Noniin. Pari kuukautta yhdessä ja nainen alkaa pukemaan uusiksi.
Kertomaan siis mitkä vaatemerkit mulle voisivat sopia. Ja kuinka sattuikaan ne eivät todellakaan ole sieltä halvimmasta päästä.
M4X
Kommentit (31)
Teethän sinäkin ne miesten työt teillä joten miksi ei nainen naisten?
Pidä vaan pääsi. Sillä oletuksella ettet ole itse tehnyt vastaavia opastuksia naiselle verrannollisesti.
Väiti kirjoitti:
Usko pois, se on vain hyvästä sulle.
On tässä rahareikiä muitakin kuin kalliit vaatteet.
Ap
Oletko varma että halvimmasta päästä olevat vaatteet on hyväksi sulle tai kukkarollekaan pitemmän päälle? Mikä sun tyyli on yleensä ollut? Mä just pakotin miehen vaihtamaan whatsapp-kuvansa. Se oli ihan hirveä alaviistosta huonossa valossa ja tukka sekaisin otettu tilannenäpsäys jossa mies näytti punanaamaiselta ja kaksoisleukaiselta puliukolta/mielenterveysongelmaiselta ja 15 vuotta todellista itseään vanhemmalta. Osa mieheistä ei ehkä milloin välinpitämättömyys tällaisissa asioissa haittaa ihan oikeasti mainetta. Mä en esim. ostaisi tuon näköiseltä mieheltä yhtään mitään ja miehellä on kuitenkin työn lisäksi sivubisneksiä. Sukulaisena rupeaisin kyselemään huolissani tai uteliaana että onko "Matilla" kaikki kunnossa ja onko korkki auennut. Miten se voi olla tajuamatta tällaisia juttuja....
Älä anna sen pukea sua mieleisekseen, ethän säkään valitse sen vaatteita? Se dominoi sua tuolla tavalla pikkuhiljaa ja lopulta oot niin sen tossun alla ettet uskalla lähteä suhteesta. Tää on naisten tapa manipuloida miehiä mieleisikseen.
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma että halvimmasta päästä olevat vaatteet on hyväksi sulle tai kukkarollekaan pitemmän päälle? Mikä sun tyyli on yleensä ollut? Mä just pakotin miehen vaihtamaan whatsapp-kuvansa. Se oli ihan hirveä alaviistosta huonossa valossa ja tukka sekaisin otettu tilannenäpsäys jossa mies näytti punanaamaiselta ja kaksoisleukaiselta puliukolta/mielenterveysongelmaiselta ja 15 vuotta todellista itseään vanhemmalta. Osa mieheistä ei ehkä milloin välinpitämättömyys tällaisissa asioissa haittaa ihan oikeasti mainetta. Mä en esim. ostaisi tuon näköiseltä mieheltä yhtään mitään ja miehellä on kuitenkin työn lisäksi sivubisneksiä. Sukulaisena rupeaisin kyselemään huolissani tai uteliaana että onko "Matilla" kaikki kunnossa ja onko korkki auennut. Miten se voi olla tajuamatta tällaisia juttuja....
Jaa.. itse en kyllä edes kiinnitä huomiota kenenkään whatsuppi kuviin, enkä edes muista kenenkään kuvaa.
Johan se tutkimus kertoi että vain narsistit ja kiinnittävät tuollaiseen huomioon.
Tää että joku merkki sopii jollekin on täysin idiootti idea. Joka merkillä on erilaisia leikkauksia yms. joista jotkut sopii ja jotkut ei. Nainen kyllä tajua mesten pukeutumisesta mitään jos lähtee liikkeelle merkeistä.
Väiti kirjoitti:
Millähän perusteella?
Kun menimme kimppaan naisen kanssa ~20 vuotta sitten, tein selväksi heti alkuunsa kolme asiaa: hän ei puutu siihen miten käytän rahaa, mitä puen päälleni ja mitä syön/.
Kaksi jälkimmäistä meni aika nopeasti jakeluun, mutta hänen unelmiensa omakotitalo-projektin budjetin kustessa "jostain" löytyi yllättäen paikkaavaa rahaa. Se paikkaus oli minun vaivalla säästämääni/sijoittamaani rahaa jo nuoruudesta asti, jota en ole vieläkään saanut "kiinni" vaikka olenkin säästänyt suunnitelmallisesti.
Sen jälkeen hän myös uskoi sen, että parempi olla mussuttamasta rahojen käyttämisestä kun kuitenkin osaan sen paremmin kuin hän, siitä huolimatta että hän on tradenomi+ taloushallinnosta.
Jos et itse puutu naisen tyyliin, pidät luonnollisesti omasi. Onhan hän sinut siinä tyylissä huolinutkin.
Meillä on miehen kanssa sellaisia pieniä juttuja, joissa voidaan huomioida toista, kun tiedetään toisen maku ja joskus toiselta on saanut ihan hyviä ideoita. Osa ideoista ei toista nappaa tai sitten se torpataan epäkäytännöllisenä.
N42
Vierailija kirjoitti:
Väiti kirjoitti:
Millähän perusteella?
Naisilla on aina parempi maku. Meidän mieheltä lähti ekana perseestä lököttävät jamesit ja liian suuret paidat. Nyt se näyttää pirun hyvältä. Siks.
Juokse! Tai osta sille miespaperinukkeja, joille se voi mallailla kivoja paperivaatteita.
Tee peli heti selväksi, niin kauan kun sinä et sanele hänen pukeutumistaan, ei silläkään ole siihen oikeutta toisinpäin.
Höpsis. Naisen TÄYTYY saada päättää miehensä pukeutumisesta, varsinkin jos se pukeutuu huonosti. Ei mitään resupekkaa jaksa katsella. Miehen pitää olla myös silmänilo. Mielummin ihailen istuvissa farkuissa ja sopivan tiukassa t- paidassa kulkevaa miestäni.. Mut se onkin HOT, vielä kaikkien näiden vuosien jälkeen..
..ja sit miehet valittaa kun oma nainen on kylmä ja ei kiinnostunut..
Suo siellä, vetelä täällä..
Sillälailla nämä pimpsat pyrkii pikkuasia kerrallaan hakemaan itselleen päätösvaltaa, itse näen nämä kyllä jo läpi ja ärähdän ämmän omalle paikalleen olemaan hiljaa tai jos se ei auta niin potku perseelle; kiitos käynnistä ja näkemiin.
Kysymys kuuluukin nyt sinulle, oletko mies vai oletko neiti?
Mieheni aikanaan suorastaan pöyristyi kun huomautin hiustyylistä ja hänen vaatteistaan. Myöhemmin kun katsottiin vanhoja valokuvia niin häpesi silmät päästään ja ei voinut ymmärtää mitä oli ajatellut. Tai oliko mitään. Joskus toinen näkökulma voi olla ihan hyvästä...
Kyllä mä katson että mies on tukka siistinä ja hyvännäköisissä vaatteissa. Koitan pitää itsenikin hyvän näköisenä. Näin ei tapahdu sellaista rupsahdusta..
Vai onko sinulla kuitenkin liian lyhyet lahkeet, liian isoja paitoja ja takatukka. Kyllä minäkin alkaisin ovelasti muuttamaan vaatevarastoasi ja kummasti osaisin parturoida.
Nainen paskatestaa. Jos suostut tuohon niin olet koko ajan enemmän tossun alla ja sen sijaan että nainen olisi tyytyväisempi koska saa haluamansa, niin hän onkin vain entistä tyytymättömämpi, koska hänellä on tossukka mies, joka ei pidä puoliaan ja aseta rajoja. Tällä tavalla naiset testailee miehiä. Ainoa oikea ratkaisu tuohon on ettei lähde hyppimään naisen pillin mukaan, niin nainenkin on tyytyväinen.
Väiti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väiti kirjoitti:
Millähän perusteella?
Naisilla on aina parempi maku. Meidän mieheltä lähti ekana perseestä lököttävät jamesit ja liian suuret paidat. Nyt se näyttää pirun hyvältä. Siks.
Valaistu ja näe maailmasi pienen piirisi ulkopuolellekin. Palstan vaateketjujen mukaan eukkojen tyylitaju on lähellä nollaa.