Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te ihanat jotka pystytte tulkitsemaan unta

bee
15.11.2016 |

häiritsee viimeöinen uneni joka koskee siskoani. Unessa olin jossain sairaalan salissa missä henkilökunta yrittivät elvyttää siskoani kaikin tavoin ja lopuksi totesivat että turhaan, purskahdin hysteeriseen itkuun ja oikein tunsin miten ahdistavaa se tunne oli.. yhtäkkiä siskoni vain heräsi ja hymyili ja sanoi että en mä nyt oikeesti kuollu siinä sanoin että älä kiltti enää ikinä tee noin musta tuntuu että pyörryn jonka jälkeen en enään muista mitään unesta.. oliko tämä jokin avunhuuto henkimaailmasta? sisko soitti muutaman päivän takaperin ja nyt mielestni jälkikäteen mietittynä vaikutti oudolta ja tuntuikin että ois halunnu sanoa jotain.. ja tosiaan siskon elämä ei ole ollut mitään ruusuilla tanssimista.. kiitos jos osaatte jotenkin tulkita !

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ollut äreä, vihainen tai harmistunut (jotain teidän välistä tai esim. siskon huono parisuhde) siskollesi jostain asiasta. Nyt mielesi yrittää saada sinua takaisin vanhaan ja totuttuun, jossa asiat ovat hyvin - siihen normaalitilaan. Ratkaisu on jo käsillä, mutta asia ei ole vielä käsitelty loppuun.

Vierailija
2/7 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen oli superkuu ja kuu oli lähempänä maara kuin normaalisti. Näin lähellä se on viimeksi ollut vuonna 1948. Tämä aiheuttaa monille levottomia unia joten älä huoli liikoja :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähempänä maata siis.

Vierailija
4/7 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet huolissasi siskostasi mutta toivot hänelle parempaa. Eipä tuossa ole juuri tulkittavaa; unet ovat yleensä kokoelma toiveitamme ja pelkojamme. Sinuna menisin tapaamaan siskoa ja kysyisin, miten menee ja voitko olla avuksi hänelle.

Vierailija
5/7 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos, että sain jakaa ajatukseni teille ❤

Vierailija
6/7 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ollut äreä, vihainen tai harmistunut (jotain teidän välistä tai esim. siskon huono parisuhde) siskollesi jostain asiasta. Nyt mielesi yrittää saada sinua takaisin vanhaan ja totuttuun, jossa asiat ovat hyvin - siihen normaalitilaan. Ratkaisu on jo käsillä, mutta asia ei ole vielä käsitelty loppuun.

kyllä pitää paikkansa, olen ollut äreä hänelle viimeaikoina monestakin asiasta kun ei laita elämäänsä kuntoon.. ja myös hänen huonosta parisuhteestaan..

Vierailija
7/7 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

bee kirjoitti:

kyllä pitää paikkansa, olen ollut äreä hänelle viimeaikoina monestakin asiasta kun ei laita elämäänsä kuntoon.. ja myös hänen huonosta parisuhteestaan..

Noniin. Sitten vain siskon kanssa kahdestaan työttjen ilta ja hyvää naposteltavaa, viiniä ja vaihdatte kuulumiset ja ajatukset oikein ajan kanssa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme