Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro mahdollisimman lyhyesti kolme tämän hetkisen elämäsi pahinta ongelmaa

mtj
16.11.2016 |

Kerro mahdollisimman lyhyesti kolme tämän hetkisen elämäsi pahinta ongelmaa ja niihin ratkaisut.

Kommentit (304)

Vierailija
41/304 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En saa tyttöystävää. Kaikki muut ongelmani olen jo ratkaissut, mutta en keksi miten voisin lähteä tuota ratkomaan

Tjaa. No kerro mikä sinussa on "vikana" kun et saa, niin yritetään auttaa löytää ratkaisu.

Se siinä onkin, kun en tiedä. Olen kuulemma "hyvä mies mutta jollekulle toiselle". 

No kyllä varmaan jotain tiedät. Oletko pahasti lyhyt? Vaaditko naiselta että muuttaa perähikiälle? Huotko liikaa? Oletko huono sängyssä? Takerrutko ja ahdistat toiselta kaiken hapen pois? Jne..

170cm. Ei ole vaatimuksia asuinpaikasta, jos vain saan alani töitä. Asun nyt pk-seudulla. En juo käytännössä ollenkaan. Olen huono sängyssä, koska olen aika kokematon ja hienomotoriikalta kömpelö. En ole mielestäni mitenkään takertuva tai puhu naimisiinmenosta ekoilla treffeillä jne.  

Olet siis vähän lyhyehkö, se karsii monta pois. Itse olen 171 cm nainen. Yritä kompensoida lyhyytesi raamikkuudella :) eli salille mars ja ravitsevaa ruokaa (siis jos et ole jo). Hyvä ettet juo, pidä siitä kiinni, mutta älä nalkuta jos nainen juo lasin viiniä. Kokemattomuus voi olla ongelma, jos olet yli 30. Sillä naisia kiehtoo itsevarmuus. Hienomotoriikan huonoutta voit kompensoida opettelemalla lukemaan naista ja naisen reaktioita (milloin hiljenpaa, milloin kovempaa, milloin enemmän, milloin nopeammin). Takertuvuus tulee esille usein vasta pidemmässä suhteessa, ei seurustelun alkuvaiheessa jolloin molemmat on tosi ihastuneita, vaan vasta silloin kun toinen alkaa jo kaivata vähän tilaa. Luulen silti että suurin "vikasi" on se, että kova tarve saada parisuhde paistaa sinusta ulospäin ja se tulkitaan epätoivoisuudeksi, ja epätoivoisuus on sekä naisissa että miehissä mitä suurin turn off.

Vierailija
42/304 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halipula

Piimäkakku ei taaskaan onnistunut

Ei koulutusta, paskaduuni

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/304 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1.Kotiäiti ilman ammattia

2. Köyhyys joka hävettää

3.sosiaalisten tilanteiden pelko ,erakkoluonne

Mua kiinnostaa tietää, millä avuilla olet lapset saanut hankittua? Onko sulla mies vielä?

Vierailija
44/304 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paino-ongelma, shoppailuriippuvuus ja yleinen alavireisyys.

Ja yritän siis täyttää aukkoa sielussani ruualla ja tavaroilla.

Hyvin sanottu. 

Yritän silti kannustaa sua: Kokeile liikuntaa ja ulkoilua (tai vaikka liikuntaa ulkona). Yksin tai kaverin tai vaikka naapurin koiran kanssa.

Vierailija
45/304 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Raskaudessa tullut rannekanavaoireyhtymä joka on pakottanut urani pianistina tauolle

- Liian pieni kämppä

- Tunkeileva, kusipäinen täysrasistilankoni joka ei tunnu huomaavan että olen inhonnut häntä viimeiset 15 vuotta

Vierailija
46/304 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Paska työyhteisö

2. Paska työyhteisö

3. Paska työyhteisö

Vierailija
47/304 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Uniongelmat. Kaksi vuotta on tullut nukuttua pätkissä lapsen takia, enkä enää näköjään osaa nukkua kunnon yöunia vaikka se olisi joskus harvoin mahdollistakin. Tästä johtuva jatkuva väsymys, jonka takia en saa aikaiseksi oikein mitään mitä pitäisi.

2. Hormonaaliset ongelmat, joista yhtenä ikävimmistä seurauksista päivittäistä ahdistusta aiheuttava merkittävä ylipaino.

3. Lapsi aloitti päivähoidon, ja on siitä asti ollut jatkuvasti sairaana sekä sairastuttanut usein myös minut = nukumme entistäkin huonommin, en pysty opiskelemaan kunnolla kun hoidan sairasta lasta kotona ja/tai olen itsekin sairas .

4. Ei yhtään ystävää tai tuttavaperhettä nykyisellä asuinpaikkakunnalla. Melko introverttina luonteena en varmaan ystäviä täältä saakaan.

Bonuksena suru oman viisikymppisen äidin yllättäen tapahtuneesta kuolemasta. :(

Vierailija
48/304 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kierrätysryhmästä myyjän mukaan käyttämättömän takin, että ei varmasti haise miltään. No, haisee tosi vahvasti pesuaineelta, hajuvedeltä ja tupakalta, eikä ne lähde pois. Mistä uusi vedenpitävä talvitakki ja millä rahalla?

En malta mennä tarpeeksi ajoissa nukkumaan, ja olen koko ajan ihan väsynyt. Minkä teet, oma aika on iltaisin/öisin. Jos silloinkaan.

Kuopus oppi kiipeämään syöttötuolista pois valjaista huolimatta, eikä enää istuisi syömässä ollenkaan.

Vierailija
49/304 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhyys (johtuu tämänhetkisestä työttömyydestä ja siitä että opinnot ovat vielä kesken)

Sinkkuus

Krooninen perussairaus (tämä myös vaikuttaa kahteen edelliseen kohtaan)

Eipä minulla ole mitään helppoja ratkaisuja näihin ongelmiin. En haluaisi että elämässäni olisi mitään näistä kolmesta kohdasta.

Vierailija
50/304 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukuisat mielenterveysongelmat, joiden takia elämä junnaa paikallaan.

Vierailija
51/304 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömishäiriö, ahmin silloin tällöin ja paastoan/pakkoliikun periaatteessa monta kertaa viikossa, tosin "lievästi" koska treeni- ja ruokamääräni ovat periaatteessa ihan ok tai korkeintaan hieman kallellaan sinne liian vähän ruokaa/liikaa treeniä -puolelle. Ulkopuolinen ei välttämättä näkisi mitään ongelmaa, paitsi ehkä pitäisi ruokavaliotani hiukan askeettisena, kun syön usein ihan yltiöterveellisesti. Ongelma on eniten se, että suhtaudun ruokaan ja treeniin häiriintyneesti.

Lievä yksinäisyys joka tuli sen myötä kun muutin omilleni. Toisaalta olen ratkaisuna tähän panostanut paljon siihen että käyn kotona katsomassa perhettä aktiivisesti ja vietän paljon aikaa ihmisten ilmoilla ja esim. kuntosalilla, joten tämä vaivaa vain ajoittain. Kavereitakin minulla on.

Ensimmäiseen liittyen sekundaarinen amenorrea, joka ei nyt kolmenkaan vuoden jälkeen ota parantuakseen. Paino roikkuu normipainon alarajalla ja usein hiukan alle, joten en ihmettele ettei tila parane. Pitäisi nostaa painoa, mutta pää sanoo ei.

Vierailija
52/304 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhkaava työttömyys / huonompi paikka

Tylsyys

Köyhyys

Vierailija
53/304 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin syöpä, epävarmuus eräässä ihmissuhteessani ja pelko opiskelujen puolesta.

Vierailija
54/304 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistuminen ja siihen liittyvä stressi ja lopputyön viivästyminen

Masennus

Rahapula

Vierailija
55/304 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksikäytön aiheuttama trauma

Vierailija
56/304 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En saa tyttöystävää. Kaikki muut ongelmani olen jo ratkaissut, mutta en keksi miten voisin lähteä tuota ratkomaan

Tjaa. No kerro mikä sinussa on "vikana" kun et saa, niin yritetään auttaa löytää ratkaisu.

Se siinä onkin, kun en tiedä. Olen kuulemma "hyvä mies mutta jollekulle toiselle". 

No kyllä varmaan jotain tiedät. Oletko pahasti lyhyt? Vaaditko naiselta että muuttaa perähikiälle? Huotko liikaa? Oletko huono sängyssä? Takerrutko ja ahdistat toiselta kaiken hapen pois? Jne..

170cm. Ei ole vaatimuksia asuinpaikasta, jos vain saan alani töitä. Asun nyt pk-seudulla. En juo käytännössä ollenkaan. Olen huono sängyssä, koska olen aika kokematon ja hienomotoriikalta kömpelö. En ole mielestäni mitenkään takertuva tai puhu naimisiinmenosta ekoilla treffeillä jne.  

Olet siis vähän lyhyehkö, se karsii monta pois. Itse olen 171 cm nainen. Yritä kompensoida lyhyytesi raamikkuudella :) eli salille mars ja ravitsevaa ruokaa (siis jos et ole jo). Hyvä ettet juo, pidä siitä kiinni, mutta älä nalkuta jos nainen juo lasin viiniä. Kokemattomuus voi olla ongelma, jos olet yli 30. Sillä naisia kiehtoo itsevarmuus. Hienomotoriikan huonoutta voit kompensoida opettelemalla lukemaan naista ja naisen reaktioita (milloin hiljenpaa, milloin kovempaa, milloin enemmän, milloin nopeammin). Takertuvuus tulee esille usein vasta pidemmässä suhteessa, ei seurustelun alkuvaiheessa jolloin molemmat on tosi ihastuneita, vaan vasta silloin kun toinen alkaa jo kaivata vähän tilaa. Luulen silti että suurin "vikasi" on se, että kova tarve saada parisuhde paistaa sinusta ulospäin ja se tulkitaan epätoivoisuudeksi, ja epätoivoisuus on sekä naisissa että miehissä mitä suurin turn off.

Mitä ihmettä? Käytkö itse salilla kompensaation takia? Vaikuttaa kurjalta. Miksi pituutta pitäisi edes kompensoida ja miten treenaus siihen vaikuttaa? Itse treenaan mutta hyvän olon ja terveyden takia. Eikö treenaaminen pariutumisen vuoksi olisi juuri sitä epätoivoisuutta, joka on suurin turn off?

Vierailija
57/304 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennus

Työttömyys

Paska parisuhde

Ylipaino

Vierailija
58/304 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöpä. Tähän ei ole ratkaisua.

Huono kunto. Ratkaisu: yritän joka päivä kävellä pihaa edestakaisin 10 minuuttia.

Äidin hiipuminen. Tähän ei ole ratkaisua.

Vierailija
59/304 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Raha

-läskit

-mahdollinen home meillä

Vierailija
60/304 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahahuolet