Kuumimmat elokuvien hahmot
Ei siis näyttelijät, koska hahmon viehättävyyteen vaikuttaa myös puvustus, kampaus jne.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miksi, mutta jotenkin olen aina pitänyt Matrixin Neoa ihanan näköisenä. Inhosin koko leffaa, mutta katsoin sen kolmesti kavereideni kanssa ihan vain koska Neo on silmänruokaa.
Tämä, Keanu itse ei edes ole erityisen hyvän näköinen näyttelijöiden standardeilla, mutta Neo on törkeän komea.
Hugh Grant Notting Hillissä, ekassa Bridgetissä tai Poika elokuvassa. Riippuu millä tuulella olen.
Lucius Malfoy (Harry Potterit), Wolferine (X-menit), Armand (Veren Vangit)
Oletteko huomanneet, suurin osa näistä hahmoista on main charactereja, johtajia tai alphoja?
Vierailija kirjoitti:
Oletteko huomanneet, suurin osa näistä hahmoista on main charactereja, johtajia tai alphoja?
Varmaan siksi, että ne päähenkilöt (kyllä, tälle on suomen kielessäkin sana!) jäävät paremmin mieleen kun jotkut sivuhenkilöt. Lisäksi pahikset eivät edes aina ole ihmisiä, esimerkiksi tuo Matrix jonka päähenkilö keräili paljon yläpeukkuja. Antagonistin roolissa ovat koneet, paha niiden kuumuutta on lähteä arvioimaan. Ja onhan täällä pahiksiakin tullut, esimerkiksi Loki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan siksi, että ne päähenkilöt (kyllä, tälle on suomen kielessäkin sana!) jäävät paremmin mieleen kun jotkut sivuhenkilöt. Lisäksi pahikset eivät edes aina ole ihmisiä, esimerkiksi tuo Matrix jonka päähenkilö keräili paljon yläpeukkuja. Antagonistin roolissa ovat koneet, paha niiden kuumuutta on lähteä arvioimaan. Ja onhan täällä pahiksiakin tullut, esimerkiksi Loki.
Pahiksetkin on Alphoja. Biologia vaan iskee kovaa tänään :)). Extra todisteita characterit jotka on betoja, sivucharactereja jotka ollaan MAINITTU saa negatiivisia kommentteja. Biologia on kovilla tänään
Tom Hardy Mad Maxina.
Tom Hardy Revenantissa, en muista roolihahmon nimeä.
Leonardo DiCaprio Jack Dawsonina Titanicissa.
Wes Bentley Ricky Fittsinä American Beautyssä.
Harrison Ford Han Solona Star Wars IV, V ja VI:ssä.
Nämä tulivat äkkiseltään mieleen.
Thranduil!