Jos minulla olisi mies, hemmottelisin...
...miestä hyvillä ruoilla ja leipomuksilla sekä siistillä kodilla, jossa vallitsee rauha ja harmonia. Samalla pitäisin kuitenkin huolen, ettei mies lihoa. Kokkaisin ja leipoisin aina osan viikosta sellaisia herkkuja, jotka ovat vähäenergisiä ja joissa ei ole höttöhiilareita. Viikonloppuisin tarjoaisin myös lihottavia herkkuja.
Joka aamu mieheni heräisi hyväntuuliseen puuhailuuni keittiössä ja tuoreen kahvin tuoksuun.
Mieheni ei tietenkään käyttäisi alkoholia, minkä vuoksi minun olisi helppo ravitsemusvalinnoillani ylläpitää hänen hoikkuuttaan. En silti koskaan jättäisi mieheni mahalaukkua tyhjäksi.
Mutta olen ns. kilttinainen eikä minulla siksi ole miestä :( Miksi täydellisen hyväntehtoinen unelmani miehen palvelemisesta ja vilpittömästä rakastamisesta ei voi toteutua? Miksi juuri minä olen ilman aviomiestä, ja kaiken maailman jännänaiset ja feministit tatuointeineen, alkoholeineen ja mielenosoituksineen ovat naimisissa? En keksi muuta syytä kuin kilttinaiseuteni.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Plääh. Olisit tylsä. Mistä sinun kanssasi voisi puhua kun pääsi sisälle ei mahdu mitään muuta kuin hyysääminen ja joku ruoanlaitto? Niistä ei kovin paljoa juttua revitä. Kuulostat myös niin nuorelta, sellaiselta 18 vuotiaan ikäiseltä tyttöseltä. Kouluttamattomalta. Yksinkertaiselta. Supertylsältä. Onnea matkaan vaan.
Paljastit juuri ennakkoluuloisuutesi. Mistä päättelit, etten osaisi keskustella mielenkiintoisista aiheista? Siitäkö, että haluaisin hemmotella miestäni ruoalla ja leivonnaisilla, siistillä kodilla ja harmonisella ympäristöllä?
Sinä se tässä tylsältä ja yksinkertaiselta vaikutat. Sinua en huolisi aviomiehekseni.
- ap
Vaikutat hyvältä naiselta,  ihan ns vaimomatskua 😘
Toivottavasti ikä olisi jotain 25-35v etkä olisi kovin lihava ja pidät liikunnasta 
mammanpoika kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mammanpoika kirjoitti:
Johtuu siitä ettei ole kotia mitä tarjota sinulle.
Minulle kävisi myös vuokra-asunto. Tekisin siitä aviomiehelleni ja itselleni rauhan ja harmonian tyysijan.
- ap
Ei oo varaa semmoseen vuokra-asuntoon minkä haluisit. Olettaen että haluat jostain helsingin keskustasta kolmion niin kuin kaikki muutkin.
Haluaisin kodikseni keskisuuresta tai suuresta suomalaisesta kaupungista joko tilavan kaksion tai kolmion. Tilava kaksiokin siis kävisi. Talon ei tarvitsisi olla keskustassa, vaan kaupungin lähiökin olisi ok, kunhan siellä päin ei pyörisi paljon humalaisia. Maahanmuuttajat on ok, humalaiset eivät.
- ap
Vierailija kirjoitti:
mammanpoika kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mammanpoika kirjoitti:
Johtuu siitä ettei ole kotia mitä tarjota sinulle.
Minulle kävisi myös vuokra-asunto. Tekisin siitä aviomiehelleni ja itselleni rauhan ja harmonian tyysijan.
- ap
Ei oo varaa semmoseen vuokra-asuntoon minkä haluisit. Olettaen että haluat jostain helsingin keskustasta kolmion niin kuin kaikki muutkin.
Haluaisin kodikseni keskisuuresta tai suuresta suomalaisesta kaupungista joko tilavan kaksion tai kolmion. Tilava kaksiokin siis kävisi. Talon ei tarvitsisi olla keskustassa, vaan kaupungin lähiökin olisi ok, kunhan siellä päin ei pyörisi paljon humalaisia. Maahanmuuttajat on ok, humalaiset eivät.
- ap
Vähän liian kallista. Miten ois pieni mökki ilman sähköjä keskellä metsää Venäjän rajalla?
Miehesi heräisi mieluummin pimppiin naamallaan.
Miten "miehesi ei tietenkään käyttäisi alkoholia"? Onko se valintaperuste vai etkö sallisi miehen käyttää alkoholia?
Vierailija kirjoitti:
Miten "miehesi ei tietenkään käyttäisi alkoholia"? Onko se valintaperuste vai etkö sallisi miehen käyttää alkoholia?
Se olisi enemmänkin valintakriteeri. Alkoholi aiheuttaa rauhattomuutta ja turvattomuutta kodin piiriin. En voisi ottaa alkoholia käyttävää miestä. Rauhallisuus, turvallisuus ja harmonia ovat minulle melkein tärkeintä elämässä.
- ap
Haluaisin sellaisen miehen, joka jaksaa innostua asioista eikä ole negatiivinen tai möllöttelijä.