Trumpin pojat ovat tuollaisia ökymetsästäviä paskiaisia!
Että pistää vihaksi.
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-2000001953997.html
Tyttäret vaikuttavat sivistyneemmiltä.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täysin sivistymätöntä touhua! Tuossa ei pahemmin ajatella, että eläimilläkin on elämä ja sitä on kunnioitettava. Ihminenkin on eläin.
Kunnioitatko myös Trumpin poikia ja heidän ihmisoikeuksiaan?
Kunnioitan, koska muuten halusin Trumpin presssaksi. Mutta tuollaista turhaa metsästystä en hyväksy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täysin sivistymätöntä touhua! Tuossa ei pahemmin ajatella, että eläimilläkin on elämä ja sitä on kunnioitettava. Ihminenkin on eläin.
Jos tappaminen lasketaan ihmisoikeudeksi, niin itse ainakaan en kunnioita. En kuitenkaan ole metsästämässä heitä kuoliaaksi, joten kunnioitan heidän oikeuksiaan enemmän kuin he eläinten oikeutta elämäänsä.
Trumpin lapset (ainakin nämä Ivanan kanssa tehdyt) on itseasiassa varsin hyvää porukkaa. Okei, metsästyskuvat vähän mauttomia mutta tyypit on ihan eri tasolla kun rikkaiden lapsukaiset yleensä (esim. Hilton). Nämä ovat sentään tehneet elämällään jotain muutakin kun leveilleet masseillaan ja tekevät vieläkin. Heistä myös huomaa että Trumpilla on ollut aikaa ja kiinnostusta lapsiinsa ja heiltä on vaaditukin jotain eikä vaan annettu. Usein superrikkaat ovat niin kiireisiä että lapsille hankitaan vaan tutor mutta heistä ei hirveästi välitetä. Pärjätköön omillaan. Massi tulee seinästä. Loputtomasti!
Ivanka on etenkin viimeisenpäälle hieno tyyppi, mutta muistakin on jäänyt positiiviset vibat. Pelottaa tämän Barronin puolesta tosin kun sen äiti taitaa olla enemmän tätä "annetaan mun pojalle kaikki" tyyppiä. Moisella kasvatusmetodilla mennään metsään ja kovaa. Toivottavasti olen väärässä!
This is how I roll. A natural twenty every time.
Vierailija kirjoitti:
Hyi, tuo on vaan sairasta.
Ja onpa tuo Eric muuten ruma.
Mulla tulee noista jätkistä mieleen nämä jälkeenjääneet, sisäsiittoiset raakalaiset Syvä joki -elokuvasta!
https://www.google.fi/search?q=deliverance+rapists&prmd=ivmn&source=lnm…