Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kilttimies ja tarina miten tyttöystävä petti

Vierailija
16.11.2016 |

Laitoin naiseni aina etu sijalle. Minä syötin ja vaatetin tämän naisen, oli kattokin pään päällä. Olisin repinyt hänelle vaikka tähdetkin taivaalta jos se olisi mahdollista. Kaikki ne ''rakastan sinua'' sanoin turhaan. Tein 12h työ päiviä kivilouhoksella. Työ oli raskasta ja likaista. Työpäivän aikana mielessäni oli vain naiseni ja miten kohta pääsen hänen luokseen, rakkaani luokse, mielitettyni luokse.
Oli syys perjantai. Pomo ilmoitti, että voin lähteä 3h aikaisemmin tänään. Mietin heti mikä oiva tilanne yllättää naiseni herkku illallisella. Hain kaupasta tarpeet ja vielä alkoon ostamaan viintä. Kun ajoin autollani kotiin mietin miten kiva ilta meillä tulee. Avasin oven hiljaa tarkoituksena päästä yllättämään kultani. Hiivin hiljaa eteisessä, kurkkasin keittiöön ja olkkariin, mutta kaikkialla oli tyhjää. Eikö kultani pikkulintuni ole kotona. Laskin ostokset maahan ja samalla kuulin outoa ääntä. Se kuulosti ihan kuin joku läpsisi porsaan fileeseen mausteita. Se kuului makuhuoneesta. Tunsin miten pala nousi kurkkuun, jalkoja heikotti, oli vaikea hengittää, pyörrytti.. Laitoin käden oven kahvalle ja avasin oven. Se näky minkä minä näin sitä ei pitäisi nähdä kenenkään. Naiseni oli takapuoli pystyssä sängyssä, minun sängyssäni ja hänen kimpussaan äherti tatuoitu iso lihaksikas siilitukkainen mies, jännämies. Tunsin kuinka kyyneleet tulivat silmiini ja huusin mitä täällä tapahtuu! Naiseni pomppasi pystyyn ja alkoi samantien itku hänelläkin ja anteeksi pyytäminen. Hän väitti tätä väärinkäsitykseksi. Jännämies ei sanonut mitään, hän istui sängylle ja rullasi kondoomia pois peniksestään samalla katsoen minua suoraan silmiin hymyillen. Tunsin suurta inhoa ja vihaa häntä kohtaan. Hänen lihaksikkaita ja suonekkaita käsivarsiaan koristi tribaali kuviot. Lähdin poistumaan asunnosta ja naiseni roikkui käsivarressani. Riuhtaisin käteni irti ja menin autooni istumaan. Lähdin renkaat sutien pihasta ja radiosta tuli George Michaelin Careless Whisper

, tiedän ironista... Ajoin hetken aikaa ja mietin mitä teen. Minun teki mieli kaahata auto puuta päin, mutta minulla ei ollut munaa siihen. Menin takaisin kotiini ja keräsin kamppeeni. Jännämies istui minun nojatuolissani ja joi mukistani minun konjakkiani muna paljaana. Naiseni nyyhkytti keittiössä kylpytakki päällä. Ai mites nykyään? Juon yksiössäni mitä vain käsiini saan, halpoja viinoja ja kun rahat loppuvat haen sairaalan vessasta käsidesiä. Niin se elämä voi vain muuttua..

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DDDDDDD tää oli viihdyttävä

Vierailija
22/45 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinalaisen kivimiehen muistelmat. Osa 1.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttimiehen päiväkirja. Olis muuten helppo kirjoittaa tuostakin myyvä teos. Tältä palstalta saisi jo kivasti materiaalia.

Sitten kun eurot on siirretty ulkomaille ja ostettu huvila Maltalta, voi kirjoittaa seuraavan teoksen:

Kilttimies 2 - Tyttismiehen tarinoita.

Vierailija
24/45 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi ylipäätään aloit olemaan jännänaisen kanssa?? Halveksien kuitenkin katsot meitä kilttinaisia päivittäin kadulla! Sen siitä saa kun vaan kauniit jännänaiset kelpaa!

Vierailija
25/45 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta jäi vielä pois sellainen minkä kaveri kertoi,asuivat vanhassa pienessä huonokuntoisessa mummon mökissä ja talvella kovilla pakkasilla tuli aikaisin kotiin,joku tyyppi oli panemassa sen muijaa,tyyppi veti kullin ulos naisesta,oli kontillaan sängyllä limainen kulli ojossa ja siitä oli noussut höyry.

Kaveri sanoi ettei voi ikinä unohtaa sitä näkyä.

Vierailija
26/45 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjallisestihan tämä nyt ei mikää mestariteos ollut, mutta mielenkiintoisempi kysymys kuuluu onko kirjoittaja alfa-höpöttäjä, kilttimies vai lassukka?

Mies

Vierailija
27/45 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjallisestihan tämä nyt ei mikää mestariteos ollut, mutta mielenkiintoisempi kysymys kuuluu onko kirjoittaja alfa-höpöttäjä, kilttimies vai lassukka?

Mies

Kirjoittaja on peruskoulun opettajatar.

Vierailija
28/45 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän nyt ontuu tämä tarina. Ensiksikin, jänniksethän ei käytä kondoomeja. Toiseksi, voisi vielä kuvailla, millaiset tatuoinnit oli suonikkaassa jortikassa.

Vierailija
29/45 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttejä miehiä kiihottavat aina jännämiehet. Mielenkiintoista.

t. "Kondooooomi alkoooooovissa"

Vierailija
30/45 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Yhdys sanat ja kappale jako.

Mut sehän oli jutun uskottavuustekijä, clue.😁

Vierailija
31/45 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kelpaisi edes Reginaan tuo novellin tynkä.  

Careless Whisper oli pärskäyttää kahvit näppikselle.

0/5

Vierailija
32/45 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Yhdys sanat ja kappale jako.

Mut sehän oli jutun uskottavuustekijä, clue.😁

Esimerkiksi kivilouhos oli kuitenkin kirjoitettu aivan oikein. Tyyli lipsuu ihan kuin siinä uudehkossa telkkarisarjassa, missä on Ville Virtanen pääosassa. Viime sunnuntain jaksossa oltiin muka kovasti Imatralla, ja henkilöt hokivat sie sie, mutta väliin lipsahti "sä" ja "sua" ja nuottikin oli ihan väärä. 

Vierailija
33/45 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kilttejä miehiä kiihottavat aina jännämiehet. Mielenkiintoista.

t. "Kondooooomi alkoooooovissa"

Ettei oliskin niin, että kilttimiehet onkin homoja ja katkeria naisille siksi, että nämä vievät heiltä jännämiehet. Kilttimies kun tahtois itse sen jännämiehen :)

Vierailija
34/45 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai haluisko kilttimies olla itse jännämies? Jopa jännänainen tahtois olla jännämies? Jumala on jännämies!

Vierailija
35/45 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai korjaan..saatana.

T.edellinen

Vierailija
36/45 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on tositapahtuma. Yhdyssanavirheet johtuvat näppäimistön ongelmista.

Ap.

Näppäimistö, joka kirjoittaa osan yhdyssanoista oikein, mutta osaa ei? Kyseessä lienee jännänäppäimistö? Mikset hanki kilttinäppäimistöä? Sellaisia saa alle parilla kympillä halpahalleista.

Vierailija
37/45 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap.

Näppäimistö, joka kirjoittaa osan yhdyssanoista oikein, mutta osaa ei? Kyseessä lienee jännänäppäimistö? Mikset hanki kilttinäppäimistöä? Sellaisia saa alle parilla kympillä halpahalleista.

Ei hän ole oikea ap, minä olen oikea ap. Minulla jäi koulut käymättä joten kirjoitus taito on mitä on. Aloitin kivilouhoksella työskentelyn jo 16v apupoikana. 18v vedin jo isoja kivirekiä. Kehoani koristaa kymmenet arvet päälle tippuneista kivistä.

ap

Vierailija
38/45 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
39/45 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap.

Ei hän ole oikea ap, minä olen oikea ap. Minulla jäi koulut käymättä joten kirjoitus taito on mitä on. Aloitin kivilouhoksella työskentelyn jo 16v apupoikana. 18v vedin jo isoja kivirekiä. Kehoani koristaa kymmenet arvet päälle tippuneista kivistä.

ap

awww :,) <3

Vierailija
40/45 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omegamies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän