Oonko ainoo nainen jota ei kiinnosta sosiaalinen status miehessä lainkaan?
Valitsen seksuaalikumppanini puhtaasti perustuen miehen ulkonäköön, ylävartalovoimaan ja peppuun. Iso penis on myös plussaa
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on sosiaalinen status? Koskaan kuullutkaan.
Yleensä se kai liitetään tienaamiseen. Mutta jos mä mietin tuntemiani yli 100K vuodessa tienaavia miehiä, niin ne on kyllä henkilökohtaisilta ominaisuuksiltaan aika kammottavia. Siis täysin nörttejä, jopa itsestään huolehtimattomia, ylipainoisia...
Ihan kunnossa ollaan ainakin täällä kun kotona on oma kuntosalikin mitä käytetään. Puolikas maraton menee kuitenkin alle kahden tunnin ja penkiltä nousee yli 120, kyllä se näin 47v on ihan ok. Riittää minulle, pääasia että paikat kestää.
Ja tienaan tuon moninkertaisesti. Vaan eipä se suomessa mitään meinaa kun reilusti yli 50% menee verottajalle. Tämä on lähinnä hyväntekeväisyyttä, yhdellä puhelinsoitolla voisi mennä töihin minne vaan missä verot on tästä murto-osan.<
Kuka nainen kaipaa tuollaista suorittajaa ja materialla elvistelijään. Joku pyrkyri varmaan. Elämässä on tärkeämpiäkin arvoja.
Ihan kunnossa ollaan ainakin täällä kun kotona on oma kuntosalikin mitä käytetään. Puolikas maraton menee kuitenkin alle kahden tunnin ja penkiltä nousee yli 120, kyllä se näin 47v on ihan ok. Riittää minulle, pääasia että paikat kestää.
Ja tienaan tuon moninkertaisesti. Vaan eipä se suomessa mitään meinaa kun reilusti yli 50% menee verottajalle. Tämä on lähinnä hyväntekeväisyyttä, yhdellä puhelinsoitolla voisi mennä töihin minne vaan missä verot on tästä murto-osan.