 28-vuotias nainen

Vierailija
99/304 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömyys

Ylipaino

Masennus ja syömishäiriö

Jos saisin tuon syömishäiriön kuriin, se vaikuttaisi positiivisesti painoon, joka vaikuttaisi positiivisesti masennukseen. Ehkä saisin töitä jos olisin kaikenpuolin tasapainoisempi ihminen.

Vierailija
100/304 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha.

Valmistuminen.

Yleinen toivottomuus ulkonäöstäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä