Varas vei vauvan toppahaalarin
Olin tänään vähävaraisille perheille tarkoitetusta palvelusta (Hope ry) hakemassa vauvalleni vaatteita. Pois lähtiessä totesin vauvan ainoan talvihaalari hävinneen. Pipo, tumput ja töppöset oli jätetty vain paikoilleen. Minkälainen ihminen on sellainen, joka varastaa toiselta köyhällä ja vielä pieneltä vauvalta? Eipä löytynyt sopivaa toppahaalaria edes tilalle.
Kommentit (6)
Ei mua yllätä ollenkaan. Äideissäkin on vaikka ja mitä varkaita ja huumehörhöjä ja elämänhallintaongelmaisia luusereita.
Itse en jätä lasten vaatteita esim. neuvolan naulakkoon ja jos vaikka joudun jättämään vaunut johonkin vahtimatta niin lukitsen tolppaan kiinni. En itsekkään ole rikas, ja tarkkaan laskenut pennini jotta voin ostaa lapsille esim. ne laadukkaat talvikamppeet.
Se on nyt jonkun onnellisen mustalais tai somalilapsen päällä.Anna hyvän kiertää.Jaa se muille.
Oikeasti? Ei ole todellista! Todella röyhkeää.
Miten sait lapsen kotiin paleltumatta?
Tätä se rajat auki politiikka teettää. Kaikki varastetaan, ellei se ole pultattu kiinni.
h_ki kirjoitti:
Tätä se rajat auki politiikka teettää. Kaikki varastetaan, ellei se ole pultattu kiinni.
No, äitini muisteli, että jo vuonna 1976 ihanat punaiset samettipäällysteiset vaununi lähtivät jonkun toisen matkaan ja että heillä ei ollut varaa toisiin niin ihaniin.
Siis veikö joku vaatteen vauvan päältä?