Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kilttimies ja tarina miten tyttöystävä petti

Vierailija
16.11.2016 |

Laitoin naiseni aina etu sijalle. Minä syötin ja vaatetin tämän naisen, oli kattokin pään päällä. Olisin repinyt hänelle vaikka tähdetkin taivaalta jos se olisi mahdollista. Kaikki ne ''rakastan sinua'' sanoin turhaan. Tein 12h työ päiviä kivilouhoksella. Työ oli raskasta ja likaista. Työpäivän aikana mielessäni oli vain naiseni ja miten kohta pääsen hänen luokseen, rakkaani luokse, mielitettyni luokse.
Oli syys perjantai. Pomo ilmoitti, että voin lähteä 3h aikaisemmin tänään. Mietin heti mikä oiva tilanne yllättää naiseni herkku illallisella. Hain kaupasta tarpeet ja vielä alkoon ostamaan viintä. Kun ajoin autollani kotiin mietin miten kiva ilta meillä tulee. Avasin oven hiljaa tarkoituksena päästä yllättämään kultani. Hiivin hiljaa eteisessä, kurkkasin keittiöön ja olkkariin, mutta kaikkialla oli tyhjää. Eikö kultani pikkulintuni ole kotona. Laskin ostokset maahan ja samalla kuulin outoa ääntä. Se kuulosti ihan kuin joku läpsisi porsaan fileeseen mausteita. Se kuului makuhuoneesta. Tunsin miten pala nousi kurkkuun, jalkoja heikotti, oli vaikea hengittää, pyörrytti.. Laitoin käden oven kahvalle ja avasin oven. Se näky minkä minä näin sitä ei pitäisi nähdä kenenkään. Naiseni oli takapuoli pystyssä sängyssä, minun sängyssäni ja hänen kimpussaan äherti tatuoitu iso lihaksikas siilitukkainen mies, jännämies. Tunsin kuinka kyyneleet tulivat silmiini ja huusin mitä täällä tapahtuu! Naiseni pomppasi pystyyn ja alkoi samantien itku hänelläkin ja anteeksi pyytäminen. Hän väitti tätä väärinkäsitykseksi. Jännämies ei sanonut mitään, hän istui sängylle ja rullasi kondoomia pois peniksestään samalla katsoen minua suoraan silmiin hymyillen. Tunsin suurta inhoa ja vihaa häntä kohtaan. Hänen lihaksikkaita ja suonekkaita käsivarsiaan koristi tribaali kuviot. Lähdin poistumaan asunnosta ja naiseni roikkui käsivarressani. Riuhtaisin käteni irti ja menin autooni istumaan. Lähdin renkaat sutien pihasta ja radiosta tuli George Michaelin Careless Whisper

, tiedän ironista... Ajoin hetken aikaa ja mietin mitä teen. Minun teki mieli kaahata auto puuta päin, mutta minulla ei ollut munaa siihen. Menin takaisin kotiini ja keräsin kamppeeni. Jännämies istui minun nojatuolissani ja joi mukistani minun konjakkiani muna paljaana. Naiseni nyyhkytti keittiössä kylpytakki päällä. Ai mites nykyään? Juon yksiössäni mitä vain käsiini saan, halpoja viinoja ja kun rahat loppuvat haen sairaalan vessasta käsidesiä. Niin se elämä voi vain muuttua..

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullinen tarina, ja juuri noin kilttejä kohdellaan.

Vierailija
42/45 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Careless whisper ja muna paljaana konjakin juominen mukistasi, olivat liikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupes oksettamaan kohdassa "kultani pikkulintuni", enkä pystyny lukee pidemmälle.

Hyi hele, jos joku tuolla tavoin lässyttäen kutsuis mua varpuseks tai undulaatiks ni olisin minäki pettäny.

Vierailija
44/45 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjallisestihan tämä nyt ei mikää mestariteos ollut, mutta mielenkiintoisempi kysymys kuuluu onko kirjoittaja alfa-höpöttäjä, kilttimies vai lassukka?

Mies

Ei voi olla lassukka, koska tällöin jännämiehen ulkonäkö ja varsinkin penis olisivat saaneet enemmän huomiota.

Vierailija
45/45 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on tositapahtuma. Yhdyssanavirheet johtuvat näppäimistön ongelmista.

Ap.

Näppäimistö, joka kirjoittaa osan yhdyssanoista oikein, mutta osaa ei? Kyseessä lienee jännänäppäimistö? Mikset hanki kilttinäppäimistöä? Sellaisia saa alle parilla kympillä halpahalleista.

Ei hän ole oikea ap, minä olen oikea ap. Minulla jäi koulut käymättä joten kirjoitus taito on mitä on. Aloitin kivilouhoksella työskentelyn jo 16v apupoikana. 18v vedin jo isoja kivirekiä. Kehoani koristaa kymmenet arvet päälle tippuneista kivistä.

ap

Miksi et ala jännämieheksi? Kroppa on varmaan kunnossa. Tribaalit käsiin ja nahkarotsi päälle.

If you cant beat 'em, join 'em.

t: kilttimies joka aloitti työskentelytn koodipajassa 16v ja nyt on selkäkieroinen 30v kynäniska. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän