Onko sulla joku "unpopular opinion"? Peukuta!
Kerro se tässä! Ei täytetä ketjua eipäs-juupas-väännöllä, vaan laitat peukun ylös jos olet samaa mieltä, peukun alas jos eri mieltä.
Omani: saunominen on inhottavaa (mulle tulee aina huono olo).
Kommentit (426)
On olemassa vain kaksi sukupuolta, mies ja nainen. Mies on mies ja nainen on nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuistuminen on vapaaehtoista. Tai paremmin sanoen: Älä lopeta leikkimistä, vaikka olisit kuinka vanha tahansa:)
T. Aikuinen mies, joka lukee Tatua ja Patua ja leikkii bussipysäkeillä lumikokkareilla ja on muutenkin ihan höppänä:D
Mennään naimisiin :D t. Samanlainen nainen
:D
Ei adoptio-oikeutta homoille ja lesboille
Jokaisen ihmisen elämä on lähtökohtaisesti yhtä arvokas ja keinotekoisesti luodut rajat ovat lähinnä absurdeja.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisnaiset murehtivat turhaan ulkonäköään. TE OLETTE KAUNIITA!
Ihana kommentti! :)
Some on ajanut ihmiskunnan älylliseen taantumaan.
Lapset ja naiset tulisivat olla etusijalla tehtäessä myönteisiä turvapaikkapäätöksiä, kun taas lapsettomat miehet tulisi olla viimeisinä.
Vierailija kirjoitti:
Demokratian huonoudesta on ihan turha kitistä jos ei itse osaa ehdottaa tilalle parempaa järjestelmää. Diktatuurejahan maailmasta löytyy, mutta harva länsimaalainen kitisijä niissä suostuisi asumaan.
Sitä vain olen viime aikoina miettinyt, että Voltairen valistunut itsevaltius tai Platonin filosofikuninkaat voisivat kuitenkin olla parempi ratkaisu kuin populistit, joiden suosio perustuu lähinnä tunneargumentteihin ja massapsykologiaan. Diktatuuri on suoraan yhtä hyvä tai huono kuin päättäjänsä - itse luovuttaisin vallan mielelläni asiantuntijoille ja tutkijoille.
Kotiäidit ovat elämän epäonnistujia.
Vierailija kirjoitti:
Some on ajanut ihmiskunnan älylliseen taantumaan.
Minä luulen että some vain tuo sen taantumuksen selkeämmin esiin.
Aamupalan voi hyvin jättää syömättä, jos sitä ei tarvitse. Sen puuttuminen ei automaattisesti tarkoita sitä, että myöhemmin päivällä ahmitaan holtittomasti.
Kaikenlaisten lemmieläinten pito pitäisi kieltää. Mikä oikeus ihmisellä on ottaa toinen elollinen lemmikikseen?
Hajusteyliherkkyys on ihan todellinen vaiva.
(Joidenkuiden ärsyttävä draamailu ei muuta tätä asiaa miksikään.)
Kukaan en ansaitse ikuista kärsimystä, eivät edes kiduttajat, raiskaajat, joukkomurhaajat, lasten hyväksikäyttäjät ym. Ei kukaan.
Vegaanit ovat keskimäärin parempia ihmisiä kuin ei-vegaanit, vaikka olisivatkin ärsyttävän huomionkipeitä pyhimystelijöitä.
Ärsyttävän huomionkipeä pyhimystely ei ole yhtä paha teko kuin eläinten tappamisen salliminen itselleen ruoaksi.
Vierailija kirjoitti:
Lapset ja naiset tulisivat olla etusijalla tehtäessä myönteisiä turvapaikkapäätöksiä, kun taas lapsettomat miehet tulisi olla viimeisinä.
Entä lapseton nainen?
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlaisten lemmieläinten pito pitäisi kieltää. Mikä oikeus ihmisellä on ottaa toinen elollinen lemmikikseen?
Lemmikkieläimen elämä voi olla parempaa ihmisen hoivassa kuin luonnossa, jossa eläminen on pelkästään ravinnonhankkimista ja petoeläimiltä piilottelua ja satunnaista vaeltelua
On pahempi elää koko elämänsä rumana kuin tulla kerran raiskatuksi.
Kaikki ylipainoiset eivät ole ahmatteja.
Nuoret naiset näyttävät liian usein nykyään ilotytöiltä raskaine meikkeineen, tiukkoine nyöripaitoineen ja vilkkuvine pakaroineen.