Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ms-taudin ensioireet

Vierailija
14.11.2016 |

Olen reilut 30v nainen. Olen alkanut miettimään mikä minua vaivaa. tavarat tippuvat käsistä, lihaksissa on nykimistä, tuntuu että olen välillä ns hitaalla. Muisti on huonontunut samoin keskittymiskyky, unohtaen. Uusimpana on tullut järkyttävä kolmoiahermosärky. Onko kokemuksia? Välillä en meinaa millään saada pissattua ja vatsavaivojakin löytyy. Näkö on huonontunut reilusti parissa vuodessa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites olis lääkärissä käynti av-palstan sijasta? Kuulostaa aika huolestuttavilta oireilta...

Vierailija
2/6 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neurologille, heti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa käydä lääkärissä, oireet kyllä sopivat varmaan useaankin sairauteen/tilaan eli ei ole välttämättä ms-tauti. Itselläni oli ms-taudin oireita borrelioosissa, mm. aivojen magneettikuvassa näkyi keskushermoston tulehdus, mutta ei ole ms-tautia minulla kuitenkaan. Myös kasvojen toisen puolen tunnottomuutta oli, mutta ei sellaista "roikkumista" kasvoissa kuitenkaan. Nivelten takaosat ja kainalot turposivat, hiustenlähtö, kasvojen ja kaulan särkyä, nielemisvaikeuksia.. en oikein muistakaan mitä kaikkea.

Tsemppiä, kannattaa lähteä jostain selvittelemään, saat toivottavasti apua rauhallisemman mielen, oli mitä oli.

Vierailija
4/6 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa käydä lääkärissä, oireet kyllä sopivat varmaan useaankin sairauteen/tilaan eli ei ole välttämättä ms-tauti. Itselläni oli ms-taudin oireita borrelioosissa, mm. aivojen magneettikuvassa näkyi keskushermoston tulehdus, mutta ei ole ms-tautia minulla kuitenkaan. Myös kasvojen toisen puolen tunnottomuutta oli, mutta ei sellaista "roikkumista" kasvoissa kuitenkaan. Nivelten takaosat ja kainalot turposivat, hiustenlähtö, kasvojen ja kaulan särkyä, nielemisvaikeuksia.. en oikein muistakaan mitä kaikkea.

Tsemppiä, kannattaa lähteä jostain selvittelemään, saat toivottavasti apua rauhallisemman mielen, oli mitä oli.

Luin vielä aloituksesi uudestaan ja tosiaan muisti pätki pahasti minullakin. Unohtuu onneksi ikävät jutut, kun aikaa kuluu.

Vierailija
5/6 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neurologiset oireet voi olla myös seurausta homealtistumisesta. Onko kotisi/työpaikkasi sisäilma kunnossa?

Vierailija
6/6 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressi ja rannekanavan oireyhtymä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän