Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pituuden puute laskee miehen viehättävyyttä ihan uskomattomasti :(

14.11.2016 |

Lyhyenä miehenä tunnen itseni aika voimattomaksi nostaa omaa viehättävyyttäni että nainen kiinnostuisi. Vaikka eniten tunnen surua siitä että en kelpaa niin ihmettelen myös tätä jonkin verran. Pilaako yksi virheeni siis minut kokonaan? Näköjään sillä se selittäisi miksi nuorempana ihmettelinkin miksi kaikki ystäväni saikin naisia ja minä jäin yksin. Tulikin myöhemmin tämä lyhyys aika puskista kun aloin enemmän kiinnittämään huomiota naisten puheisiinkin tästä asiasta. Esim. näillä keskustelupalstoillakin huomaa sen kun naiset yleensä ovat pettyneitä miehessä juurikin siihen että tämä on luultua lyhyempi.

Kommentit (125)

21/125 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä3197 kirjoitti:

Mitä tarkoitat "naisten saamisella" ja mistä kaverisi ovat niitä saaneet? Baaristako? Siellä haetaan pääosin seksiä ja satunnaisessa seksissä kenenkään fyysisesti vähänkään viallisen osakkeet eivät ole korkealla. Ihan sama onko se "ongelma" pieni vai ei. Tämä johtuu siitä että satunnaisia seksiä haluavia naisia on vähemmän kuin miehiä, joten he voivat aina valita "paremman", ja muilla kuin ulkonäöllisillä tekijöillä tekee siinä aika vähän.

Pilaako yksi virhe sinut kokonaan ja pilaako yksi virhe sinut satunnaisen seksin saamismahdollisuuksien suhteen ovat kaksi erillistä kysymystä. Deittailu on miehille täynnä pettymystä eikä siihen lopputulokseen päätyäkseen tarvitse olla edes lyhyt. Aloitteentekijä väistämättä kohtaa valtavan määrän pettymyksiä - ne harvat aloitteen tekoa kokeilleet naiset ovat reportoineet ihan samaa. Tulee tunne ettei kelpaa kenellekään vaikka totuus olisi toinen. Tulee sadat tuhannet pakit vaikka mies/nainen olisi ihan ok ja itseasiassa kelpaisi jollekulle enemmän kuin hyvin. Yhdistetään tähän se että naiset karttavat vaistomaisesti miehiä jotka vaikuttavat epävarmoilta, ja kierrettä on vaikea katkaista.

Toiseksi naiset ovat miehiä valikoivampia ja vähemmän suoraviivaisia. Tietyt tekijät nostavat miehen "markkina-arvoa" keskimäärin, toiset laskevat mutta pakkien määrä ei kerro suoraan siitä ettei kelpaa kenellekään. Tilanteet joissa kaksi naista ihastuvat samaan mieheen ovat harvinaisia verrattuna siihen kuinka monelle miehelle näemmä kelpaisi sama nainen - kukaan johon minä olen ihastunut ei ole näyttänyt kaverieni silmissä juuri miltään. Edes todella hyvännäköiset ja menestyneet miehet eivät voi saada ketä tahansa - komeiksi hehkutetuista miehistä juuri kehenkään en itse koskisi tikullakaan.

En osaa sanoa tuletko kelpaamaan koskaan kenellekään mutta kenttätulokset etenkään jostain baarista eivät kerro totuutta. Huonoin asia kannaltasi on että juuri parempiakaan "virallisia" tapaamispaikkoja ei ole: nettideittailu toimii juuri samoin kuin baaritkin sillä sielläkin päätökset puhua tai olla puhumatta jollekulle tehdään turhan nopeasti. Jos et tutustu kovin moniin naisiin virallisten iskupaikkojen ulkopuolella etkä pysty pelaamaan ulkonäkökortilla  juuri ollenkaan, olet tosi huonossa asemassa löytämään ketään. Saatat siis hyvin jäädä yksin yksinkertaisesti siksi että sinuun todella tutustumaan pääsevien naisten määrä on pieni. Tai sitten saattaa olla ettet oikeasti kelpaa kenellekään mutta ei sitä kyllä voi etukäteen sanoa.

Yleensä kaikki seurustelutkin alkavat niistä yhdenillan suhteista baarista tai sitten Tinderistä. Eli ihmiset jotka eivät pysty pelaamaan ulkonäöllään jäävät väistämättä yksin.

22/125 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lukenut palstalta naisten antamista pakeista. Parikymppinen poikani on aloittanut opiskelut ja ilmeisesti myös baareissa käynnin. Hän sanoo lähestyvänsä illan aikana useita naisia. Pakkeja ei kuulemma ole tullut koskaan. Hän kuulemma ojentaa kätensä ja esittelee itsensä ja siitä se juttu lähtee. Käytöstavoista on hyötyä.

Koska hän on komea. Tottakai komealla on helppoa. Mikäli hän omaisille jonkun vian kuten lyhyyden niin hän ei pärjäisi baarissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/125 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lukenut palstalta naisten antamista pakeista. Parikymppinen poikani on aloittanut opiskelut ja ilmeisesti myös baareissa käynnin. Hän sanoo lähestyvänsä illan aikana useita naisia. Pakkeja ei kuulemma ole tullut koskaan. Hän kuulemma ojentaa kätensä ja esittelee itsensä ja siitä se juttu lähtee. Käytöstavoista on hyötyä.

Väitätkö että naisten suhtautumisessa sinuun ei ole mitään eroa oletko komea vai rumempi vaikka kumpikin omaisivat käytöstavat?

Vierailija
24/125 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkä ap sitten on? Mun ihana mieheni on vähän yli 170cm. pituudella ei ole mitään väliä ♡

Vierailija
25/125 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö! Alle 160-senttinen ystäväni etsii nimenomaan lyhyttä miestä. Itsekin olen tällä hetkellä ihastunut yhteen aika lyhyeen jätkään :)

Vierailija
26/125 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyys on etu. Kuten joku jo sanoi, niin lyhyen miehen kanssa on mukavampi jutella, kun kasvot on suhteellisen samalla korkeudella. Pitkät miehet on muutenkin epäkäytännöllisiä: Aina valittavat ahtautta ja vaativat paljon tilaa. Lyhyttä miestä on helppo suukottaa tai sipaista kädellä poskesta, kun ylettää kunnolla. Voi katsella silmiin. Pystyy kävelemään käsi kädessä, kun kädet ovat samalla korkeudella. Lyhyen miehen kanssa on kaikella tavalla sopusuhtaista. Ja ehkä sanomattakin selvää, että minun maailmani seksikkäin mies on 170 cm pitkä. Ja ikävä kyllä saavuttamaton.

27/125 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pitkä ap sitten on? Mun ihana mieheni on vähän yli 170cm. pituudella ei ole mitään väliä ♡

Olen 165 cm eli jo ihan liian lyhyt naisten mieleen.

Vierailija
28/125 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2771 kirjoitti:

Lyhyenä miehenä tunnen itseni aika voimattomaksi nostaa omaa viehättävyyttäni että nainen kiinnostuisi. Vaikka eniten tunnen surua siitä että en kelpaa niin ihmettelen myös tätä jonkin verran. Pilaako yksi virheeni siis minut kokonaan? Näköjään sillä se selittäisi miksi nuorempana ihmettelinkin miksi kaikki ystäväni saikin naisia ja minä jäin yksin. Tulikin myöhemmin tämä lyhyys aika puskista kun aloin enemmän kiinnittämään huomiota naisten puheisiinkin tästä asiasta. Esim. näillä keskustelupalstoillakin huomaa sen kun naiset yleensä ovat pettyneitä miehessä juurikin siihen että tämä on luultua lyhyempi.

Sori mutta omissa laskuissa miesten pituus alkaa 180 sentistä.

Lyhyt mies on samanlainen itsensä kumoava käsite kuin kalju pitkätukkainen mies. Pituudella ei juuri ole vaikutusta miesten viehättävyyteen, pituutta voi olla liikaakin liian vähän ei voi olla, kuten ei voi olla kalju ja pitkätukkainenkaan.

Vierailija
29/125 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Come on. Ei pituus miestä pahenna ellei siitä tee jatkuvasti numeroa ja ryve itsesäälissä. Kyllä itellä pituus on vain yksi monista asioista joihin kiinnitän huomiota. En lyhyempänä naisena ihan hirveesti innostuisi myöskään liian pitkästä miehestä. 

Vierailija
30/125 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala turnoff on lyhyt mies, jolla on pituudestaan joku kompleksi, eli joko säälii itseään kauheasti tai yrittää todistella kaikille, miten kova panomies on. (Olen tuntenut myös näitä jälkimmäisiä, eli joo, lyhyen miehen on ihan mahdollista saada paljon irtoseksiä. Ei tarvitse kuin lähteä yliopistolle naisvaltaisiin piireihin hengailemaan, esim. humanistien bileisiin...)

Oma puolisoni on mua muutaman sentin pidempi, alle 170-senttinen. En ole ikinä edes kiinnittänyt asiaan kummemmin huomiota, vaakakupissa painaa ihan muut asiat. Ei ole myöskään rikas eikä "jännämies", ennen kuin joku keksii ehdottaa ;) Onpahan vain aivan älyttömän hyvä tyyppi monella tavalla.

Vierailija
31/125 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä mieluummin Pekkarisen ottaisin kuin Vanhasen

Vierailija
32/125 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö! Alle 160-senttinen ystäväni etsii nimenomaan lyhyttä miestä. Itsekin olen tällä hetkellä ihastunut yhteen aika lyhyeen jätkään :)

Sinä oletkin se yksi viidestäkymmenestä - ne 49 muuta pitää meitä lyhyitä miehiä täysin olemattomina, naurettavina ja mitä lie.

t: toinen 165cm mies

Vierailija
33/125 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kerran 152cm poikaystävä. :) Hän oli ihana. <3

Vierailija
34/125 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mammanpoika kirjoitti:

Onhan se ihan totta. Mulla oli nuorempana yksi lähes parimetrinen kaveri ja hänellä kyllä riitti tyttöjä liiaksi asti.

Liika on liikaa. En usko, että valtaosa naisista haluaa lähes parimetristä. Ideaali pituus on varmaankin siinä 185cm paikkeilla niillekin naisille, jotka sanovat tykkäävänsä pitkistä miehistä. Tuo on valtaosaan naisista suhteutettuna pitkä. Itse olen 175cm, eikä valtaosa naisista ole minua pidempiä edes korkkarit jalassa. Pituuteni karsii ehkä osan naisista, mutta kyllä niitä kiinnostuneitakin riittää jos pelkkää pituutta katsotaan.

Vierailija
35/125 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä3197 kirjoitti:

Mitä tarkoitat "naisten saamisella" ja mistä kaverisi ovat niitä saaneet? Baaristako? Siellä haetaan pääosin seksiä ja satunnaisessa seksissä kenenkään fyysisesti vähänkään viallisen osakkeet eivät ole korkealla. Ihan sama onko se "ongelma" pieni vai ei. Tämä johtuu siitä että satunnaisia seksiä haluavia naisia on vähemmän kuin miehiä, joten he voivat aina valita "paremman", ja muilla kuin ulkonäöllisillä tekijöillä tekee siinä aika vähän.

Pilaako yksi virhe sinut kokonaan ja pilaako yksi virhe sinut satunnaisen seksin saamismahdollisuuksien suhteen ovat kaksi erillistä kysymystä. Deittailu on miehille täynnä pettymystä eikä siihen lopputulokseen päätyäkseen tarvitse olla edes lyhyt. Aloitteentekijä väistämättä kohtaa valtavan määrän pettymyksiä - ne harvat aloitteen tekoa kokeilleet naiset ovat reportoineet ihan samaa. Tulee tunne ettei kelpaa kenellekään vaikka totuus olisi toinen. Tulee sadat tuhannet pakit vaikka mies/nainen olisi ihan ok ja itseasiassa kelpaisi jollekulle enemmän kuin hyvin. Yhdistetään tähän se että naiset karttavat vaistomaisesti miehiä jotka vaikuttavat epävarmoilta, ja kierrettä on vaikea katkaista.

Toiseksi naiset ovat miehiä valikoivampia ja vähemmän suoraviivaisia. Tietyt tekijät nostavat miehen "markkina-arvoa" keskimäärin, toiset laskevat mutta pakkien määrä ei kerro suoraan siitä ettei kelpaa kenellekään. Tilanteet joissa kaksi naista ihastuvat samaan mieheen ovat harvinaisia verrattuna siihen kuinka monelle miehelle näemmä kelpaisi sama nainen - kukaan johon minä olen ihastunut ei ole näyttänyt kaverieni silmissä juuri miltään. Edes todella hyvännäköiset ja menestyneet miehet eivät voi saada ketä tahansa - komeiksi hehkutetuista miehistä juuri kehenkään en itse koskisi tikullakaan.

En osaa sanoa tuletko kelpaamaan koskaan kenellekään mutta kenttätulokset etenkään jostain baarista eivät kerro totuutta. Huonoin asia kannaltasi on että juuri parempiakaan "virallisia" tapaamispaikkoja ei ole: nettideittailu toimii juuri samoin kuin baaritkin sillä sielläkin päätökset puhua tai olla puhumatta jollekulle tehdään turhan nopeasti. Jos et tutustu kovin moniin naisiin virallisten iskupaikkojen ulkopuolella etkä pysty pelaamaan ulkonäkökortilla  juuri ollenkaan, olet tosi huonossa asemassa löytämään ketään. Saatat siis hyvin jäädä yksin yksinkertaisesti siksi että sinuun todella tutustumaan pääsevien naisten määrä on pieni. Tai sitten saattaa olla ettet oikeasti kelpaa kenellekään mutta ei sitä kyllä voi etukäteen sanoa.

Tämä menee kyllä sukupuolilla juuri päinvastoin. Eli yleensä kyllä läjä naisia on kiinnostuneita juuri siitä samasta miehestä. Miehillä se menee enemmänkin niin että monesta naisesta ollaan kiinnostuneita ja nähdään potentiaalisina kumppaneina koska ei olla yhtä valikoivia kuin naiset.

Vierailija
36/125 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Mä en edes panis alle 180 cm miestä.

Vierailija
37/125 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli kerran 152cm poikaystävä. :) Hän oli ihana. <3

Ala-asteen kokeiluja ei nyt lasketa

Vierailija
38/125 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2771 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 165 cm eli jo ihan liian lyhyt naisten mieleen.

Monen naisen mielestä varmasti, mutta et suinkaan kaikkien. Tiedän useita pituisiasi miehiä, jotka seurustelevat.

Vierailija
39/125 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. Mä en edes panis alle 180 cm miestä.

Oletko itse sitten noissa mitoissa vai miten onnistu arvioimaan pituuden? Väitän, että juuri kukaan ei osaa sanoa onko joku 175cm vai 180cm jos ei ole vertailukohtaa.

Vierailija
40/125 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allekirjoitan kyllä ap:n aloituksen, omalla kohdallani pätee. Olen 168-senttinen nainen ja vakavat suhteeni ovat aina olleet yli 185-senttisten miesten kanssa. (eihän tästä kommentista apua ollut aloittajalle, mutta eihän siinä mitään kysyttykään, toteamus, jonka myönnän osuvaksi minun kohdallani)