Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten selviän tästä päivästä lasten kanssa; nukuin koko yönä tunnin ja olen todella kipeänä

leena.
15.11.2016 |

Ei ole ketään kenelle soittaa ja pyytää apua. Mies on työmatkalla, tulee illalla. Olen todella kipeä (flunssa) ja aamulla alkoi migreeni, oikea puoli päästä aivan sumea ja särky jumalaton. Lapset (1 ja 4) joista pienempi myös kipeä, yski koko yön.

MITEN mä selviän tästä? :( Antakaa nyt hyvä taivas jotain vinkkejä tai edes vertaistukea...

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kyl tosiaan jännä juttu, et netissä jaksaa kyllä roikkua, vaiks olis kuin kipee.

Onhan tässä ollut hyviäkin vastauksia ja tsemppiä tullut. Miksi pitää ilkeillä, kun joku kysyy neuvoa?

Vierailija
22/30 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaa kertaa ajatellen ja muutenkin voisitte etsiä jonkun apukäsiparin. Kysytte tutut ja tutuntutut läpi.

Tähän hetkeen auttaa se, että menette sieltä mistä aita on poikki eli kunhan pysytte hengissä ja olette yhdessä. Huominen päivä tulee kyllä. Voimia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

leena. kirjoitti:

Ei ole ketään kenelle soittaa ja pyytää apua. Mies on työmatkalla, tulee illalla. Olen todella kipeä (flunssa) ja aamulla alkoi migreeni, oikea puoli päästä aivan sumea ja särky jumalaton. Lapset (1 ja 4) joista pienempi myös kipeä, yski koko yön.

MITEN mä selviän tästä? :( Antakaa nyt hyvä taivas jotain vinkkejä tai edes vertaistukea...

Mihin aikaan lähdet töihin? 

Mä olen töissä. 

Vierailija
24/30 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraavaa kertaa ajatellen ja muutenkin voisitte etsiä jonkun apukäsiparin. Kysytte tutut ja tutuntutut läpi.

Tähän hetkeen auttaa se, että menette sieltä mistä aita on poikki eli kunhan pysytte hengissä ja olette yhdessä. Huominen päivä tulee kyllä. Voimia!

Kyllä, kysytty on. Ystävät / sukulaiset ovat  työelämässä. Kesällä oli eräs tyttö silloin tällöin lapsia kaitsemassa, hän lähti opiskelemaan toiselle paikkakunnalle. Isovanhemmat 500km päässä. Osa vielä työelämässä heistäkin.

Vierailija
25/30 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väiti kirjoitti:

Soita kuntasi puhelinvaihteeseen ja kysy. Kyllä on joka kunnassa hoitajia.

Meidän kunnassa se menee sillä tavalla, että hoitaja tulee lastensuojelun kautta, eli ensin pitäisi tehdä itsestään LS-ilmoitus ja sen jälkeen tullaan tekemään kartoitus kotiin jonka jälkeen saadaan päätös joko puoltava tai sitten kielteinen. Tämän jälkeen on mahdollista saada 6vk ajan joku viikoittain auttamaan. Ei se oikein vaihteeseen soittamalla muuksi muutu :) 

Tiedän tämän, koska sisareni on paikkakuntani neuvolassa lääkärinä. 

Vierailija
26/30 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

leena. kirjoitti:

Mihin aikaan lähdet töihin? 

Moneltako sinulla alkaa leipätyöt? Onko vielä paljon luppoaikaa?

27/30 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väiti kirjoitti:

Meidän kunnassa se menee sillä tavalla, että hoitaja tulee lastensuojelun kautta, eli ensin pitäisi tehdä itsestään LS-ilmoitus ja sen jälkeen tullaan tekemään kartoitus kotiin jonka jälkeen saadaan päätös joko puoltava tai sitten kielteinen. Tämän jälkeen on mahdollista saada 6vk ajan joku viikoittain auttamaan. Ei se oikein vaihteeseen soittamalla muuksi muutu :) 

Eläpä puhu paskaa. Meilläkin on käynyt hoitaja kunnalta koska olen ollut kipeänä ja jopa siksi että päästiin miehen kanssa syömään kaksin. Ei siinä ole mitään ilmoituksia tehty.

Käyttäkää hyvät ihmiset näitä palveluja jottei katoa vallan.

Vierailija
28/30 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väiti kirjoitti:

No mies kotiin, HETI ja parkkeeraus olkkariin. Kunnalta saa myös perheneuvolasta apua ja pikaisesti hoitajan.

Mies tulee Lontoosta iltapäivän lennolla ja matkaa kentältä kotiin pari tuntia. Sen nopeampaa sieltä ei valitettavasti pääse. 

Mistä kunnasta puhut? Ei meillä ainakaan ole tällaista hoitaja-palvelua täällä. 

Tottahan sinä miehen heti sieltä käsket kotiin, kun vaimo kuoleman kielissä kotona.

Vierailija
29/30 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väiti kirjoitti:

Miten joku voi tehdä itsestään lastensuojeluilmoituksen? Teiniäiti?

Vierailija
30/30 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väiti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väiti kirjoitti:

Eläpä puhu paskaa. Meilläkin on käynyt hoitaja kunnalta koska olen ollut kipeänä ja jopa siksi että päästiin miehen kanssa syömään kaksin. Ei siinä ole mitään ilmoituksia tehty.

Käyttäkää hyvät ihmiset näitä palveluja jottei katoa vallan.

Mistä kunnasta puhut? Eri kunnissa on eri palvelut. Meillä ei ole kuvailemaasi palvelua.